K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-09-2018, 23:45   #11
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 14
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
Hej Nensypigen

Er det en §17 eller §17 stk 2 din mor har søgt om?

dette er vigtigt i forhold til hvad der sker hvis kommunen afviser ansøgningen om pension.

hvis det er en §17 skal kommunen både kigge på muligheden for at bevilge pension, samt kigge på andre muligheder som eks. ressourceforløb eller fleksjob.

hvis det er en §17 stk. 2 skal de kun kigge på ja eller nej til pension. men hvis de siger nej så skal de begrunde deres nej, eks. SKAL der gives en begrundelse, eks. at der mangler afklaring af din mors arbejdsevne, eller de skal pege på en eller flere jobfunktioner som de mener din mor kan bestride.

har din mor været i nogen form for arbejdsprøvning og hvad viste den?

vh sortepigen
Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge om det virkelig er nok, at RehabiliteringsTeamet nøjes med at indstille til et afslag men derudover ikke peger på de foranstaltninger, som loven forskriver ?

Det er vel ikke nok at Teamet dels skriver
1. Vi mener sagen ska igennem Klinisk Funktion, således der skabes et større overblik over diagnoser, prognose og behandlingsformer.
Denne formulering peger efter min opfattelse ikke på en foranstaltning, som bringer mig tilbage på arbejdsmarkedet uden offentlig støtte?

Eller er det bare mig som ikke forstår begrebet foranstaltninger?
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension