K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-12-2017, 15:02   #1
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
erfaringer med medicinsk cannabis

I disse tider hører jeg den ene mirakelhistorie efter den anden om alt det gode medicinsk cannabis olie kan gøre for folk, og når man som jeg er kronisk smertepatient, bliver man temmelig tit temmelig desperat efter at finde mirakelmidlet som giver den lindring så det er til at holde ud.

Jeg er derfor sprunget ud i at afprøve cbd olie, har afprøvet et par måneder og er nu på en rimelig stor dosis mener jeg selv, og det hjælper ikke et hak på mine smerter

jeg sover lidt bedre om natten det er jo dejligt men hvor ville jeg dog ønske at jeg havde en smule fred i dagtimerne.

jeg ved at der på facebook florerer diverse grupper mht. erfaringsudvekskling men jeg er sådan skruet sammen at jeg dels af principelle grunde , dels fordi jeg ikke kan overskue en facebookside med alle de informationer der flyver rundt om øjnene på mig( for ja jeg har set over skulderen på en der har en facebookprofil) IKKE ønsker at være medlem hos facebook.

derfor denne tråd, er der nogen derude som har erfaringer, gode som dårlige med cbd olie mod smerter ?

for erfaringer vil jeg rigtig gerne høre.

og til webmaster, så håber jeg ikke jeg forbryder mig mod forumregler med dette emne, men hvis jeg gør, så lukker du bare min tråd

mange hilsenr
sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension