K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-07-2009, 08:06   #4
Dorthemusen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 110
Styrke: 17
Dorthemusen er ny på vejen
Hej Futtefreja..

Jo tak, er dog noget nervøs for om jeg kan klare det.. Er nok meget naturligt, og håber da det går, som det skal..
Kan lige se, at det ender som det plejer.. Jeg sidder der ene og alene, og kan ikke se en pind af hvad læreren skriver, og lille mig tør ikke sige noget.. Uh, men håber som sagt ikke det ender sådan..
Damen på jobcenteret sagde, at de fulgte de almindelige betingelser, altså at man skal have over 24 km.. Og at de ikke tog hensyn til, om man havde indtægter eller ikke havde.. Men hun gav da ret i, at det var lidt for kritiske og ikke tog hensyn til de personer, som ikke lige var i systemet..
Takker mange gange for hjælpen..

Shylock:
Ifølge brevet om godkendelsen kan jeg se, at der står noget om en paragraf 46. Jeg ved desværre ikke hvad den indebærer.
Kommer ikke fra sygedagpenge, så jeg ved ikke om det har indflydelse, men har stadig levet uden indtægt siden jul.
Lægekonsulenten og egen læge skriver, at jeg har betydeligt nedsat syn som er varigt. Desuden skriver de samt speciellæge, at jeg sandsynligvis har en personlighedsforstyrelse, som måske bliver bedre, hvis jeg får en plads på arbejdsmarkedet, men at de ikke anbefaler behandling, da behandling før ikke har hjulpet.

Takker mange gange, hvis du kan give mig et par råd. Kan se, du selv har meget at kæmpe med, så tusind tak.
Dorthemusen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Omkring arb. når man er syg. Jette91 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 21-10-2012 12:44
Spørgsmål omkring ansøgning Bobbi Spørgsmål ang fleksjob 9 09-06-2012 09:44
Lov omkring aktivering.. Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 9 20-02-2011 13:56
spørgsmål omkring fp til udlænding madina Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 20-07-2010 11:48
Tid til update, omkring sag hos Agens. mumle_mund Spørgsmål ang fleksjob 6 10-12-2008 07:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension