K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-03-2015, 23:51   #11
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Citat:
Jeg tror, at min bisidder opfordrer mig til at være på Kh fordi hun synes, efter allt jeg har være igennem, at jeg ville ihvertfald få lidt fred i stykke tid, idet det er blevet meget svært at få førtidspension også for os over 40 år, uanset hvor syge vi er... Så resigneret er jeg dog heller ikke blevet endnu!
Jeg synes det lyder som et decideret dårligt råd...

Du har været længe i systemet, og hvordan nogen har kunne anbefale dig at køre pensionssagen til ankestyrelsen, når der tydeligt mangler en arbejdsprøvning, ja det er mig en gåde !!!???!!!

Hvis du vil videre, så må det manglende materiale indhentes.
At gå ned under arbejdsprøvning er langt bedre end at påstå man ikke kan arbejde.

Personligt sagde min psykiater at jeg skulle gøre alt hvad jeg kunne for at komme i arbejdsprøvning, og at han nok skulle støtte mig når jeg brød sammen... og han både støttede mig, og hjalp mig til at blive indlagt under arbejdsprøvningen... det var et godt bevis at have på hånden, da jeg sad foran rehabiliteringsteamet.

En psykiater kunne sagten have skrevet det ikke ville være godt at blive arbejdsprøvet, men var det sket havde jeg ikke fået pension i 2013, men så havde jeg været i din situation nu.

Hvis du vil have en chance for ro, så lad være med at udskyde din arbejdsprøvning... der er jo ikke nogen grund til at være bange for den i årevis, når du selv kan medvirke til at løse problemet indenfor rimelig tid.
Uanset hvad, så kommer du ikke på pension uden den arbejdsprøvning
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2015, 18:09   #12
Forhåbentligt
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-04 2013
Lokation: København
Indlæg: 58
Styrke: 12
Forhåbentligt er ny på vejen
Wink Nyt

Kære alle medmennesker, først og fremmest: tak for hjælpen! Tak for jeres inputs.

Jeg ligger nu indlagt i isolation på infektionsmedicinsk afdeling inde på Riget grundet en slem luftvejsinfektion. Øv! Ikke rart!

Men hermed de gode news:

Jeg har nu meldt tilbage til sagsbehandleren, at jeg fastholder min ansøgning om ressourceforløbet. Han skal sende min sag til rehabiliteringsteamet.

Idag fik jeg i min e-boks besked om forlængelse af min sygedagpengeperiode, som gælder indtil sagen har været forelagt rehab.teamet og kommunen har truffet en afgørelse (Lovgrundlag: bekendtgørelse nr. 43 af 23/01/2015 af lov om sygedagpenge, § 7, § 24 og §27, stk. 1, nr. 4)

Mange hilsner,

Forhåbentligt
Forhåbentligt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2015, 23:01   #13
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Fint du fik sygedagpengene forlænget med den paragraf.

Ønsker dig godt bedring og pøj pøj med dit fremtidige forløb.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2015, 23:05   #14
Forhåbentligt
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-04 2013
Lokation: København
Indlæg: 58
Styrke: 12
Forhåbentligt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Fint du fik sygedagpengene forlænget med den paragraf.

Ønsker dig godt bedring og pøj pøj med dit fremtidige forløb.
Takker. Det varmer!
Forhåbentligt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension