K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-09-2010, 21:27   #1
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Lightbulb Synliggørelse af K- 10

Jeg har oprettet denne mye tråd på baggrund af den drejning tråden.

Hvor mange sagsbehandlere er der.. der drejede tråden sig ind på synliggørelsen af K-10 i det offentlige rum og der blev søgt efter et kreativt hoved og jeg meldte mig på banen pga det Hejdien skrev

"Jeg har tænkt på, om det ikke er muligt at få nogen sponsorkroner til K10,
så der kunne trykkes nogen mærkater til at sætte på opslagstavler og lignende steder på ALLE jobcentre og kommuner i hele landet " og

"Men florken vi har haft flere sedler oppe i jobcenter osv , vi laver den selv skriver kort om k10 og så er der en snip man kan rive af med web adresse i stedet for telefon nummer... nogen jobcentere hiver dem meget hurtigt ned igen og andre steder hænger de dem selv op
Lige som det er en god ide at hænge dem op hos læge og på hospitalet ...

Hvis der er et edder kreativt hovede herinde så kunne vedkommen måske lave en flyer man kan printe ud og hænge op div steder var det en ide ?"

Jeg svarede således;
" Jeg melder mig gerne på banen, som kreativ hoved idet jeg har mulighed for, at få lavet alt mulig reklame, næsten gratis, enkelte ting koster lidt ekstra f.eks. en hvis T-shirt koster med tryk kr.55,- + forsendelse.. og den kan kommunen sku ikke hive af dig
Dørmagneter til bilen koster for lille str. ca kr. 30,- + forsendelse, Klistermærker, indkøbsnet, krus, kasketter, kuglepenne... you name it... kan også lade sig gøre.

Alle tingene bliver trykt med med K10-logo og hele molevitten

Så alt hvad der gør OS synlige.... er en god ting mener jeg ... jeg står gerne for styring af indkommende og afgivelse af ordre. betalinger og distribution

Men hvad syntes K-10´s medlemmer om dette (måske) kommende tiltag??
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 21:43   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg synes det lyder dejligt og vil mægtig gerne også støtte projektet på alle de måder jeg kan.

Og vi har også været inde på det før, men den gang takkede Web nej til div forslag. Men om det har ændret sig siden, kan han måske selv fortælle lidt om....

Sidst var det også noget med at man kunne give et bidrag til K10, men det er måske også en lidt anden sag.



Sidst redigeret af Ninja; 16-09-2010 kl. 21:46.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 21:53   #3
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg synes det lyder dejligt og vil mægtig gerne også støtte projektet på alle de måder jeg kan.

Og vi har også været inde på det før, men den gang takkede Web nej til div forslag. Men om det har ændret sig siden, kan han måske selv fortælle lidt om....

Det eneste det kræver for at komme videre er vel, at web giver tilladelse til, at vi bruger logo ??
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 22:00   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, jeg er ikke Web og kender ikke reglerne, men vil da gerne købe T-shirts, krus og kuglepenne
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 22:02   #5
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
det jeg undre mig over er at det ikke er på FB. nu er jeg selv rimelig ny der inde. men har forsøgt at søge på navnet der inde. men alt andet dukker op men ikke K10. men der ind ville de kunne få mange interesseret medlemmer vil jeg tro.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 22:15   #6
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
for hver gang nogen click på et link gives der vel penge til ejer af K10 også vel hver eneste besøg giver vel også men kommer jo and på hvordan man har gjort det her det ved jeg ikke men mange måder at tjene lidt til server omkostninger
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 22:22   #7
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maja-bell Se meddelelser
det jeg undre mig over er at det ikke er på FB. nu er jeg selv rimelig ny der inde. men har forsøgt at søge på navnet der inde. men alt andet dukker op men ikke K10. men der ind ville de kunne få mange interesseret medlemmer vil jeg tro.
Det kan jo skyldes mange ting :-/ måske ønsker web ikke at være på FB .... Men FB har altså også en støttegruppe. Den hedder : Støt sygedomsramte som er kommet i klemme i systemet
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 22:24   #8
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
for hver gang nogen click på et link gives der vel penge til ejer af K10 også vel hver eneste besøg giver vel også men kommer jo and på hvordan man har gjort det her det ved jeg ikke men mange måder at tjene lidt til server omkostninger
Ved heller ikke hvordan siden er bygget op og om web tjener noget på siden og div klik på den. Men det her handler heller ikke om at tjene penge hjem til web, men om at gøre opmærksom på at stedet findes og at der er god hjælp at hente her ibland stedet medlemmer.
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig

Sidst redigeret af maybeline2you; 16-09-2010 kl. 22:26. Årsag: stavefejl
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 22:24   #9
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja, jeg er ikke Web og kender ikke reglerne, men vil da gerne købe T-shirts, krus og kuglepenne
Det er noteret .. M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 23:24   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ved heller ikke om der er hager ved det - altså, om sitet er stort nok hvis der pludselig kommer rigtig mange besøgende?? Web tjener vist ikke penge her på sitet, men betaler vist en hel del når der skal opdateres med nyt site mm. Plus tiden til at knokle med det..
Men måske kan siden bære X antal besøgende??

Ja, notér lige det, og sæt kryds ved en hættetrøje også - hvis altså dét også skulle kunne lade sig gøre, nu kommer vinteren jo!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension