K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2011, 14:04   #11
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Tak allesammen - min underbo er rigtig sød og jeg har det ikke mindst derfor ret svært med at bede ham om at tage hensyn hele tiden

Jeg har skrevet til boligselskabet, og de har kontaktet ejendomsinspektøren, så nu må vi se hvad der sker.
Jeg skal naturligvis være tohundrede procent sikker på det er røgen og ikke noget tilfældigt andet der udløser generne, men der er bare ikke andre muligheder jeg kan se (er naturligvis testet i hoved og r...)
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2011, 14:54   #12
trold70
Elsker at være her på K10
 
trold70s avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2009
Lokation: Odense
Indlæg: 60
Styrke: 15
trold70 er ny på vejen
Tror ikke du kan få så meget ud af det, for man kan ikke undgå dem der ryger.
Bor selv i etageejendom og dem neden under mig ryger også og har selv astma men desværre kan man ikke gøre noget ved har også overvejet at lukke vores udsugning men så kan der ikke komme frisk luft ind af den så må leve med det
trold70 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2011, 15:23   #13
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af amaranth Se meddelelser
Tak allesammen - min underbo er rigtig sød og jeg har det ikke mindst derfor ret svært med at bede ham om at tage hensyn hele tiden

Jeg har skrevet til boligselskabet, og de har kontaktet ejendomsinspektøren, så nu må vi se hvad der sker.
Jeg skal naturligvis være tohundrede procent sikker på det er røgen og ikke noget tilfældigt andet der udløser generne, men der er bare ikke andre muligheder jeg kan se (er naturligvis testet i hoved og r...)
Jeg er en af dem der er spændt på hvad der kommer ud af det....

Jeg bor i en midterlejlighed... og indtil i sommers røg begge mine naboer.. så mit soveværelse og min stue/køkken lugtede af gamle cigaretrøg..

Ham til den ene side stoppede i sommers.. så mit soveværelse er "røgfrit"..

Men den anden .. der er sommetider ret så mange rygere derinde.. og så er det storslemt .. addrrrrrr

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2011, 15:42   #14
andersmadsen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-09 2010
Indlæg: 122
Styrke: 0
andersmadsen er ny på vejen
thomas75 har nævnt det, og kom med et godt link, der er måske er en teknisk løsning på problemet.
du kan snakke med inspektøren og høre om der kan gøres noget for fx. at tætne forskellige steder.


du kan også overveje et HEPA filter.

https://www.youtube.com/watch?v=cfDmJHvgfVc
andersmadsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension