K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-07-2012, 00:22   #21
calamityjane
Hvor skulle jeg ellers være
 
calamityjanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2008
Lokation: Hvidovre
Indlæg: 163
Blog Indlæg: 22
Styrke: 17
calamityjane er ny på vejen
vil I have bevis?
1) brev fra kommune til socialministeriet, svaret lød bl.a. den tungt begavet.. (det må ikke bruges da jeg har fået bekræftelse på at jeg IKKE er tungt begavet og at det ligger i min journal)
2) de har takket nej til den bolig vi har anvist dem da man ikke må have husdyr (vi har ikke søgt om anden bolig og ikke takket nej til anden bolig hvor man ikke måtte holde husdyr)
i journalen: moren siger at hun er bage for boremaskiner (det er ikke sandt, min mor sagde at støj gik hende på og at det ISÆR var lyden af boremaskine)
der er flere ting men det jeg vil sige er at man kan være uheldig i at ramme ind i en sådan situation som einstein fortæller om.
calamityjane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-08-2012, 12:12   #22
einstein
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2012
Indlæg: 175
Styrke: 13
einstein er ny på vejen
Se dette bevis!

Her er vist det som man kalder en "smoking gun"

https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=94831

gå ned til dette"I Søndagsmagasinet den 22. april 2001 fortalte en lægekonsulent, hvordan han i flere tilfælde følte sig presset af kommunen til at ændre i sine faglige vurderinger af folks helbredsmæssige tilstand".
bemærik i øvrigt dette" økonomiske incitamenter, som kommunerne kan have til at begrænse antallet af tilkendelser af førtidspension" der fortæller Willy Søvndal faktisk at ALLE kommuner faktisk er inhabile i pensionssager!!

her er et link til jytte hestbech hvor det står mere tydeligt at kommunen beder
lægekonsulenten om at lyve!!

http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&...MxFRu8y8-HtOEg

Hvis der er nogen der kan skaffe et link til den omtalte udsendelse så ville det være fantastisk.

i iøvrigt så vil jeg foreslå at vi her på K10 fremover omtaler lægekonsulenter som det de er ,nemlig konsulenter , så bliver det nemlig mere tydeligt hvordan tingene hænger sammen.

Sidst redigeret af einstein; 01-08-2012 kl. 12:32.
einstein er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Må en sagsbehandler lyve? Gazellen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 12-02-2012 22:10
må en sagsbehandler lyve om din sag skivehansen Spørgsmål ang fleksjob 7 11-01-2012 00:33
Spørgsmål til de tunge §-Piger/§-Drenge: Arbejdsprøvning/lovhjemmel? Carmen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 32 21-01-2011 07:58
Dømt for at lyve sig syg zuza Politik og Samfund 35 10-03-2008 12:36
Jeg føler af Kommunen presser mig til at lyve. andi1975 Dit og Dat 2 28-03-2007 12:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension