K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-01-2012, 11:03   #11
Jasmina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 149
Styrke: 13
Jasmina er ny på vejen
Hold da helt op det lyder godt
Men vil det være nok at jeg skriver det som du har skrevet?
Fik partshøringen midt i december og er kommet på kontanthjælp fra d. 30 december - jeg tænker her på om der er en klagefrist?
Hvor skal jeg et sende klagen hen? Er det til jobcentret? Hvem skal den stiles til?
Jasmina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2012, 11:05   #12
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Man har 4 uger til at klage, så det skal være NU

Hvis du har din sagsbehandlers mail, så send den der til, og anmod om at du får en kvittering på modtagelsen (de fleste mail programmer kan indstilles til at du får en bekræftelse på at mailen er modtaget/læst)

Skynd dig... Du har alt at vinde og intet at tabe
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2012, 11:22   #13
Jasmina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 149
Styrke: 13
Jasmina er ny på vejen
Jeg ved at hun vil spørge om hvilken relevante lægepapirer jeg mener hun yderligere bør indhente - hvad skal jeg stille op med det? Skal jeg henvise til at få lavet en funktionsbeskrivelse fra min læge.
Jasmina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2012, 13:08   #14
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Du skal bede dem indhente un statusattest eller lignende som beskriver din funktionsevne og skånehensyn, da du og lægen ikke mener at du kan holde til ordinær beskæftigelse
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2012, 13:13   #15
Jasmina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 149
Styrke: 13
Jasmina er ny på vejen
Jeg vil prøve... og Tak for din hjælp
Jasmina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2012, 17:14   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jasmina Se meddelelser
Jeg tror ikke at jeg orker at anke - troede ikke at jeg skulle nå dertil - jeg må indrømme at det har været psykisk og fysisk hårdt og bestemt ikke gavnet mit helbred at være tilknyttet den sagsbehandler.
Jeg vil kraftigt anbefale dig, at følge Ricky's råd.

Jeg har selv oplevet afslag (godt nok en helt anden slags) hvor jeg har haft en tydelig fornemmelse af, at afslaget har været giver ud fra devisen "går den, så går den".

Så det er bare med at komme i gang.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 10:24   #17
Jasmina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 149
Styrke: 13
Jasmina er ny på vejen
Tak for dit svar Vovse - Klagen er skrevet og bliver afleveret ved skranken mandag morgen. Jeg vil bede om datostempel og kopi og så må jeg se hvad der sker Men jeg kan mærke at det bliver en god følelse af at jeg har gjort noget
Jasmina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 10:32   #18
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Man skal ikke undervurdere værdien af at føle man har taget aktiv del i egen sag...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension