K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-10-2009, 17:36   #1
tulle35
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2009
Lokation: herning
Alder: 50
Indlæg: 5
Styrke: 0
tulle35 er ny på vejen
min historie

hej,her er lidt om mig.jeg har passe min mor fra 1992 og til hun død af ALS i 1996(samtidlig fuldtid arbejde den gang også)så der efter passe jeg min far som også var syg, og i den periode arbejde med alle former for arbejde til jeg gik igang med maler uddannelse i 2000.men det tog mig 4 år at blive uddanne pga af mange sygemeldinger blev færdig i dec 2004.men min far død 3 måned før jeg skulle til svendeprøve og jeg var sygemeldt i 4 uger, jeg bo hjemme hos min far så jeg skulle fra flytte lejelighed,så jeg bo hos min storesøster til jeg fik en lejelighed efter 3 mdr fik jeg en lejelighed.efter nået tid flytte jeg (sammen min kæreste i hans hus men jeg bo der kun i 3 mdr. så igen stod jeg uden et sted at bo så bo jeg ved min storebror i 3 mdr og igen fik jeg en lejelighed efter 3 mdr.min søster førte mig sammen med mand som skulle være en god ven men det blev til mere og idag er han min kæreste og han er 25 år ælder end mig og det kun min søster og bror ikke accenter så de slog hånden af mig har ikke haft kontakt med dem i snart 1 år.jeg hade ikke nogen hjælp af dem den gang vores mor og far blev syge.og være gang jeg er blevet sygemeldt har det været en kamp med kommunen det var lige som om de ikke troe på mig at jeg hade det så skidt som jeg gav udtrykt som,så jeg blev meget ked af det også begyndte jeg at arbejde igen men det kan jeg nu da jeg ikke har noget arbejdet.og det depressioner og led smerter jeg er sygemeldt på. mvh tulle35

Sidst redigeret af tulle35; 19-10-2009 kl. 21:47. Årsag: slet
tulle35 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 09:08   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej tulle og velkommen til , det lyder som lidt af et forløb du har været igennem og du skal bare råbe op hvis der er noget vi kan hjælpe dig med i forhold til din sag
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min historie nille60 Din historie 1 30-09-2009 18:19
Min historie. troldepuzz39 Din historie 10 18-11-2008 12:23
Min historie Berit p Hvordan forløb det da du søgte fleks? 0 11-10-2007 11:34
Min Historie TNK Din historie 2 05-06-2007 10:53
Min historie Louise Spørgsmål ang fleksjob 5 20-04-2007 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension