K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-01-2010, 13:47   #41
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
hvad med at gå til lægen og få en sygemelding ingen grund til at smadre sig selv højst nødvendigt du har gjort dit så må kommunen på banen og gøre deres
  Besvar med citat
Gammel 19-01-2010, 11:26   #42
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
ja så troppede jeg igen op på arbejdsprøvningen, og der hang der en pæn seddel om møde den 1 feb. så der håber jeg at der bliver taget en beslutning om hvad der vider skal ske
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2010, 20:24   #43
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
hmm tænker jeg

man får af vide på amc at der ikke rigtig kan gøres noget lige pt fordi min sagsbehandler på job-centert har ferie indtil den 1 feb. men fra job-centeret fik jeg idag brev om at jeg skal kontakte med den oblikatoiske opfølgning,også er det jeg tænker hvis de kan sætte en anden til at lave opfølgning på mig hvorfor kan der så ikke sættes en anden til at afslutte mig på amc
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2010, 11:34   #44
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
Tja nu hænger man her igen, og jeg har besluttet mig for at kæmpe mig igennem de sidste dage her på amc. for de skal ikke kunne bruge det mod mig at jeg ikke gider at møde op, min kære kone er heldigvis indforstået med det så jeg bare kan slappe af. når jeg kommer hjem

og her er så hvad jeg laver mens jeg er i jobprøvning, jeg sidder og læser på k10 og kigger lidt på facebook, og søger på nettet efter alle mulige ubetydlige ting

og med hensyn til det med at jeg skulle ringe til job-centeret er jo fordi at det er lov-pligtig, men hun lød nu meget sød hende vikaren, og ud fra hendes personlige vudering syntes hun at det lød som en FPer

jeg spurgte hende hvornår min ressurce profil sidst var opdateret, men gæt en gang hun kunne slet ikke finde den i hendes system, men hun sagde at det kunne være at den lå i det gamle system som hun ikke lige kunne logge ind på, hun spurgte om der nogensinde var lavet sådan en, hvortil jeg kunne svare ja for jeg har en kopi af den her hjemme, hvor til at hun svarede at den måtte jeg endelig gemme og tage med næste gang jeg skal snakke med min rigtige sagsbehandler og opdatere profilen


også har jeg et spørgsmål ?

er der nogen der ved om de selvtegnet pensionsforsikringer går ind og påvirker sygedagpengene, for den forsikring jeg har arbejder ikke efter om jeg har fået tilkendt fp, men ud fra deres egen vudering

Sidst redigeret af Fodfolket; 21-01-2010 kl. 17:12.
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 12:12   #45
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
udtalse fra psykologen

jeg ved ikke om jeg skal glæde mig over denne udtalse fra psygologen eller om det er en hemsko til mit mål nemlig fp

"Det er således min vudering, at det ikke kan lade sig gøre at frigøre ressourcer til arbejdsmarkedet, heller ikke til det særlige arbejdsmarked.

Prognotisk vurderer jeg heller ikke, at der er udsigt til at PN vil kunne indgå i psykologisk behandling i fremtiden"
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 12:39   #46
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
jomfruen er ny på vejen
Citat:
er der nogen der ved om de selvtegnet pensionsforsikringer går ind og påvirker sygedagpengene, for den forsikring jeg har arbejder ikke efter om jeg har fået tilkendt fp, men ud fra deres egen vuderin
Pensionsforsikring påvirker ikke sygedagpenge ....men den påvirker FP
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 12:46   #47
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fodfolket Se meddelelser
jeg ved ikke om jeg skal glæde mig over denne udtalse fra psygologen eller om det er en hemsko til mit mål nemlig fp

"Det er således min vudering, at det ikke kan lade sig gøre at frigøre ressourcer til arbejdsmarkedet, heller ikke til det særlige arbejdsmarked.

Prognotisk vurderer jeg heller ikke, at der er udsigt til at PN vil kunne indgå i psykologisk behandling i fremtiden"
Den er vist udmærket.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2010, 12:02   #48
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
nu melder sommerfuglene sig igen, jeg har fået slæpt mig igennem ugen (kun med 1 sygedag( kunne ikke komme ud af sengen alene))

imorgen fredag har vi heldigvis fri så den dag skal jo nok blive fin nok, også er det jeg begynder at blive nervøs, for på mandag skal jeg til møde hvor der forhåblig bliver lavet en afslutning på min arbejdsprøvning, og hvor der bliver lavet en ny strategi om hvad der skal ske i fremtiden
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2010, 12:36   #49
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
ja så skriver vi mandag den 1 feb.

og idag skal jeg til møde kl 12.30 forhåblig med en afslutning på min job-prøvning og mere konkrete fremtidsplaner.
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2010, 12:45   #50
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fodfolket Se meddelelser
ja så skriver vi mandag den 1 feb.

og idag skal jeg til møde kl 12.30 forhåblig med en afslutning på min job-prøvning og mere konkrete fremtidsplaner.
held og lykke med mødet, håber de lægger en god plan

kan se du har fået en "fin" udtalelse fra psykologen, den vil jeg tage op på mødet.

Sidst redigeret af MTVRV1; 01-02-2010 kl. 12:47.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal det hele ende med? Gardener Politik og Samfund 12 01-06-2012 11:34
En lykkelig ende på historien? Peppe Det er da strengt ! 5 26-01-2012 21:23
bange for at ende uden indkomst Taz Hvordan forløb det da du søgte fleks? 4 10-11-2011 09:42
Skruen uden ende MissSwitchie At søge førtidspension 3 18-05-2011 22:37
Jeg er bliver kørt over ende af en sociallæge. lola44 Alt det andet 31 03-11-2010 22:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension