K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-02-2013, 23:50   #1
simsen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2013
Indlæg: 2
Styrke: 0
simsen er ny på vejen
Jeg er lidt lost

Hej
Jeg håber en eller flere af jer gider hjælpe mig. Det skal tilføjes, jeg aner stort set ingenting om fleksjob endsige min livs situation lige nu.

Først en beskrivelse af mig og mit sygdoms forløb. Jeg blev sygemeldt 6. marts sidste år med en svær depression og ptsd. Jeg var indlagt i 9 uger, og har været til behandling 2 gange ugentligt hos det psykiatriske team. Jeg er langtfra færdigbehandlet men jeg har fået lovning på at komme ud og arbejde nogle timer i praktik. Min sagsbehandler på psyk.afd. sagde til mig på et tidspunkt, at jeg skulle i praktik så vi kunne finde ud af hvor meget jeg kan arbejde.

Jeg er kommet så langt, at jeg skulle ud i praktik. Det kom jeg så 2 gange i alt. 2. gang fik jeg at vide, der var sket en fejl og jeg kunne ikke komme i praktik hos dem. Det havde noget at gøre med cvr nr. Dette skete tilbage i januar og 2. aktør har ikke henvendt sig retur, som han lovede.

Nu har jeg så fået brev fra job centeret der siger, at min sygedagpenge ophører den 30. april og jeg i løbet af april hører fra dem, om jeg kan få forlænget mine sygedagpenge. Det gør mig rigtig meget utryg i den forbindelse. Hvis jeg kommer på kontanthjælp, har jeg nemlig ikke råd til at bo i min lejlighed. Findes der nogle hjem rundt om i landet af en slags, hvor sådan en halvgammel psykisk syg kvinde som mig, kan bo?

Jeg troede, jeg havde læst et sted, at man ikke fik sygedagpengene fjernet, så længe man er i behandling? Min behandling er dog her siden januar reduceret til 1 gang månedligt hos min sagsbehandler på psyk. 1 gang månedligt hos psykiatrikeren. 1 gange ugentligt hos ergoterapeuten og 2 gange ugentlig hos fysioterapeuten.

Skal jeg selv søge fleksjob eller hvordan gør man sådan noget?

Og så er der hele økonomien i det. Jeg har jo siden april måned sidste år, været på sygedagpenge. Hvad vil min fremtidige økonomi være og til hvad?

Jeg håber ikke, jeg har sprunget for meget rundt i teksten, ellers må I gerne spørge ind. Jeg bliver ikke sur/ked af det, hvis I spørger ind til det - jeg ved godt, jeg ikke er så klar i hovedet, som jeg gerne ville være.

mvh
simsen
simsen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Er lost og har brug for lidt hjælp smilieme Spørgsmål ang fleksjob 11 05-02-2011 10:57
Jeg er lost Kaw Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 23-12-2009 19:17
ressourceprofil JEG ER LOST thomsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 21-08-2008 16:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension