K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-05-2012, 17:50   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Det er lige det som sagen drejer sig om. Dem som hopper på tilbuddet vil være de første hvis pensioner blive revurderet.

Ved at overflytte folk til ny ordning regeringen vil få langsomt mulighed for at fjerne førtidspensions ordning totalt .

Stille og roligt… og efter 2030 førtidspension blive kun noget man har hørt om.

Det er det som er planen.
Ja, men du må ikke skrive sådan noget offentligt - regeringen tror jo vi er idioter, og nu ødelægger du det ved at skrive, at vi HAR luret dem!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2012, 18:05   #32
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Ja, men du må ikke skrive sådan noget offentligt - regeringen tror jo vi er idioter, og nu ødelægger du det ved at skrive, at vi HAR luret dem!!!
Nå, så det er nok derfor de gider ikke at besvare mine breve længere. Jeg har ellers sådan en fin samling….
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2012, 20:10   #33
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej, de besvare kun post, hvor der er en reel chance for at fastholde borgeren i uvidenhed.

Jeg har ligeledes heller ALDRIG fået svar på mail, hvor jeg buster deres røve....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2012, 09:02   #34
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
@Karo:
Citat:
Det er ganske sansyneligt, at “Carina” sagen var et arrangeret teater stykke. Ikke fordi Carina ikke findes, men at hendes sag blive brugt gang på gang, er mere end suspekt.
I politikken ALT er muligt.

Bare en tanke…..
Lidt en "spøjs" tanke, for det hele omkring dén sag passer som fod i hose på, at det var tilrettelagt... Eneste spørgsmål er så bare: Var jbo villig medløber - eller uskyldigt offer...?

Ja, alt er åbenbart muligt i politik, men jeg er nu skeptisk mht dén konspirationsteori alligevel
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2012, 09:41   #35
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Risa Se meddelelser
@Karo:


Lidt en "spøjs" tanke, for det hele omkring dén sag passer som fod i hose på, at det var tilrettelagt... Eneste spørgsmål er så bare: Var jbo villig medløber - eller uskyldigt offer...?

Ja, alt er åbenbart muligt i politik, men jeg er nu skeptisk mht dén konspirationsteori alligevel
Efter min overbevisning så var hun medløber.

"…. Carina ønsker fortsat ikke at stå frem med navn, adresse eller billede, men bt.dk er bekendt med hendes oplysninger…."

Alt det, mens hele sagen omkring kontanthjælp fik drejning af dimensioner og hele samfund blev involveret i debatten mens journalister piskede stemning op og politikere gik i gang med at strikke skatte og andre reformer.

Om der fines konspirationer i Danmark ?
Det kan du tror at de findes men så længe man selv blive ikke berørt af disse, har man det svært med at fatte at de virkelig findes.

Jeg er en af de uheldige, og dog….. ( Nordea sagen )
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2012, 10:06   #36
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg bruger samme styrke briller som Karo, for jeg ser det på nøjagtig samme måde!

Den Carina sag er plantet bevidst - jeg skal ikke gøre mig klog på hvordan og hvorledes - men den stinker langt væk af spin.
Det har hele tiden handlet om, at tage fra de fattige og syge, og give til dem der kan bidrage på arbejdsmarked. Og de havde brug for at få en vred befolkning i ryggen, der var villig til at ofre dem på overførselsindkomst (og læg mærke til, at de lavtlønnede er de mest ophidsede og vrede!). Det var præcis den gruppe regeringen ville have MED, for ellers kunne det aldrig lade sig gøre.....

Og siden hvornår har én enkelt sag kunne rykke noget i Danmark?? ALDRIG!
Men lige denne her sag, som er så dum og ligegyldig på en lang række områder, er der GODT NOK blevet handlet på fra dag til anden, og resultatet er blevet, at stort set ALLE arbejdere, nu hader og nedgør dem på overførselsindkomst.

Det er spin, når det er aller mest effektivt!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2012, 11:22   #37
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
den køber jeg ikke

Özlem Sara Cekic skulle i sin ivrig for at tegne et billede af sin sociale tankegang
valgt en meget uheldig sag

længere er den ikke, men konsekvensen har været stor og man har dårligt set eller hørt noget Özlem Sara Cekic siden den sag kom frem
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2012, 11:54   #38
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
@ Karo: Jeg skrev nu om JBO var medløber eller uskyldigt offer...

Om sagen var plantet eller ej, så var den i al fald meget belejligende for specielt sf, og er blevet (mis-)brugt så rigeligt af alle til at begrunde en forringelse af vilkårene for mange...


Sidst redigeret af Risa; 28-05-2012 kl. 12:01.
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2012, 12:05   #39
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Risa Se meddelelser
@ Karo: Jeg skrev nu om JBO var medløber eller uskyldigt offer...

Om sagen var plantet eller ej, så var den i al fald meget belejligende for specielt sf, og er blevet (mis-)brugt så rigeligt af alle til at begrunde en forringelse af vilkårene for mange...

”…Jeg anerkender, at Carinas ( den enlige mors, red.) eksempel er det mindst ringe eksempel, men desværre ville det andet eksempel, der var en starthjælpsmodtager, alligevel ikke være med i sidste øjeblik, siger SF’s socialordfører Özlem Cekic, der de seneste uger er blevet centrum i en hed debat om fattigdom i Danmark med Liberal Alliances Joachim B. Olsen.:::”

http://www.bt.dk/politik/oezlem-indr...edste-eksempel

Özlem Cekic er SF’er og vi ved hvor vi har dem nu, ikke?
Om Joachim B. Olsen havde fingere i spildet er mere end sansyneligt og for sådan en som ham er det en lille sag at manipulere med sådan en som Özlem Cekic. og det gjorde han ganske godt, det må man sige….
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2012, 13:55   #40
-Henrik-
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2009
Indlæg: 50
Styrke: 15
-Henrik- er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
den køber jeg ikke

Özlem Sara Cekic skulle i sin ivrig for at tegne et billede af sin sociale tankegang
valgt en meget uheldig sag

længere er den ikke, men konsekvensen har været stor og man har dårligt set eller hørt noget Özlem Sara Cekic siden den sag kom frem
Enig. Det med konspirationsteorier er virkelig langt ude.
-Henrik- er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Den nye skattereform i mere letlæseligt form Abraxus Politik og Samfund 5 18-09-2012 13:05
900.000 taber på skattereform Risa Politik og Samfund 14 06-09-2012 13:40
Radikal kritik af skattereform Risa Politik og Samfund 7 02-07-2012 22:45
Skattereform - førtidspension?? heltinde Politik og Samfund 21 01-07-2012 01:47
Ledige skal bidrage til regeringens skattereform Webmaster K10 Nyheder 0 27-05-2012 11:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension