K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-09-2012, 00:08   #481
Priks
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 264
Styrke: 14
Priks er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af AAA Se meddelelser
jeg læste rigtig rigtig meget i denne tråd .. og på det nederste link jeg har sat ind ..
Jeg var ved at revne af åhh nej det kan jeg garanteret ikke hitte ud af ... men helt ærligt det er altså rigtig nemt, og især når det er i hånden, der er ikke så mange ben i det.. så hop du bare ud i det .. ellers spørg herinde

det er så fantastisk at lige pludselig at have mere end 1000 kr ekstra om måneden,og det er når jeg har betalt for ecig tingene.. jeg belønner mig selv med noget hver måned jeg ønsker mig, bare lige sådan for jeg kan mærke hvor mange skønne ting jeg får i stedet for smøger .. det er herligt
Åh det lyder altså også fantastisk med alle de sparede penge.
Jeg vil også bare så gerne kunne trække vejret lidt nemmere og have et hjem der ikke er nikotingult og som stinker.

Du skal altså have mange mange tak fordi du har gidet svare mig. Det er din skyld at jeg nu tør springe ud i det
Jeg glæder mig faktisk helt vildt til at komme i gang.

Jeg søgte forresten også lidt på Youtube og fandt en del videoer om e-cigs. Så jeg må bare i gang
__________________
Førtidspensionist pr. 1. februar 2012
Priks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2012, 00:58   #482
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Hej Priks

Det glæder mig meget jeg har fået dig til at tør springe ud i disse fantastiske ecigs ...

Vi er jo nogle stykker efterhånden her i tråden der ved at lære fra de garvede har lært også, så det er bare fedt at kan give sin erfaring videre ..

Vi har ikke røget inde siden ungerne kom til verden .. men kan sagtens huske det gule "look" vores hjem havde før den tid ! og det værste var altså at pudse vinduer, de var altid totalt nikotin agtige, uanset hvor meget der var pudset, jeg hadede at pudse de ..... vinduer de skinnede så flot .. indtil solen kom på dem.

du får et helbred som du ikke har drømt om i mange år .. masse af luft, en helt ny smagssans, jeg måtte faktisk starte lidt forfra med at krydre min mad, da jeg pludselig kunne smage om det var karry eller paprika der kom i maden .. hosten forsvinder..huden får hudfarve igen, jamen det er bare det hele værd.

glæder mig meget til at høre fra dig igen når du er kommet i gang ..
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2012, 10:38   #483
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Lyder spændende Priks.

Jeg har også en veninde der skal til at starte - de har totalt forbudt rygning i arbejdstiden fra 2013 (også pauserne!), og da hun er hjemmehjælper og cykler meget rundt, så må hun jo dampe i sine pauser......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2012, 12:04   #484
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Så i Vild med dans i går - skuespilleren der var kommet til skade - husker ikke lige hans navn - Han sad i træningslokalet og dampede på det startsæt som lige netop er blevet anbefalet her på siden fra Pink Mule -
Vildt sjovt at se hvor han i sin glæde over at han havde fået et bokser til at danse i stedet - i begejstring svingede rundt med fredspiben.

PS har lige et tillægsspørgsmål - hvordan opdager man at CE4 ikke virker mere - har læst at de virker fra 3 uger til 3 mdr ?
Hvad er tegnene - holder den simpelt hen op med at kunne dampe -
og hvad med glødetråden - når man har foretaget en burn out - er det den der bliver slidt helt op. ?
eller

Sidst redigeret af maruus; 15-09-2012 kl. 12:14.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2012, 13:22   #485
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
JAAAAA, det så jeg også - sad og tænke, gudved hvad han damper af smag

Tror han hedder et eller andet med Bo Larsen.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2012, 11:45   #486
thyradanebod
Elsker at være her på K10
 
thyradanebods avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-07 2010
Indlæg: 96
Styrke: 14
thyradanebod er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maruus Se meddelelser
Så i Vild med dans i går - skuespilleren der var kommet til skade - husker ikke lige hans navn - Han sad i træningslokalet og dampede på det startsæt som lige netop er blevet anbefalet her på siden fra Pink Mule -
Vildt sjovt at se hvor han i sin glæde over at han havde fået et bokser til at danse i stedet - i begejstring svingede rundt med fredspiben.

PS har lige et tillægsspørgsmål - hvordan opdager man at CE4 ikke virker mere - har læst at de virker fra 3 uger til 3 mdr ?
Hvad er tegnene - holder den simpelt hen op med at kunne dampe -
og hvad med glødetråden - når man har foretaget en burn out - er det den der bliver slidt helt op. ?
eller
Batterierne virker i lang tid. Jeg har batterier der er 1½ år gl. (Tornado) og stadig virker, men ikke så lang tid som de gjorde som nye.
Det er værre med clearomizere/atomizere. Hos mig holder de mindre end 14 dage. Jeg har afprøvet mange mærker, og det er generelt med dem alle. Der kommer mindre og mindre damp ud, og til sidst skifter man den ud for at få nok nikotin. Jeg gemmer dem, men så længe de kun koster u. 40 kr. stk. kan det dårligt betale sig at begynde at prøve at rense dem. Det vil jeg vente med til jeg evt. kommer på spanden.
Så når jeg handler ind, køber jeg gerne 6-8 clearomizere ad gangen.
thyradanebod er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2012, 14:05   #487
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af thyradanebod Se meddelelser
Så når jeg handler ind, køber jeg gerne 6-8 clearomizere ad gangen.
Tak for svaret det var selvfølgelig clearomizere jeg talte om - og kan se at det er det jeg oplever - så ud med dem og ind med nogle nye . Men jeg har nu godt nok sørget for at holde dem rene og burnt out - så har da haft glæde af dem jeg har ca 2 mdr.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2012, 21:35   #488
Priks
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 264
Styrke: 14
Priks er ny på vejen
Nåja, jeg så også Thomas Bo Larsen dampe i Vild med dans studiet. Det var cool nok

Maruus: Det var egentlig et godt spørgsmål du stillede der. Det svar kunne jeg også bruge, så dejligt med den info!

Ih hvor jeg glæder mig til at komme i gang.
__________________
Førtidspensionist pr. 1. februar 2012
Priks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2012, 21:43   #489
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Priks Se meddelelser

Maruus: Det var egentlig et godt spørgsmål du stillede der. Det svar kunne jeg også bruge, så dejligt med den info!

Ih hvor jeg glæder mig til at komme i gang.
Takker - Glæd dig - vi hører gerne om dine nye erfaringer.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2012, 21:57   #490
zen-q
Føler sig hjemme på K10
 
zen-qs avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2012
Lokation: Fra Fyn
Indlæg: 29
Styrke: 12
zen-q er ny på vejen
Til jer der gerne vil kvitte smøger eller den dresens pind HELT, så søg på Larsen Laser på nettet.. Det virker!!

Jeg har røget 20 smøger hver dag i de sidste 22-24 år.. Fik EN behandling til 600 kr.. Har ikke røget siden (snart 2 mdr) OG har ingen og jeg mener INGEN abstinenser haft overhovedet..

Bare til dem som kan bruge det til noget :0)
zen-q er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension