K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-06-2015, 23:41   #2021
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Du har ret i web at det ikke kan betale sig at købe billige batterier eller kopier,

så jeg vil lytte til jeres råd, jeg takker.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2015, 23:55   #2022
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Har lige kigget på originalen af det K-Box mod....og hvis den fra fasttech ligner den....ja så vil du ikke have problemer uanset om du køber batterier med knop eller uden...

Der sidder nemlig en stor fjeder i bunden af batteriet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2015, 23:56   #2023
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Mon ikke at når der bliver bestilt over 200 stykker, så er der kommet styr på om de er originale eller ikke..

Ellers så go for VTC
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 00:06   #2024
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Desværre ikke nødvendigvis...

Jeg har forsøgt at prøve at sætte mig ind i det her...netop da det er ens sikkerhed...

Du vil ikke tro de numre de laver for at rewrappe batterier og sælge dem som noget andet end de er...

Jeg har endda spurgt flere butikker om de nu er fuldstændige sikre på om det er originale batterier de sælger....

Der er faktisk en del af dem som ikke med 100 % sikkerhed kan garantere for det....men de "regner" med det...

Så når jeg ser billige batterier....ja så stritter hårene på mig...

Det er edder svært at se forskel på de originale og falske batterier...

Mange gange kan man bedst "se" det ved at måle på den tid man får ud af batteriet og hvor lang tid det tager at lader op...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 00:16   #2025
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Jeg har tiltro til, at manden bestiller original hjem, ligsom at han også får den nye aspire triton 180) , subox (350) , evic vt (430) zephyrus (180) hjem.

Men ja man kan vel aldrig vide sig sikker
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 00:30   #2026
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja man kan jo ikke andet end have tiltro til at de skaffer det rigtige hjem...

Det er bare mere end irriterende....specielt når man som mig ikke har noget imod at betale den rigtige pris...bare så længe det er originale batterier...

Dem der ændre på batterierne så de ligner andres batterier...ja de kunne jo bare sælge dem for det de er...så længe de er billige ja så er der mange som står i kø for at købe dem...

Men men man kan nok ikke gøre så meget for at forholdene ændre sig...selvom det ville være rat at vide at når man køber et bestemt mærke...ja så kan man regne med at det faktisk er det mærke...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 11:26   #2027
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Så kom kanger mini sub med posten!

Jeg gav den 1.2 ohm coil 5 dråber i midten plus den fik 3 dråber på hver side, inden jeg monterede den i tanken også blev tanken ellers fyldt helt op.

Jeg satte min mvp til 12 watt, for var meget nervøs for brændt smag. Prøvede først " puff " må mindste luft setting og følte ikke det var noget vildt, nu har jeg eksperimenteret lidt frem og tilbage og endte på 13 watt og fuld åben luft setting, hold nu kæft nogle skyer mand det er super fedt og det buzz man får af nikotin er super dejligt det eneste jeg har svært ved er smagen, jeg syntes æble smagen er forsvundet lidt og der er en underlig smag som jeg ikke kan sætte finger på, det smager ikke brændt eller noget det smager bare underligt

Men for fanden hvor er det fedt, at kunne tage et kæmpe hvæs uden det smager brændt. På den 30s coil jeg har i min 2.0 mvp nu er helt nede på 3.6 v for ikke at smage brændt, så det at kan sætte på 13 watt og fyre den af er skønt!
Uden at overhovedet at tænke på det, så hev jeg det direkte ned i lungerne med det samme, det føltes helt naturligt på kanger mini så det er super fedt.
Jeg håber smagen bliver noget stærke når den har trukket lidt længere

Hvis den forsætter med at køre sådan her og uden problemer, så er jeg helt sikker færdig med at køre på det gamle system, for det føles som om at det her bare kører uden følelsen af det er presset til grænsen, ligesom det gamle system.

Jeg føler ikke at jeg har brug for at komme op i watt, jeg får masser af nikotin og den laver store skyer, så kan kun være tilfreds men håber der kommer noget mere smag
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 13:37   #2028
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Dejligt det funker.. Tillykke med opgraderingen


Jeg er selv hoppet på dripper nu, efter lang tid på tanke. har dog stadig min delta II med happy ending i vattet..

Vandt en little boy RDA i noget lotteri - så nu har jeg været inde og bestille Nectar, Twisted Messes og Velocity inde på focalecig.com med rabatkoden FCVAPINGCHEAP giver det lidt i rabat..
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 17:04   #2029
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Herligt at det fungere for dig @Trex...

Ang smag...prøv at lege lidt med at skrue op og ned for de watt....

Nogle smage ja de smager "bedst" på lave watt og andre ja de kræver højere watt...

Der kan faktisk være stor forskel på 13 watt og 14 watt....så lav kun små ændringer af gangen...

Den mentol væske jeg bruger....ja den smager bedst på 22 watt....hvor imod den jordbær smag jeg også bruger ja den smager bedst på 25 watt....luftindtaget står på det samme....nemlig fuld luft igennem...

Prøver jeg at skrue op til 25 watt på min mentol væske....ja så smager den fuldstændig anderledes..og ikke nær så godt..

Ang luftindtag....

Meget luft igennem en tank....ja det giver som regel mindre smag...

Er der kun lidt luft igennem ja så plejer det at give mere smag...

Så prøv evt at skrue lidt op og ned for luftindtaget...

Hvis du har den helt åben...ja så prøv at få noget mindre igennem....

Jeg er sikker på at det vil ændre på smagen...

Det vil dog også ændre på den mængde damp du får ud af det....mindre luft....lig med mindre damp...mere luft igennem lig med mere damp...

Så det kommer også lidt an på om du er ligeglad med hvor meget damp du får ud af det eller om smagen er vigtigere...

Har du prøvet at slippe den løs....på alle 20 watt den kan....og fuld luft igennem....

Bare rolig du brænder den ikke af ved at prøve det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 20:33   #2030
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Bodrum

Jeg takker tillykked med det, det lyder spændende. Jeg har slet ikke fulgt med i damp grej, så det er nærmest russisk du skriver for mig, men jeg skal helt sikkert have fulgt op på det

Webmaster

Jeg har lige prøvet min på fuld drøn, da jeg så dit svar. Men den blev alt for stærk for mig og tror jeg skal fra 6mg ned på 3mg, for den river temmelig meget og jeg bliver helt skæv.

Men for mig skal den helt sikkert stå helt åben det kan jeg bedst lide og jeg har leget frem og tilbage med watt og jeg endte på 16watt og syntes at det er der den er bedst eller på 14 watt, skal lige lære den at kende

Tilgengæld er det et kæmpehit for kæresten, hun har lært her til aften at hive den lige ned i lungerne og hendes granatæble har en lækker fyldig smag på 15 watt og hun er super glad for tanken

Så nu vi begge er glade for tanken, så bestiller jeg nogle coils så vi har hvis uheldet skulle være ude
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension