K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-05-2010, 09:12   #1
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
hjælp hvis nogen kan

jeg har en kamerat der er på et kursus hvor han siger han har rignet og sygemeldt sig til kursus og komunen men de siger de har ikke fået den nota og de trækker han 600 kroner pr dag de siger de ikke har modtaget hans sygemelding kan de virkeligt bare trække så han ender med ca 4++-600 her til den 1..det kursus han er på hvor de er så fede menesker der venter på fedme operation folk der har været udsat for skudepisoder osv nice kursus må man sige men nogen der kender en paragraf eller ngoet der kan hjælp jeg er totalt blank og kan ikke lige hjælpe ham.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2010, 09:41   #2
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Jeg kender ikke til kommunens regler på det område. Men han kan bede teleselskabet om en specificeret regning. Så kan han vise at han har ringet som han sagde
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2010, 10:00   #3
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ja det kan man men det beviser jo så bare ikke at han har ringet og sygemedt sig kun han har ringet
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2010, 10:36   #4
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Hvad siger kursusstedet.?

Kan de ikke bekræfte at han har sygemeldt sig, som han siger.?

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2010, 10:47   #5
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det måske så aligevel en god ide at ringe sig syg både til kursus og jobkonsulenten.

Og måske sagsbehandler også hvis man skulle vide hvem det er...

Det er godt nok en arvelig en ,men noget fra tele selskabet ,og så måske "en god vens,tilkendegivelse af at have siddet der ,da der blev ringet,som var forbi med lidt brød måske"

Det kan måske rede den..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2010, 10:49   #6
gittedl
Hjemmevant på K10
 
gittedls avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2006
Lokation: Hedensted
Alder: 48
Indlæg: 234
Styrke: 18
gittedl er rigtig godt på vej
Ringede han afbud fra sin mobiltelefon?

Jeg har ladet mig fortælle, at ens teleselskab skal gemme alle opkald fra/til mobiltelefoner digitalt - det skulle have noget med terror lovgivningen at gøre. Som kunde kan man selv kontakte ens teleselskab og bede om at få tilsendt en kopi af samtalen mod naturligvis et gebyr. Og her vil det naturligvis være bedst hvis han kan oplyse dato og tidspunkt, som man kan se i loggen på ens mobil
__________________
Gitte

gittedl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2010, 10:58   #7
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Selv om der skal betals for det ,kan det sikker godt betale sig ,istæden for at blive trukket flere dage..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2010, 11:57   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvis han har ringet fra mobil så har de fleste selskab en tjeneste så man selv kan gå ind og se hvilke nummer der er ringet på (det kan jeg ved cbb ) når jeg har ringet og sygemeldt mig så har jeg altid lige sendt en mail til min sagsbehandler og chef også bare for en sikkerheds skyld hvis sådan noget her skulle ske, trods det de garantere mig at det sker ikke
  Besvar med citat
Gammel 17-05-2010, 14:55   #9
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
hmm har har CBB håber det hjælper for de overskud han har på en buget konto får han nok ikke lov til at låne da hans bank mand/dame troer det er hende/hans penge troer så alle banker er sådan
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2010, 15:26   #10
Cillenolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
Cillenolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2009
Lokation: Nordsjælland
Alder: 52
Indlæg: 181
Blog Indlæg: 22
Styrke: 16
Cillenolle er ny på vejen
Jeg har CBB og det er meget nemt at gå på nettet og se dine opkald. Hvis kammeraten ikke er oprettet, så ved jeg ikke om det kan lade sig gøre, om den kun viser fra man er oprettet.

Gå ind under Mit CBB, derefter Mit forbrug og så tryk på opkald og du nemt kan se hvilke opkald du har foretaget.

På egen mobiltlf. er det også muligt, men det er nok forskelligt fra tlf til tlf. På min Samsung findes det under Opkaldsfunktioner.

Det er da rigtigt, at det ikke viser at kammeraten har talt med nogen, men hvis der er ringet til 2 forskellige, vil disse numre vises. Håber da det løser sig, men jeg kan da godt forestille mig problemer. For at sikre sig selv, hvis man har adgang til mail, så lav sådan en også til dem.
__________________
Cillenolle - nu med blog
Cillenolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Føler mig så udstødt... Vær sød at hjælp hvis du kan gkthomsen Din historie 20 26-08-2012 16:30
Kan man få hjælp-til fys- hvis Pinny Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 13-11-2011 16:33
Hvis man på jobprøvning kan arbejde mere end ½tid er der så ineg hjælp af få ? Den syge Spørgsmål ang fleksjob 4 12-09-2011 21:04
Lidt hjælp, hvis muligt Phönix Dit og Dat 4 17-03-2009 18:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension