K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2009, 21:12   #61
storesøster
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Indlæg: 42
Styrke: 15
storesøster er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frklarsen Se meddelelser
Storesøster du har vist ikke læst det hele ser det ud til.. problemet er jo netop at sagsbehandler pludselig kun focuserer på en diagnose der endnu ikke er stillet... Og jeg overfører ikke noget som helst, men har læst og oplevet meget med de forskeliige præparater man giver ADHD ramte.. Derudover er man altså ikke tvunget til at tage medicin, medmindre man er til fare for sig selv eller andre, psykotiske patienter ell. lign. og den kategorina er jeg ikke inde under.. endnu
Har skam erfaret at andre kan få flexjob med den diagnose, skal bare være en "rummelig" arbejdsplads man havner på så det er ikke umuligt.
Har foriøvrigt ligget med min dårlige ryg nogle dage, og den skaber altså mange dårlige dage i mit liv, er opereret 2 gange og nu skal de ikke pille mere ved det da det ikke har hjulpet synderligt, men det syntes du måske også at jeg skal "tvinges" til ?
Jeg har skam læst hele tråden, og har bestemt ikke skevet mit indlæg for at fornærme dig. Jeg står selv i den situation at jeg for år tilbage blev visiteret til fleks, siden er der kommet adskillige nye diagnoser på som alle er rent fysiske....som flere kender, så har kommunerne det med at henvise fysiske syge til en psykiatiker. jeg har hele mit liv haft småfobier (bange for at flyve, bange for kryb o.a) som aldrig nogensinde har forhindret mig i at arbejde. En oplagt pensionssag viste sig pludselig at have BEHANDLINGSMULIGHEDER, fordi en simpel fobi MULIGVIS KAN behandles med psykoterapi OG angstdæmpende medicin. Da jeg ER visiteret, er det forlængst anerkendt at mine fysiske sygdomme er varige og ubehandlelige.

Så derfor VED jeg, at uanset dine grundlæggende sygdomme så SKAL det udredes opstår der tvivl om nye og flere diagnoser, nægter man og nægter man at følge en behandling som lægen har ordineret, så KAN det få konsekvenser.....man må bare ikke nægte de tiltag der skal til, for at man kan afklares, uanset hvor åndsvagt man ellers syntes systemet er.

Men det er der jo også andre der har skrevet.

Venlig hilsen Storesøster, som også klarede sin 7 rygoperation i fin stil ...nu vi bruger den spidse pen.
storesøster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2009, 21:23   #62
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Hvordan kan man blive medicneret for noget man ikke ved om man lider af, der står jo ikke at frkLarsen HAR men at der er stor sandsynlighed for det, det er da 2 forskellige ting i min verden
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2009, 16:13   #63
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
Møde med byrådsmedlem

ja så er jeg lige kommet hjem efter møde med byrådsmedlem, og øverste chef for socialforvaltningen.
Det gik rigtig godt og han var meget forundret over alle de ting jeg skulle slås med mod kommunen hele tiden. Både ham og chef for forvaltningen, sagde at der helt klart var sket overtrædelser af loven i forhold til at gi mig økonomisk hjælp til en husleje restance og fysioterapi.. Fedt at have vundet først omgang
Derudover fremlagde jeg alt det med jobcenteret jeg har været ude for de sidste 4 uger eller mere og jeg bliver indkaldt igen med chefen derovre fra sammen med ham igen, for jeg skal ikke rende fra det ene sted til det andet som han sagde. Han syntes det er helt urimeligt den behandling både min datter og jeg har fået fra den dag vi flyttede til kommunen. Han vil ligeledes sørge for der kommer noget mere skub i forhold til min datter med svær ADHD, for den opgave skal jeg slet ikk stå alene med..wauw, nu er hun også snart 20 ,men bedre sent end aldrig ikke sandt
Så jeg er helt ovenpå ligenu og total klar til næste runde :-)
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2009, 12:05   #64
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
Glædelig jul

Så er jeg blevet rask igen efter min influenza :-)
Vil lige sige rigtig glædelig jul til alle og håb om at det nye år blir positivt og lykkebringende for alle brugere herinde
Mange julehilsner fra frk larsen alias Susan
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2010, 16:42   #65
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
hurra

jaaa er lige kommet tilbage fra kommunen og har fået førtidspension gældende fra 1/7..
sku så vildt og underligt
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2010, 17:04   #66
Jessica
Hvor skulle jeg ellers være
 
Jessicas avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2006
Lokation: Fredericia
Alder: 61
Indlæg: 178
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Jessica er ny på vejen
Et stort tillykke herfra!
__________________
Mvh. Jette
Førtidspensionist per d. 1/8 2010.
Jessica er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2010, 17:07   #67
Mølgaard
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mølgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2007
Lokation: Almind, Kolding
Indlæg: 161
Blog Indlæg: 103
Styrke: 17
Mølgaard er ny på vejen
Jeg er også i gang med at søge flex, og der er pga. min daglige migræne og smerter. Men fordi jeg har 2 psykiske diagnoser, er han begyndet at bruge det. Så jeg har lige fået af vide af min psyk. spl. at han vil indstille mig til arbejdesafprøvning.

Jeg syntes også det er træls... men hvis det kan gør at jeg kan få flex eller pension, så er jeg tilfreds.
Men der skal selvfølgelig lige siges at de ikke tvinger mig til noget.

Håber sådan for dig, at du kommer godt i gemmen det. Også husk at tag en bisidder med, det vil hjælpe dig.
__________________
Vh Maj-Brit M. Nielsen
Skriver i Blogs

Førtidspensionist d. 1/4-13
Mølgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2010, 17:23   #68
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
stort tillykke til frklarsen!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2010, 17:43   #69
Mølgaard
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mølgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2007
Lokation: Almind, Kolding
Indlæg: 161
Blog Indlæg: 103
Styrke: 17
Mølgaard er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frklarsen Se meddelelser
jaaa er lige kommet tilbage fra kommunen og har fået førtidspension gældende fra 1/7..
sku så vildt og underligt
Et stort tillykke
__________________
Vh Maj-Brit M. Nielsen
Skriver i Blogs

Førtidspensionist d. 1/4-13
Mølgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2010, 18:10   #70
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Stort tillykke herfra Susan
Kh
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Antidepressivt - tvang tigerbia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 43 14-11-2012 17:49
lykkepille tvang kæmper Politik og Samfund 7 09-09-2012 12:54
Tvang Raadvild Alt det andet 41 23-07-2010 23:39
Tvang om pension? K.H Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 24-01-2009 00:53
Men tvang er ikke vejen frem. Maj-Britt Politik og Samfund 5 18-09-2008 17:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension