K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-02-2016, 19:07   #21
pigen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2012
Lokation: Guldborgsund Kommune
Indlæg: 37
Styrke: 12
pigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
Kære Pigen

vedr. am bevægelse. Det skal du ikke frygte.

jeg har deltaget i dette forløb tilbage i 2012-2013. to gange, første gang som dig hvor jeg var tvunget, og anden gang fordi jeg tiggede og bad om at deltage igen, pga det sociale aspekt hvor jeg mødte ligesindede.

hæft dig ikke ved at der står træning. det er blød træning hvor man deltager med det man kan, eller går en tur. det var ikke hårdt. jeg er nu førtidspensionist grundet min ødelagte nakke. jeg oplevede intet pres hos am-bevægelse.

det var dejligt at møde andre sygemeldte hos am bevægelse, .
vi skulle være der ca. 2 timer som jeg huskede det.

håber du får et godt forløb
vh sortepigen


Hej Sortepigen

Det var da en positiv oplevelse for dig og ja jeg kan kun håbe på at sådan bliver det også for mig ... jeg undrer mig bare over hvad formålet ved dette er og hvorfor jeg ikke skal i arbejdsprøvning som reha har indstillet mig til ... dette går jo også ud over min ridning som jeg i forvejen går til skal jeg så bare stoppe med det ... undrer mig at sb ikke skriver mere detaljeret men taak for dit svar
pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2016, 19:28   #22
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
jeg så heller ikke den dybere mening med det. tror dog nok at der et eller andet sted stod i papirerne at formålet med am-bevægelse var at bringe den sygemeldte tætere på arbejdsmarkedet............som om

men mht. din ridning så ville jeg da i dit sted bestemt kæmpe for at du får fri til dette, og hvis ikke din sb er til at overtale, så prøv at snakke med instruktørene hos am-bevægelse. det ville være gak gak at du skulle droppe ridning da det jo formentlig er meget bedre for dig end det der tilbydes af am-bevægelse.

men den dybere mening skal du kigge langt efter, se det som en mulighed for at komme lidt ud blandt ligesindede, og meld dig syg hvis du en dag ikke har overskud/helbred til at møde op.
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2016, 19:42   #23
pigen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2012
Lokation: Guldborgsund Kommune
Indlæg: 37
Styrke: 12
pigen er ny på vejen
[QUOTE=sortepigen;338667]jeg så heller ikke den dybere mening med det. tror dog nok at der et eller andet sted stod i papirerne at formålet med am-bevægelse var at bringe den sygemeldte tætere på arbejdsmarkedet............som om

men mht. din ridning så ville jeg da i dit sted bestemt kæmpe for at du får fri til dette, og hvis ikke din sb er til at overtale, så prøv at snakke med instruktørene hos am-bevægelse. det ville være gak gak at du skulle droppe ridning da det jo formentlig er meget bedre for dig end det der tilbydes af am-bevægelse.

men den dybere mening skal du kigge langt efter, se det som en mulighed for at komme lidt ud blandt ligesindede, og meld dig syg hvis du en dag ikke har overskud/helbred til at møde op.[/QUOTE

Hej igen Sortepigen

tusind tak dine gode råd det hjalp meget på humøret jeg vil nu ser frem til at møde AM men vil dog lige skrive lidt til sb alligevel for der skal jo være en plan med det de gør.. taak og god aften til dig
pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2016, 22:44   #24
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af pigen Se meddelelser
Formålet med mødet i morgen var at gennemgå screeningen fra Quick Care, og orientere dig om at Jobcenteret vurdere at du har behov for optræning. Dette bl.a. ud fra at der i screeningen fra Quick Care er beskrevet; ”Risiko for tab af yderligere funktion”.


Der er aftale med AM-Bevægelse, om at du starter fysisk træningsforløb onsdag d. 24.02.2016 kl. 12.30.
AM-bevægelse kender jeg intet til, men jeg undslap med nød og næppe at komme i kløerne på Quick-Care.

Der er skrevet en del om Quick Care her på K10, jeg vil tro du kan finde det via "søg".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension