K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2011, 22:15   #1
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 37
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Hvor mange gange må de anke?

Hej derude

Håber jeg har fået sat dette emne ind det rigtige sted.

Nå, men jeg har egentlig et spørgsmål ang anke i ASK.
Jeg har fået sat min tabt erhvervs evne til 25% midlertidigt, modpartens forsikringsselskab anker så afgørelsen og den bliver så afgjort igen med samme resultat, altså igen 25%, men forsikringsselskabet anker igen, igen..

Så er mit spørgsmål: Hvor mange gange kan de anke? Jeg tænker bare at ASK kommer med den samme afgørelse hver gang, så jeg forstår simpelthen ikke at de bliver ved.

På forhånd tak og god jul
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2011, 22:29   #2
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Det ved jeg ikke, men jeg ved anker har opsættende (Dvs man får ikke sin erstatning før sagen er endeligt afgjort) virkning. I princippet kan de bare blive ved.

Det er noget svineri!
Har du undersøgt- om du selv kan kræve sagen ført for en højere instans- Landsretten?
Du har muligvis ret til retshjælp qua din almindelige forsikring. Ellers prøv at forhøre dig ved en advokat under "Gratis Rethjælp". De kan slås op i telefonbogen/nettet.

Jeg fik som barn først erstatning efter 5 år (og guvve hvor mange operationer, kontroller og !"#!), efter et banalt trafikuheld. Buschaufførens forsikringsselskab ankede...
MIN sidste erindring er- at chaufføren vender sig om, og skælder ud på de larmende drenge på bagsædet. Men BANG så knaldede skolebussen ind i en lastbil.

Sort- så vågnede jeg op i alle glasskårene- og der var stille. (Jeg kunne ikke høre og var i chock).

Jeg "slap" med kraniebrud, kravebensbrud og varig hørenedsættelse. Schöonn.

Mvh
Pinny
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2011, 22:29   #3
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gigipi' Se meddelelser
Hej derude

Håber jeg har fået sat dette emne ind det rigtige sted.

Nå, men jeg har egentlig et spørgsmål ang anke i ASK.
Jeg har fået sat min tabt erhvervs evne til 25% midlertidigt, modpartens forsikringsselskab anker så afgørelsen og den bliver så afgjort igen med samme resultat, altså igen 25%, men forsikringsselskabet anker igen, igen..

Så er mit spørgsmål: Hvor mange gange kan de anke? Jeg tænker bare at ASK kommer med den samme afgørelse hver gang, så jeg forstår simpelthen ikke at de bliver ved.

På forhånd tak og god jul
Man kan generelt kun anke til ankestyrelsen én gang, MEN mon ikke de har fundet en ny vinkel at angribe den fra?
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Eratatning for tab af erhvervsevne / hvor mange gange kan modparten anke? laurana Alt det andet 13 30-05-2012 11:02
hvor mange gange... Marolle Alt det andet 12 09-04-2008 15:35
Hvor mange gange kan kommunen sige, at jeg skal i arbejdsprøvning Stella Manglen på Fleksjob 0 17-03-2008 12:45
hvor mange gange revisitering jomfrujensen Spørgsmål ang fleksjob 0 19-01-2008 15:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension