K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-09-2011, 07:54   #1
Nucca
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Lokation: Aalborg Kommune
Alder: 40
Indlæg: 182
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Nucca er ny på vejen
Fri til HK og kommune-møder

Jeg er i den situation, at jeg tidligere har fået afslag på fleksjob, nu har jeg fået ny diagnose - fibromyalgi - og skal så se, om kommunen vil tage min sag op igen. I den forbindelse skal jeg til møde ved HK i dag.

Det skal sige, at jeg fik stoppet mine sygedagpenge i juni 2010 og for ikke at være helt uden penge har jeg fundet et 20 timers job, som jeg lige knap kan klare, jeg har en paragraf 56, og derudover foretager jeg mig efterhånden intet, når jeg har fri. Jeg har derfor på ingen måde mulighed for at optjene afspadsering til når jeg skal til disse møder og at lægge mødet på en fridag er for mig helt utopisk (har fri om onsdagen), da jeg virkelig har brug for denne dag til hvile. Derudover har min boss foreslået, at jeg bare flytter min fridag til den dag, mødet er, men også dette er udelukket, da jeg ikke kan klare mere end højst to dage på arbejde ad gangen.

...så hvad gør jeg så nu? Hvis min kommune tager sagen op igen risikerer jeg jo, at der bliver mange møder i fremtiden, og der findes åbenbart ingen muligheder for mig for at få fri til disse, og skal jeg bruge mine fridage, ja så er jeg jo lige vidt, for så har jeg ikke dem til at hvile, som jeg ellers har behov for.
Nucca er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2011, 08:42   #2
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Tag ikke sorgerne på forskud, det er ikke sikkert du skal rende til møder i tide og utide.

Er du så dårlig, at du ikke kan møde op - så er der mulighed for hjemmebesøg eller tage den pr. telefon, nu du er kendt i systemet via din § 56.

Men det er normalt, når man er på arbejdsmarkedet - at man prøver at lægge møder, lægebesøg, tandlægebesøg m.m på tidspunkter der ikke generer arbejdet og et møde på kommunen kan måske lægges tidligt eller sent, så der alligevel er tid til hvile på din arbejdsfridag. Hvad med en feriedag, når du ikke har mulighed for afspadseringstimer?

Er du ellers glad for jobbet, så prøv at være fleksibel - så du holder muligheden åben for at du netop dèr, senere i et muligt forløb, kan have dig et fleksjob.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2011, 09:09   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Hvad med din ferie, kan du ikke bruge af den??
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor to møder ved en § 18? frup Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 21-01-2013 23:29
Lydoptagelse af møder. Pingu Alt det andet 27 10-12-2011 18:21
Optagelse af møder Adi Alt det andet 4 01-03-2011 07:50
Dagsorden til møder. Maj-Britt Alt det andet 4 15-03-2010 22:25
Slemme møder mimmi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 12-02-2007 20:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension