K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-12-2013, 10:07   #11
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg er anerkendt på 25% men er visiterer til fleks med min 50%

og så er det gået op for mig at min løn er udregner efter et år hvor jeg var på barsel, altså min erhvervstab er mindre fordi jeg var på barsel året før kom kom til skade.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-12-2013, 13:37   #12
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Ingen der siger, du bliver snydt af en advokat, men det er væsentligt at afstemme forventningerne. Det er og bliver en forretning, der skal tjene penge. Spørg ASK? om reglerne for erstatningsudregning, hvis du ikke kan finde punktet på deres hjjmmeside.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-12-2013, 15:24   #13
Klukdad
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2012
Indlæg: 129
Styrke: 12
Klukdad er ny på vejen
Læs side 34

http://www.ask.dk/~/media/ASK/pdf/År...lig%20pdf.ashx
Klukdad er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-12-2013, 22:02   #14
Takecare
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2012
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 3
Styrke: 12
Takecare er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Klukdad Se meddelelser

Det er supergodt, jeg blev meget klogere , min sag ser pludseligt positiv ud, nu kan jeg bruge til at argumenteret min erhvervsevnetabsag ved Ankestyrelse.
Takecare er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2013, 19:46   #15
martinja41
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2012
Indlæg: 34
Styrke: 13
martinja41 er ny på vejen
hjælp til erstaning

hej jeg vil lige sige at du skal have en Advokat for din ejen skyld for jeg har selv været ude for et trafikuheld i maj 2010. da jeg kom hjem fik jeg en depression og har den dag i dag fået PTSD eller såkald protramatisk stress, tro mig det er så vigtig for du skal kæmpe mod ask: arbejdesskade styrelsen og de er ikke til at banke ind i hovdet selv om min tidligere advokat har ikke formået at få noget ud af dem jeg har kæmpet mod dem i flere år men har nu skiftet advokat for han fortalte mig noget indtrasandt, at han vil kæmpe for og presse forsikringerne om at jeg kan få tapt arbejdes fortjenste. da jeg nådet og gemmen føre min stu inden for landbrug så han sage at jeg så kunne vis ikke mit uheld var sket var jeg i arbejde på fuld tid så. skal de suplere min kontanthjælp op til den løn jeg kunne have tjent og de må ikkle røre min kontanthjælp de har jeg fundet en anden advokat på nettet som skrev det da der var en anden der spurgte hende... men jeg vil til slut sige for ikke at jeg skiver hele min historie så vil jeg til sidst sige det er forsikringen der skal betale det meste af de udgifter det koster for den advokat og det kan blive dyrt vis ikke man har advokat på det og har du en privat ulykke forsikring de kan også udbetale så snak med din advokat om det.. for tap af erhversevne er det millioner vi snakker om så brug dem her Advocare advokater A/S håber dig held og lykke og vis der er noget du vil have hjælp kan jeg måske hjælpe knus
martinja41 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 17:55   #16
Takecare
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2012
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 3
Styrke: 12
Takecare er ny på vejen
Hej Martinja41,efter jeg har læst din indlæg, overvejer jeg nu at have advokat på igen. Jeg har Ptsd med svær depression, min anke om erhvervsevnetab er hos Ankestyrelsel, fordi som du siger ask er ikke til at banke på. Jeg står til at at får min sag afgjordt til april 2014. Inden ulykke havde jeg bestået eksamen inden for Hgv, men jeg opnået ikke læreplads, imellemtid fik jeg fuldtidsjob som tjener og exstra job som postbud fast hver lørdag og som tilkaldevikar min månedsløn var omkring 28000kr , under uddannelse havde jeg deltidsjob indtil jeg fik fuldtidsjob. Nu er jeg på kontanthjælp, og er ved at bleve afklaret til fleksjob, men min arbejdsevne er kun 8 tiner om ugen med skånehensyn. Jeg har det svært, men fordi jeg er under 40 er det umuligt at får pension. Nu holder jeg bare ud, selvom jeg har det rigtigt skidt. Har du fået tilkendt erjhvervsevnetab? Hvor meget skal man give sin advokat? Jeg har svært ved at sidde og skrive og forklare min situation uden at min hoved blever træt og udkørt. Min hoved er så forvirrende, efter arbejdsulykke , Mvh . takecare

Sidst redigeret af Takecare; 27-12-2013 kl. 18:04.
Takecare er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2014, 19:33   #17
Pioner
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2013
Indlæg: 5
Styrke: 0
Pioner er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
Hej

Jeg har lige fået genoptaget min sag ved arbejdeskade styrelsen hvilket er fint

men jeg burde jo nok have en advokat på til sagen, kender nogen herinde en der ku tager noget for, hvis man vinder noget, for vi har ingen penge til en og jeg tror jeg mangler hjælp.
Hej
Advocare eller Judan advokater, Thomas Lorentzen.

Held og lykke.
Pioner er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension