K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-11-2006, 05:47   #41
kschou
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2006
Indlæg: 38
Styrke: 18
kschou er ny på vejen
RE: Hjælp Mig!!!

Hej og igen tak for svarene.

Jeg skal først på neurologisk afdeling igen i morgen.

De ved jeg har daglig hovedpine, og ikke kan sove om natten, og at jeg 5-6 gange om ugen bliver nød til at gå i seng, lukke lyset og øjnene, samt at den mindste støj føles ulidelig for mig.
De ved at jeg har koncentrationsbesvær og hukommelsesbesvær.
Alt det andet ved de vist ikke.

Ved ikke hvordan jeg skal fortælle dem om alle de problemer jeg har ?
Jeg går nærmest i sort når jeg er sådan nogle steder, og de skal spørge eller hive alting ud af mig.

Og tager de sig overhovedet af den slags problemer ?

Jeg ringede til min sagsbehandler på kommunen i går, hun vidste godt at jeg ventede på at komme på neurologisk afdeling.

Min sagsbehandler fra 3f vil hjælpe mig med at anke det afslag som jeg fik på min ansøgning om midlertidig førtidspension i 2 år.

Skriftligt afslag begrundes således:
Tildelingsteamet har ved afgørelsen lagt vægt på at det ikke finder godtgjort og dokumenteret, at alle behandlings og revaliderings muligheder er afprøvet og udtømte og at arbejdsevnen er varigt nedsat i et sådant omfang, at selvforsørgelse ved indtægtsgivende arbejde er udelukket
Tildelingsteamet har ved afgørelsen lagt særlig vægt på at behandlingsmulighederne ikke skønnes udtømte.
Det forudsætter, at ansøger indgår i et psykiatrisk behandlingsforløb, før der kan iværksættes en egentlig arbejdsprøvning til vurdering af arbejdsevnen.

Jeg har siden afslaget været hos psykiateren 3 gange og skal snart ned til ham igen.
Han vil stadig henvise kommunen til tidl. Statusattest, og oplyse at det er blevet væsentligt værre.
Men han vil have kommunen til selv at indhente ny statusrapport,
det er blot noget som han har fortalt mig. Det tager jo også tid og skal til at indhente denne

Kan jeg evt. tage de tidligere statusrapporter fra psykiateren med på neurologisk afdeling, og vise dem det + afsaget fra kommunen.
Så de kan læse hvor jeg står ?
Selvom det tager lang tid at læse igennem.

Må jeg overhovedet starte på evt. Reva når jeg har det sådan ?

Jeg kan umuligt gå og vente i op til et halvt år, mens jeg er på kontanthjælp, og stadig være fuldstændig uanede om hvad der skal ske med mig i min fremtid, selvom psykiateren skriver at der skønnes aktuelt at der vil være et tvingende behov for at undgå enhver form for pres, stress/krav af selv beskeden karakter. Pt. vil formentlig længerevarende have et egentligt støttebehov. Selv beskedent pres for øjeblikket vil indebære en ganske betydelig risiko for kritisk forværring af den psykiske tilstand og pt. må foreløbige anbefales fredet helt i foreløbige 2-3 måneder. Hvis tilstanden herunder på ny forbedres, må en hensynstagende og, indledningsvist tidsbegrænset, funktionsafklaring på daghøjskole kunne lade sig gøre.

Det var det han skrev tilbage fra april måned og igen henviste til i juni måned i år.. Og stadig den dag i dag henviser til, det er bare blevet betydeligt værre.

Alting er indtil nu kun blevet meget værre, og han snakker nu igen om fredningsperiode.... PYHA det er umuligt

Hvorfor er det hele tiden en statusattest, helt tilbage fra november 05 som kommunen henviser til ?
Der blev jeg hos en psykiater som kommunen havde henvist mig til, undersøgt ca. en halv time, og han sendte også en statusattest til kommunen. Hvor også han dengang konkluderede ptsd.
Det er som om kommunen kun kikker i den, og slet ikke i de sidste der er lavet siden. Jeg var der kun 1 gang, men det er jo siden dengang kun blevet lang langt værre.
Og de skriver nærmest intet i deres afslag om de seneste statusattester der er indhentet, fra min nuværende psykiater som jeg har været hos ca 12 gange ?

Ved rundbordssamtale d. 27 marts i år aftales der, at min sagsbehandler fra kommunen indhenter statusattest fra min psykiater og, at de afventer udredning på neuropsykologisk afd. fra sygehus før der vurderes på om pgl. skal tilbydes funktionsafklaring før der kan rejses sag om førtidspension.
Sagen forlænges med 2x13 uger og, når de var opbrugt, var der ikke mulighed for yderligere forlængelse. Det vil kunne betyde at hvis der skal tilbydes funktionsafklaring vil/kan en del af perioden blive med udbetaling af kontanthjælp.

Da min mor lige er død efter svær kræftsygdom, er det meget svært for mig selv at skulle til at have styr på alle ting og div. aftaler. Hun plejede at tage med mig rundt de forskellige steder. Den samme kræftsygdom døde min far af for ca. 8 år siden
Min mor var uerstattelig. ufattelig der nu er sket det samme for hende.

Min bror minder om min mor så nu hjælper han mig MEGET og er UTROLIG sød til at gøre det så godt han nu kan, med div. breve papirer osv. Men han har jo et arbejde
så det er ikke nemt for ham at tage med mig rundt.

Hvad er forresten § 17 og hvordan søges dette ?
Og hvor finder jeg § 17 ?
kschou er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2006, 10:10   #42
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hjælp Mig!!!

Hej Kschou.

Jeg vil mene at det er en god ide at du også oplyser dem om det derinde, også fordi de skal skrive en erklæring om dig på et tidspunkt til kommunen.

Du skriver

Citat:
Jeg skal først på neurologisk afdeling igen i morgen.

De ved jeg har daglig hovedpine, og ikke kan sove om natten, og at jeg 5-6 gange om ugen bliver nød til at gå i seng, lukke lyset og øjnene, samt at den mindste støj føles ulidelig for mig.
De ved at jeg har koncentrationsbesvær og hukommelsesbesvær.
Alt det andet ved de vist ikke.

Ved ikke hvordan jeg skal fortælle dem om alle de problemer jeg har ?
Jeg går nærmest i sort når jeg er sådan nogle steder, og de skal spørge eller hive alting ud af mig.

Og tager de sig overhovedet af den slags problemer ?
Det ville måske være en god ide om du kunne få din bror til at tage fri og formidle de ting for dig, jeg tror at det er vigtigt for dig at de får det at vide , jeg har selv gået til neurologiske undersøgelser og der spurgte de ind til sådan noget som, hvorvidt jeg havde været overfaldet om jeg havde slået hovdet om jeg havde stress osv..

En af grundene til det er netop at stress kan udløse de ting du beskriver.
også ptsd kan udløse de symptomer du har.

Og om de tager sig af det, ja det vil jeg da mene, jeg fik ihvertfald en erklæring om at netop de ovenævnte symptomer kunne skyldes min stress, efterfølgende blev jeg netop visiteret til fleks fordi de ikke så en mulighed for en revalidereing pga hukommelse og koncentration samt migræner (som det jo også kunne tyde på at du har) dette sagt uden at jeg er læge
Citat:
Jeg ringede til min sagsbehandler på kommunen i går, hun vidste godt at jeg ventede på at komme på neurologisk afdeling.

Min sagsbehandler fra 3f vil hjælpe mig med at anke det afslag som jeg fik på min ansøgning om midlertidig førtidspension i 2 år.
Det er alletiders at du har fagforeningen med dig, er der nogen der kan hjælpe dig så er det dem, de har prøvet det masser af gange før og ved hvordan tingene skal gøres ..

Citat:
Skriftligt afslag begrundes således:
Tildelingsteamet har ved afgørelsen lagt vægt på at det ikke finder godtgjort og dokumenteret, at alle behandlings og revaliderings muligheder er afprøvet og udtømte og at arbejdsevnen er varigt nedsat i et sådant omfang, at selvforsørgelse ved indtægtsgivende arbejde er udelukket
Tildelingsteamet har ved afgørelsen lagt særlig vægt på at behandlingsmulighederne ikke skønnes udtømte.
Det forudsætter, at ansøger indgår i et psykiatrisk behandlingsforløb, før der kan iværksættes en egentlig arbejdsprøvning til vurdering af arbejdsevnen.
Sådan som jeg læser det afslag så er døren ikke lukket for dig endnu, de skriver jo netop hvad du skal gøre og det gør du jo allerede i form af din psykiater , har i anket afslaget ?
Jeg kender ikke den der midlertidige førtidspension, men kan da også som du skriver og som de svare ikke andet end syntes at det er en god ide, som det er nu ja der får du kun ekstra bekymringer i form af økonomi.

Citat:
Må jeg overhovedet starte på evt. Reva når jeg har det sådan ?
Alle må starte på reva, du skrev tidligere aktivering så jeg troede at det var ganske almindelig aktivering..

Det kommunen nu snakker og skriver om er arbejdsprøvning, og det skal du ikke frygte så meget (andet end at det i din nuværende situation jo er dybt ubehageligt)
Netop her er der personale der er vant til at tage sig af mennesker som dig og det er vigtigt at du siger fra når din krop siger fra ...
Hvis du ikke klare den og må sygemelde dig, så gør det sammen med din læge, på et reva sted har de for det meste også en psykolog som man taler med, og netop udtalser fra disse steder vægtes meget højt af kommunerne det er derfor man sender syge mennesker i arbejdsprøvning sådan et sted..

Så hvis du følger din krop og ikke overskrider dine grænser så kan det vise sig at være en god ting for dig

Citat:
Jeg kan umuligt gå og vente i op til et halvt år, mens jeg er på kontanthjælp, og stadig være fuldstændig uanede om hvad der skal ske med mig i min fremtid, selvom psykiateren skriver at der skønnes aktuelt at der vil være et tvingende behov for at undgå enhver form for pres, stress/krav af selv beskeden karakter. Pt. vil formentlig længerevarende have et egentligt støttebehov. Selv beskedent pres for øjeblikket vil indebære en ganske betydelig risiko for kritisk forværring af den psykiske tilstand og pt. må foreløbige anbefales fredet helt i foreløbige 2-3 måneder. Hvis tilstanden herunder på ny forbedres, må en hensynstagende og, indledningsvist tidsbegrænset, funktionsafklaring på daghøjskole kunne lade sig gøre.

Jeg syntes det lyder som om at du har en psykiater og en fagforening der bakker dig godt op, og jeg tror på at du sammen med dem nok skal komme igennem, men du har ret i at det virker forrykt det du går igennem , desværre er det sådan hele vejen igennem det danske system, og der er ikke nogen måde man kan omgås det på, vi lever i et system der ser alle som skyldige (snydere) indtil det modsatte er bevist, totalt grotesk når det drejer sig om syge mennesker



Citat:
Hvorfor er det hele tiden en statusattest, helt tilbage fra november 05 som kommunen henviser til ?
Der blev jeg hos en psykiater som kommunen havde henvist mig til, undersøgt ca. en halv time, og han sendte også en statusattest til kommunen. Hvor også han dengang konkluderede ptsd.
Det er som om kommunen kun kikker i den, og slet ikke i de sidste der er lavet siden. Jeg var der kun 1 gang, men det er jo siden dengang kun blevet lang langt værre.
Og de skriver nærmest intet i deres afslag om de seneste statusattester der er indhentet, fra min nuværende psykiater som jeg har været hos ca 12 gange ?
Det er nok en af de ting du skal huske at tage op med fagforeningen når de går ind og hjælper dig i din sag, for kommunen skal kigge på ALLE papir hvis det er dem der har indstillet dig til førtidspension som hedder en §18

Er det derimod dig selv der har søgt et førtidspension så har du søgt efter §17 og det er så på forliggende grundlag det vil sige at kommunen ikke skal kigge på papir der er kommet efter den dato du søgte..

Men har du anket dit afslag ? for der er jo muligheden for at samle alle tråde og ikke mindst hvordan ser din ressourceprofil ud ??

Kommunen har faktisk gjort det hele rigtigt (alt efter om du søger efter §17 eller §18)
Og de har en handle plan på dig, for det ser ud til at de vil udrede dig mere med henblik på en førtidspension..

Citat:
Ved rundbordssamtale d. 27 marts i år aftales der, at min sagsbehandler fra kommunen indhenter statusattest fra min psykiater og, at de afventer udredning på neuropsykologisk afd. fra sygehus før der vurderes på om pgl. skal tilbydes funktionsafklaring før der kan rejses sag om førtidspension.
Sagen forlænges med 2x13 uger og, når de var opbrugt, var der ikke mulighed for yderligere forlængelse. Det vil kunne betyde at hvis der skal tilbydes funktionsafklaring vil/kan en del af perioden blive med udbetaling af kontanthjælp.

Lige netop denne del af brevet tyder på at kommunen godt ved at der er noget galt og de skal have dig videre og ikke parkeret på en kontanthjælp..
Jeg kan se at du har fået sygedagpenge, du er så kommet på kontanthjælp nu ?? det er du vel ?

Men som jeg læser dit brev, så er det ikke et afslag du har fået , du har fået afslag på en førtidspenion her og nu ja, men de mener også at en udtalse fra psykiater og nerolog måske kan give dig en førtidspension.
Og ellers skal du videre i afprøvning
Alt efter hvad dine udtalser fra neurologisk siger beslutter kommunen om hvorvidt du skal have førtidspension eller om du skal videre med henblik på en arbejdsprøvning...

Og som jeg læser det så vil de tage din psykiateres udtaler med i deres overvejelser,,

Citat:
Da min mor lige er død efter svær kræftsygdom, er det meget svært for mig selv at skulle til at have styr på alle ting og div. aftaler. Hun plejede at tage med mig rundt de forskellige steder. Den samme kræftsygdom døde min far af for ca. 8 år siden
Min mor var uerstattelig. ufattelig der nu er sket det samme for hende.

Min bror minder om min mor så nu hjælper han mig MEGET og er UTROLIG sød til at gøre det så godt han nu kan, med div. breve papirer osv. Men han har jo et arbejde
så det er ikke nemt for ham at tage med mig rundt.
Du har godt nok også haft et par hårde år det er helt sikkert, og var der nogen der skulle kunne få ptsd så er det da helt bestemt dig :|:|
Citat:
Hvad er forresten § 17 og hvordan søges dette ?
Og hvor finder jeg § 17
§17 er som jeg beskrev ovenover en pension søgt af dig selv på forliggende grundlag, det vil sige at kommunen ikke indhenter flere papir på dig, men som dit første afslag er udformet, så er det ikke sådan en du har...

Hvis det på nogen måde kan trøste dig, så fik jeg på min fleks afslag første gang, med meget af den samme begrundelse som du får..
Jeg blev så indstillet til en psykolog som kommunen valgte og da hun også understøttede hvad alle andre papir sagde, så fik jeg min fleks uden yderlige problemer.

Men det vil altid være svært især også din alder taget i betragtning.. de er ikke meget for at give unge mennesker førtidspension , men det er jo heller ikke det du beder om, du beder om fred i et par år til at komme dig, og i min verden så er det helt oplagt at du får det...

Lad os håbe at kommune og sagsbehandlere er lige så vise som jeg er

Held og lykke i morgen..

MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 01-11-2006, 11:22   #43
kschou
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2006
Indlæg: 38
Styrke: 18
kschou er ny på vejen
RE: Hjælp Mig!!!

Vi har ikke anket afslaget endnu men gør det en af de efterfølgende dage.

Der er søgt om en § 17

Hvad er en ressourseprofil ?

Søger først om kontanthjælp senere idag.

Hvad der stå i rapporten fra neurologisk afdeling, sådan at jeg undgår at starte hos reva ? For puha hvor er det hårdt?
kschou er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2006, 21:14   #44
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hjælp Mig!!!

Citat:
kschou skrev:
Vi har ikke anket afslaget endnu men gør det en af de efterfølgende dage.

Der er søgt om en § 17
Oki så er det nok derfor at de ikke lytter til alt det efterfølgende som din psykiater siger .
Men et eller andet sted så har de jo alligevel bestemt sig for at hente yderlige udtaler og det er bestemt godt

Citat:
Hvad er en ressourseprofil ?
Her er der hvad der står om ressourceprofil.
Du skal også altid huske at du skal have lov til at komme med tilføjelser til din ressourceprofil INDEN der træffes afgørelse.



Vedrører førtidspensionister der modtager pension efter gældende regler fra 1.1.2003

Reglerne om førtidspension findes i lov om social pension. For at få førtidspension, skal en række betingelser være opfyldt.
Du skal:
# være fyldt 18 år
# have dansk indfødsret
# have fast bopæl her i landet
# have haft bopæl her i landet i mindst 3 år mellem det fyldte 15. og 65. år.
# have en varigt nedsat arbejdsevne
# have en arbejdsevne, der er nedsat i et sådant omfang, at du ikke er i stand til at blive selvforsørgende
# der skal være udarbejdet en ressourceprofil

Hvad er en ressourceprofil ?

Ressourceprofil

Grundlaget for tilkendelse af førtidspension er ressourceprofilen. Denne skal indeholde 12 punkter:
# uddannelse
# arbejdsmarkedserfaring
# interresser
# sociale kompetencer
# omstillingsevne
# indlæringsevne
# arbejdsrelevante ønsker
# præstationsforventninger
# arbejdsidentitet
# bolig og økonomi
# socialt netværk
# helbred

Der fokuseres hovedsagelig på arbejdsevne og udviklingsmuligheder. De helbredsmæssige problemer har også betydning, men det afgørende er, om du på trods af din sygdom har ressourcer, der kan anvendes på arbejdsmarkedet, f.eks. via revalidering eller flexjob.

Din sagsbehandler skal udarbejde ressourceprofilen. Du skal inddrages og gøres bekendt med beskrivelsen og vurderingen, og du har mulighed for at tilføje dine egne bemærkninger.

Inden din sag om førtidspension skal afgøres, får du tilbud om et møde, hvor du kan udtale dig over for pensionsnævnet, der træffer afgørelsen. Du har ret til at medtage en bisidder.

Du kan selv ansøge om førtidspension, men du skal være opmærksom på, at afgørelsen vil blive truffet på baggrund af det foreliggende grundlag. Er disse oplysninger ikke tilstrækkelige, vil det medføre afslag på førtidspension, da Kommunen ikke har lov til at indhente yderligere oplysninger.

Kommunen kan træffe afgørelse om, at din sag overgår til behandling efter regler om førtidspension, når det via ressourceprofilen er dokumenteret, at arbejdsevnen ikke kan forbedres ved f.eks. aktiverings- revalidering- eller behandlingsmæssige foranstaltninger.

I ganske særlige tilfælde kan afprøvning anses for formålsløs, f.eks. ved en alvorlig sindslidelse, udviklingshæmmede, kritisk sygdom eller alvorlig hjerneskade.

Sagen skal være færdigbehandlet inden 3 måneder, fra den dato du har søgt om førtidspension, eller Kommunen selv har påbegyndt sag om førtidspension. Kan fristen ikke overholdes, vil du få brev med oplysning om, hvorfor der ikke er truffet en afgørelse, og hvornår denne kan forventes.




Citat:
Hvad der stå i rapporten fra neurologisk afdeling, sådan at jeg undgår at starte hos reva ? For puha hvor er det hårdt?
Det ved jeg ikke, for det er en skøn sag fra kommune til kommune, nogle kommuner ville nok allerede nu have givet dig en tidsbegrænset førtidspension til at komme ovenpå ,..
Hvem ved om to år hvis du får hvile og behandling kan du måske klare en revalidering eller et fleksjob.
Det er en tåbelig måde de behandler dig på, der skal sq meget til at forage mig og jeg er FORAGET
  Besvar med citat
Gammel 06-11-2006, 16:33   #45
kschou
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2006
Indlæg: 38
Styrke: 18
kschou er ny på vejen
RE: Hjælp Mig!!!

Hej igen.
Neurologisk afdeling skriver dette.

Fortsat hovedpine 6 ud af ugens 7 dage.
Har perioder hvor han har ondt i maven.
Man kunne mistænke at han ikke kan tåle det så godt.
Har fortsat en række psykiske problemer.
Vudering/Konklusion
Den klinisk tilstand fortsat ikke acceptabel.
Har Post commotionelt syndrom.
Ambulant plan.
Hovedpinen bliver løst når hans psykiske belastning løses.
Vi aftaler han afsluttes herfra.

Men hvad vil der så ske nu ?
Og gider kommunen overhovedet tage dette alvorligt ?

Det er lidt svært og komme videre, da jeg ikke forstår at det lyder yderst vanskeligt for kommunen at indhente den sidste ny statusattest fra psykiateren.

Han holder jo stadigt på de tidl. vuderinger som han i sin tid gav.
Det er bare blevet væsenligt forværret siden.


kschou er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2006, 16:45   #46
kschou
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2006
Indlæg: 38
Styrke: 18
kschou er ny på vejen
RE: Hjælp Mig!!!

Der er tidl. en der skrev følgende.

At hvis jeg ikke havde havde fået afslag på tidl. ansøgningen om førtidspension. Var jeg blevet tilkendt en almendelig førtidspension.

Vil der være større chance for at pensionen blev godkendt, hvis kommunen søgte en § 18 istedet for sidste gang som der var søgt iht. § 17

I så fald det ville være bedst at søge en § 18 hvordan kan jeg få det stablet på benene ?
kschou er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2006, 23:10   #47
kschou
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2006
Indlæg: 38
Styrke: 18
kschou er ny på vejen
RE: Hjælp Mig!!!

HALLO.

Er der slet ikke nogen der vil svare mig
kschou er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2006, 23:48   #48
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hjælp Mig!!!

jo da..

jeg kommer på i morgen skal lige finde ud af om jeg kan finde det indlæg du snakker om ..

men en §18 er det desværre noget kommunen skal indstille dig til :|:|

Kschou, du kan prøve at gå ind på chatten når der er mange på, kan være at der er nogen der, som har et par ideer der kan hjælpe dig


MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 07-11-2006, 00:36   #49
cirkeline
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Lokation: århus
Alder: 45
Indlæg: 71
Styrke: 18
cirkeline er rigtig godt på vej
RE: Hjælp Mig!!!

hvad er pragtaf 17 og 18?
kan ikke forstå at der er blevet søgt midlertidig pension for dig i to år?
det var det min psykiater forslog mig.men kommunen sagde ike fandtes.Og det blev der også sagt da jeg spurgte her på siden i mit alder første indlæg...........hmmm mege mystisk?
cirkeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2006, 00:56   #50
kschou
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2006
Indlæg: 38
Styrke: 18
kschou er ny på vejen
RE: Hjælp Mig!!!

Ja jeg forstår det heller ikke, nogen siger at der findes noget der hedder midlertidig, mens andre siger der ikke gør.

Jeg må også indrømme, at hvis jeg nu var så heldig at få noget af det tilkendt, ville jeg nu helst have en ganske aldmendelig førtidspension. Da jeg ikke syntes at jeg har brug for en ny frist til hvornår jeg skal være rask.
kschou er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension