K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2012, 14:23   #1
blme
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2009
Indlæg: 30
Styrke: 15
blme er ny på vejen
smertecenter i nordjylland

hej herinde.

jeg er blevet sendt til undersøgelse i på smertecenter i aalborg. der er lang ventetid, så kan sendes videre til skørping smertecenter.

er der nogen herinde der kan fortælle lidt om dem. er der nogen der synes den ene er bedre end den anden. eller er de ok begge to.

v.k blme
blme er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2012, 23:56   #2
Gekko
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2011
Lokation: De nordlige himmelstrøg syd for månen
Indlæg: 84
Blog Indlæg: 7
Styrke: 13
Gekko er ny på vejen
Jeg er i behandling på smertecenteret i Skørping - netop pga. den lange ventetid i Aalborg. Istedet for at stå på venteliste i over et år valgte jeg at springe på tilbudet fra Skørping.

Jeg kender ikke så meget til Aalborg, men det har været en virkelig god oplevelse at komme til Skørping - faktisk meget bedre end jeg havde regnet med og de tager din tilstand alvorligt og ikke snakker dig efter munden som "du skal nok blive god igen blah blah blah." Ja, okay det har jeg hørt lidt for mange gange på min vej gennem hospitalssystemet, hvor det desværre ikke har holdt stik.

Jeg tror, at stederne har mange af de samme tilbud som lægekonsultation vedr. smertebehandling, fysioterapeut vedr. genoptræning, socialrådgiver vedr. hjælp til at få dig tættere på målet ang. en endelig afklaring, således du ikke bliver kastet mere rundt i det kommunale system end hvad der er højest nødvendigt og dernæst psykologisk rådgivning, hvor der kan tilbydes individuelle forløb, gruppeforløb og smertehåndtering at efter dine behov.

Dit første møde på centeret vil tage omkring 4-5 timer, hvor du komme ind til samtale med alle de repræsenterede faggrupper. I slutningen af dagen vil du blive kaldt ind til en samlet vurdering, hvor du vil blive fortalt hvilke tiltag de forskellige faggrupper har at byde ind med, og her er det meget individuelt om du skal i behandling hos alle af de repræsenterede faggrupper. Ja så er det bare at vente på at du bliver indkaldt igen indenfor overskuelig tid.

Hvis du siger ja til at komme ind på et afbud, så forvent at de gerne vil have, du stiller dernede indenfor ca. en times varsel.

Jeg håber du får en god oplevelse med det.
Gekko er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
smertecenter... blme Alt det andet 7 15-03-2013 21:24
smertecenter tije Dit og Dat 22 29-10-2012 12:32
psykolog nordjylland tije Dit og Dat 2 28-10-2012 16:01
Smertecenter i Give strikkemusen Dit og Dat 4 31-10-2011 23:10
Nordjylland kalder anja Dit og Dat 60 09-03-2009 02:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension