K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-08-2009, 17:22   #11
Henrikxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2008
Alder: 51
Indlæg: 112
Styrke: 17
Henrikxxxx er ny på vejen
Mit blodtryk har i perioder også været godt højt over kommunen.

Sidst hvor det røg op var det oppe på 175 over 120.

Jeg har haft svært ved at skulle se i min øjne at det var på førtidspension jeg skulle ende. Men det skyldes især at jeg har svært ved at slippe mit fag som pædagog.

Men den ro som en førtidspension kommer til at give mig vil gøre jeg ikke skal stress for meget osv. Min sagsbehandler har også nævnt dette. For hun mener jeg har brug for fred og ro.

Heldigvis har jeg nogen interesser som jeg dyrker så skal nok få tiden til at gå.

At folk ser ned på dem som er på førtidspension fortæller blot at de tror de er overnaturlige mennesker som kan det hele. Men sygdom kan ramme os alle og nogen er endda ikke selv skyld i det når lynet slår ned. Man skal passe meget på med at se ned på andre for ingen ved hvad morgen dagen bringer.

Men når vi nu snakker omkring det med førtidspension har vi en fantast her i Odense byråd ved navn Alex Ahrendtsen. I sidste uge meldte han ud i forbindelse med at de sager der har været om med Irak`erne der har hævet pension og løn for der arbejde med politik i Irak, at førtidspensionister skulle forbi kommunen hver 14 dag for at få bedømt om man var berettiget til sin pension.

Det skal lige sige at denne fantast er medlem af et parti der har udråbt sig selv til at arbejde for de svage grupper i samfundet, nemlig Dansk Folkeparti. Vi kan vel også bare kalde dem for det de er. Dansk Fupparti .

Men sålænge der kommer sådanne udtalelser vil vi desværre nok se at der er folk der vil tale dårligt om os.

Men jeg kommer til at kunne en ting som de ikke kan. Nemlig at køre billigt med tog ha ha

helenekr

Som nævnt har min sagsbehandler skrevet en RP som kun taler til min fordel.

Hun peger selv på at førtidspension er den eneste mulighed for.

Men er bare træt af disse fantaster af sociallæger skal sidde og slynge om sig med ord.

Sidst redigeret af Stezu; 18-08-2009 kl. 21:36. Årsag: 2 indlæg slået sammen - skriv til flere brugere i samme indlæg
Henrikxxxx er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sidste chance: Bydelreporter kurset, for sidste gang. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 2 12-08-2013 13:46
Sociallægen e77 Alt det andet 4 13-09-2011 19:20
Som et slag med en hammer! AMR Spørgsmål ang fleksjob 2 07-04-2011 19:26
Jeg har forsøgt at slå et slag... Ragdoll Politik og Samfund 11 05-11-2010 13:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension