K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-09-2011, 21:12   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Smile Havde møde forleden og det gik jo så godt

Vi havde lige opfyldning ude på arbejde forleden min kordinator mig og min jobkonsulent,jeg gik jo fra 25 timer ned til 20 1 april i år og hvor har det bare hjulpet mig så meget jeg har nu fået min livskvalitet tilbage.

Min jobkonsulent snakket så om jeg måske skulle op på de 25 timer igen men mig og min kordinator sagde pænt nej og det respekterede hun så os godtnok heldigvis jeg gider nemlig ikke at hele læsset vælter for mig igen.

Jeg ved ikke hvor mange af jer der kan huske mine tidl indlæg hvor jeg døjede med nedturer osv mindre deprision.

Min arbejdsdag ude på plejehjemmet ligger nu fra 8 til 12 hvilket jeg har det godt med.

Sådan af ren nysgerrighed arbejder i så formiddag-eftermiddag-aften eller weekender.

knuzz Katrine

Sidst redigeret af KatrineB; 05-09-2011 kl. 21:14. Årsag: glemte lige et par ord
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2011, 07:53   #2
garage50
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Indlæg: 63
Styrke: 14
garage50 er ny på vejen
Kære Kathrine

Godt at du har lært at sige fra.... Det må også være i kommunens interesse, at du kan passe et job på 20 timer, end at det sættes op til 25 og så er man efter kort tid nødt til at blive sygemeldt, og til sidst stoppe på jobbet....

Jeg arbejder 12 timer om ugen. 6 timer mandag fra 13-19 og torsdag 13-19. Jeg er på et opholdssted for utilrettede drenge. Det er meget hårdt at tage 6 timer i træk, men heldigvis har jeg så altid 2 dage i mellem, til at få kræfter igen.

Jeg har prøvet kun at arbejde 3 timer om dagen, ugens 4 dage. Men det er bare ikke smart lige med det job jeg har.

Kh Garage
garage50 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2011, 14:47   #3
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Ja.....

langt om længe er jeg da blevet lidt bedre til at sige fra.
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2011, 15:48   #4
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej KatrineB

Dejligt med at læse en god tilbagemelding. Flot du holder fast og godt at det hele hænger bedre sammen m. din nuværende tid. Og også fint arbejdstid ligger fra kl. 8 - 12, så er du forhåbnetlig "frisk", hvilket jo også skal i betragtning i forhold til hele forløbet. Og husk ikke mindst du skal kunne holde hele forløbet m. nuværende timeantal, hvis det hen ad vejen også bliver svært med dette niveaue, må det jo justeres.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad havde de regnet med? nemesis Politik og Samfund 5 06-03-2013 07:53
Først havde Jøsses Jeg har fået job. 7 26-01-2013 11:27
Et positivt og godt møde Susanne Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 04-10-2012 21:57
Et rigtig godt møde. Nikke Dit og Dat 11 02-02-2007 00:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension