K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2012, 13:59   #51
Pixeline
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2011
Alder: 50
Indlæg: 73
Styrke: 14
Pixeline er ny på vejen
Hejsa.

Lige en lille opdatering.
Har nu været i abejdsprøvning i 2 mdr på reva i en afklaring. Er på 17 timer, men er godt ikke efektiv i dem alle.
Mine symptomer og det kognitive er inden for de sidste 14 dage væsentlig forværet, og overskudet til familien ligger på et meget lille sted. Har tude-ture flre gange om ugen. Er bare så presset. Havde egentlig sat næsen op efter et flexjob, men kan da godt komme i tvivl om det ender i en FP.

Så skal møde ind mandag morgen og bede om at komme ned i tid. Jeg foretrækker nok at det bliver en fridag frem for timenedsættelse på alle dage.

Håber virkelig på en afklaring inden sommerferien. altså at jeg ved hvad der skal søges om, hvis det går så godt, så jeg snart kan få noget ro i mit hoved.
Trænger virkelig til det.

God søndag til alle.

Pixeline.

Har iøvrigt fået neurasteni føjet til min depression og generaliseret angst.
Situationen er stationær og der er ikke flere behandlingsmuligheder.
Pixeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 14:07   #52
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pixeline Se meddelelser
Hejsa.


Så skal møde ind mandag morgen og bede om at komme ned i tid. Jeg foretrækker nok at det bliver en fridag frem for timenedsættelse på alle dage.

God idé at passe godt på dig selv. Der er flere, der har valgt at få en fridag, det kan lette på en eller anden måde, så man bedre kan få overskud til tingene. Det bør du aftale med din sagsbehandler/jobkonsulent om det at gå ned i tid.

Har iøvrigt fået neurasteni føjet til min depression og generaliseret angst.
Situationen er stationær og der er ikke flere behandlingsmuligheder.

Hvis det er meget nye diagnoser, bør du give jobcentret besked om dette, da de netop sådan noget bør tages med i f.eks. i ressourceprofilen eller med i afgørelsen senere hen. Og hvis de vil have oplysninger om det, så bør de indhente det som dokumentation hos din læge/speciallæge. (med din tilladelse)
Og god søndag til dig.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 17:55   #53
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pixeline Se meddelelser
Hejsa.

Lige en lille opdatering.
Har nu været i abejdsprøvning i 2 mdr på reva i en afklaring. Er på 17 timer, men er godt ikke efektiv i dem alle.
Mine symptomer og det kognitive er inden for de sidste 14 dage væsentlig forværet, og overskudet til familien ligger på et meget lille sted. Har tude-ture flre gange om ugen. Er bare så presset. Havde egentlig sat næsen op efter et flexjob, men kan da godt komme i tvivl om det ender i en FP.

Så skal møde ind mandag morgen og bede om at komme ned i tid. Jeg foretrækker nok at det bliver en fridag frem for timenedsættelse på alle dage.

Håber virkelig på en afklaring inden sommerferien. altså at jeg ved hvad der skal søges om, hvis det går så godt, så jeg snart kan få noget ro i mit hoved.
Trænger virkelig til det.

God søndag til alle.

Pixeline.

Har iøvrigt fået neurasteni føjet til min depression og generaliseret angst.
Situationen er stationær og der er ikke flere behandlingsmuligheder.

Hej Pixeline,

17 timer det er rigtigt meget i min verden og det hænger nok slet ikke sammen med dine tudeture.

Du kan se hvad jeg senest har skrevet i Victorianes tråd "slut herfra", det lyder til at du også er for hård ved dig selv.

Hvordan har du fået konstateret Neurasteni i øvrigt ?

Pas på dig selv.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 18:03   #54
Pixeline
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2011
Alder: 50
Indlæg: 73
Styrke: 14
Pixeline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Pixeline,

17 timer det er rigtigt meget i min verden og det hænger nok slet ikke sammen med dine tudeture.

Du kan se hvad jeg senest har skrevet i Victorianes tråd "slut herfra", det lyder til at du også er for hård ved dig selv.

Hvordan har du fået konstateret Neurasteni i øvrigt ?

Pas på dig selv.
Hej EE

Tak.

Ja det er rigtig meget, og også for meget.

Jeg har fået det konstateret hos psykiater. Det er som følge af min depression.

Tjekker lige *slut herfra*

Pix.
Pixeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2012, 18:55   #55
Pixeline
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2011
Alder: 50
Indlæg: 73
Styrke: 14
Pixeline er ny på vejen
Hejsa.

Når en sagsbehandler har bedt om en statusatest hos psykiater, hvor lang tid har de så til at sende svar tilbage til kommunen.

På forhånd tak
Pix.

Sidst redigeret af Pixeline; 11-03-2012 kl. 18:56. Årsag: Stavefejl
Pixeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2012, 19:04   #56
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Pixeline,

Jeg har fået lavet 2 af slagsen og det tog ca. 14 dage -3 uger. Min psykiater mailede mig lige rapporterne inden han færdig gjorde dem og sendte dem til kommunen.

Du kan altid høre din psykiater om han har modtaget anmodningen og hvornår han forventer at være klar med en status rapport.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Partshøring Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 12-12-2011 12:37
Partshøring jabma Alt det andet 1 07-06-2010 15:49
Partshøring!!??? mukke Alt det andet 4 13-03-2010 00:49
Partshøring chico Alt det andet 6 16-02-2010 19:03
Partshøring Bea Din historie 2 05-02-2007 00:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension