K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-08-2012, 20:13   #21
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Jasch .... ja det tror jeg du har ret i, helt utroligt så store forskelle man hører om

Ja, det forløb jeg er sat på, er deres korte, hvor alt peger på en pension, og jeg bliver yderst skånsomt behandlet...

Nej det er lige det...det er jo ikke de samme der skal vurdere, uhh gys, sikke en stress...

ja både kontakt person, dem der observerer på reva, og min SB, er alle virkelig søde og forstående, er på ingen måde i tvivl om min Sb's hensigter, så den vej rundt er jeg tryg nok... det er bare den der konstante lille uuha, hvad nu HVIS, dem der senere skal vurdere resultatet af den prøvning her, som ikke har set mig osv, stiller sig an med forbehold og nye krav... OMG.. hvor jeg dog glæder mig til alt dette er overstået. Jeg må høre dem ad, når der om kort tid skal være midtvejs evaluering...

Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2012, 13:18   #22
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
lille opfølgning...

nu fik jeg at vide igår, at de på reva mener der er unødvendigt med en midtvejsevaluering med min SB, da de allerede har fået et ret klart billede af mig, da nogle sager bare er helt åbenlyse...

Mener jer derude, at det er noget jeg bare skal se roligt på mon? Jeg troede det var et must med den evaluering...

Andet er, at kommunen bad reva om at vurdere min arbejdsmarkedserfaring, omstillingsevne og indlæringsevne... men de yderst skånsomme opgaver de har kunne finde til mig på reva, hvoraf jeg nu på 4 uge har lavet den samme lille opgave, klarer ca 15-25 min om dagen med opgaven, er der i ca 1½ time og hviler så resten af den tid. Skal være der i endnu 4 uger. De har en opgave mere jeg skal prøve af, ligeså skånsom som den jeg laver nu... men jeg kan slet ikke se, hvordan de med de to opgaver, kan indfri kommunens krav om vurdering af de de tre nævnte ting... Hvad mener I om det?? Vil helst ikke fortælle, hvad jeg laver, da jeg gerne vil være anonym herinde..

Jeg er sgu så ræd for at pensionsteamet senere vil afvise min sag, pga mangelfuld arbejdsevne vurdering

Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2012, 15:07   #23
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Øøøh ja, Øøøh nej, du stiller bare de samme spørgsmål i hovedet, som os andre der været i fuldstændig den samme situation, jeg kan kun sige, lad være med at stoppe, selvom du sikkert frygteligt gerne vil, for så ser du helt sikkert dig selv i en ny arbejdsprøvelse, næste år, så fortsæt, det er mit råd, jeg ikke sikker på det nogle god ting IKK at holde et midtvejsmøde, det kan jeg godt se nogle problemer ved, men du selv herre\kvinde over om du også synes det ligemeget, men husk, man kan også hører hvor eller hvad de tænker når man holder sådan et møde
Held og lykke til
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2012, 15:18   #24
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
FIBRO

jeg ville nok forlange det midtvejsmøde..er du i tvivl om noget..f.eks hvad de forventer af dig - ja så kan du jo spørge om det på mødet..senere er den chance jo væk..
da jeg i sin tid fik mit fleksjob omkring år 2ooo havde jeg også de møder på reva og det var jeg kun glad for..alt det der hober sig op har man en chance for at komme af med..

jeg var også ude i praktik da jeg var på reva,men MENER jeg var der ca 3 mdr hvor jeg prøvede en masse forskelligt af..det var ikke lige min kop te..det arbejde..men det var vigtig,det vidste jeg og de var jo også søde og rare og jeg fik mit fleksjob..

jeg ville nok blive der så længe det er muligt - ja ifølge aftaler...senere vil man fortryde andet - tror jeg..

mvh stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2012, 17:06   #25
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
hej igen

ups, ved ikke lige om jeg fik formuleret mig lidt forkert måske, men tænker bestemt ikke på at stoppe før tid derude, jeg fortsætter sørme tiden ud på de endnu 4 uger, dvs 8 uger ialt. Jeg klarer bare ikke at være derude i de afsatte timer dagligt, klarer kun den halve tid og størstedelen af de 1,5 time, er hvile.

jeg kører et lidt andet forløb end de øvrige derude, hvoraf nogle sikkert får fleksjob, jeg kommer ikke igennem praktikforløb Stribe, er sat på et kort forløb på internt værksted, hvor det er de allermest skånsomme opgaver de kan komme i tanke om jeg har fået... kommer kun til at afprøve 2 funktioner..

Når jeg skriver om at jeg er ræd for at teamet vil sige arbejdsevnevurderingen måske er mangelfuld, mener jeg pga kun to enkle funktioner på stedet... men altså pyha det er sgu sikkert bare fordi man render rundt og er tilstand af noia mens alt dette står på
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2012, 18:26   #26
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Og det PRÆCIS derfor de sidste to tosser der skrevet, er ret enige om det måske ikke er sådan en god ide at fravælge midtvejssamtalen.. bare lidt banan tankegang 
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2012, 19:46   #27
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
ok bananen, jeg prøver at høre min kontaktperson på Reva imorgen, om ikke der skal laves en midtvejsevaluering..så må jeg se, hvad hun siger..

haha banan tankegang...

fra Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning som hvad ?? ette74 Alt det andet 18 21-12-2011 16:38
hvad er arbejdsprøvning. jose Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 06-05-2009 22:03
Arbejdsprøvning - hvad sker der så. Zastrow Spørgsmål ang fleksjob 11 19-02-2009 15:30
arbejdsprøvning, hvad nu? frida Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 02-11-2007 18:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension