K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-03-2012, 00:21   #1
weldoor
På vej til at lære K10
 
weldoors avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-03 2012
Lokation: Odense
Alder: 56
Indlæg: 7
Styrke: 0
weldoor er ny på vejen
Question Flexjob VS Førtidspension

Hej Alle

Jeg er ny her og er lige blevet kastet ud i det at tage stilling til "HVAD NU LILLE DU" jeg har genne deseneste ca. 13 år passe mit job som tekniker.
Der har været en pause på 1 år hvor jeg gik ned med stress over ikke at have ti socialt liv... Alt tid gik på transport og arbejde.

Nu er jeg så blevet sagt op. Har så lige fået en kronisk sygdom, Sarkoidose, har så en nedslidt ryg og nakke samt et fysisk handikap der gør at jeg ikke kan strække fingerene på højre hånd..

Hade den fornøjelse at tale med en på jobcenteret men de kunne ikke gøre noget/hjælpe/vejlede da jeg jo "kun" er opsagt og har 3½ md. til jeg ikke får løn fra firmaet mere..

Min opsigelse har intet med min arbejdsevne at gøre, som sådan. Den kom belejligt da jeg fysisk ikke kunne mere grundet den nye sygdom. Ellers hade jeg selv skulle sige op.

Mit spørgsmål til jer er så hvor ligger jeg i forhold til flex/pension..?
weldoor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2012, 01:15   #2
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Det er svært at sige...

Jeg fulgte dit link og kan se at sygdommen både kan behandles og helbredes - for de fleste, og at det tager 2-5 år før du ved om det er det ene eller det andet for dig
Med disse prognoser står du umiddelbart dårligt i forhold til fleks og førtidspension, for man giver ingen afklaring før en tilstand er stationær og der ikke er flere behandlingsmuligheder. Du skal derfor nok forberede dig på at skulle gennem et flereårigt cirkus, desværre
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2012, 15:05   #3
weldoor
På vej til at lære K10
 
weldoors avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-03 2012
Lokation: Odense
Alder: 56
Indlæg: 7
Styrke: 0
weldoor er ny på vejen
Tja, det står der jo godt nok.
Men min læge siger det er kronisk (uhelbredelig).
Lunger helbreder sig selv.. har jeg oplevet. men samtidig kommer der flere og flere symptomer til.

Lægerne på lunge afdelingen siger også at det aldrig forsvinder ud af systemet. og de kan behandle symptomer men ikke helbrede. Det samme siger gigt lægerne som også er inde over da sygdommen også angriber led og giver gigt.

Men ville da også helst om skoles til noget andet men det er så lagt på hylden pt.
weldoor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flexjob/førtidspension KLUMPFODEN Spørgsmål ang fleksjob 3 25-08-2011 09:10
Flexjob/førtidspension lony Spørgsmål ang fleksjob 3 31-01-2011 01:18
førtidspension/flexjob anri Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 01-12-2010 01:21
Flexjob/førtidspension sabran Spørgsmål ang fleksjob 3 23-10-2010 23:10
Fra førtidspension til flexjob Søsser Spørgsmål ang fleksjob 3 25-11-2009 04:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension