K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-04-2014, 12:33   #1
SUS.71
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
SUS.71 er ny på vejen
reumetologer sjælland. christer kramer

hej. vil meget gerne høre erfaringer for de reumetologer i bruger her på Sjælland .

meget gerne jer som bruger Christer kramer Nykøbing, da jeg selv bruger ham, men er i syv sind da jeg høre fra forskellige steder at han stort set gør det samme med sine patienter.
sender folk hjem med en recept på medicin for leddegigt selvom man ikke er udredt, dog valgte jeg først at prøve medicinen efter mr scanninger på sygehus.
men tænker bare er det de læger der er på sygehuset der sætter diagnosen eller er det reumetologen ?

hvis i har valgt anden hvem har i så valgt ?
SUS.71 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2015, 22:29   #2
jimmirikke
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2013
Indlæg: 4
Styrke: 0
jimmirikke er ny på vejen
Crister Kramer

Hej.

Jeg vil lige spørge dig, om du har været hos Crister Kramer og hvis du har, hvad synes du om ham ? Tog han sig tid ?

Jeg har nemlig en henvisning, og bor i Nykøbing, men er meget i tvivl om hvorvidt jeg skal vælge ham.
Jeg har Torben grube i kikkerten, men ved ikke om han tager nogen uden for Sjællands området .

Hvis du evt har hørt om en anden dygtig og saglig reumatolog, vil jeg blive meget glad for at høre din mening.

Rigtig god aften
Rikke
jimmirikke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2015, 07:32   #3
SUS.71
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
SUS.71 er ny på vejen
hej. ja var hos ham 2 gange , men valgte så at skifte til en i køge der hedder malthe christensen.

mht kramer så var det fordi han gjorde det som jeg var advaret imod , gav mig leddegigtmedicin og evt en glutenkur. det han kendt for. men særdeles rar mand der gav sig tid til at forklare, selvom det var lettere svensk

ham i køge har ikke kunne hjælpe mig desværre, og han var som de fleste reumetologer virkede ligeglad og sagde man intet kunne gøre med mine problemer, du må bare tage stærkt smertestillende når det er slemt.
SUS.71 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2015, 08:28   #4
jimmirikke
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2013
Indlæg: 4
Styrke: 0
jimmirikke er ny på vejen
Tak for dit svar.
Siden du fik medicin mod ledegigt , er det fordi du har det, eller er det bare hans standart løsning ?

Det er svært at vide hvem man skal vælge, det jo alfa omega at det er en dygtig læge, Så man kan få de svar man søger, eller ikke søger
jimmirikke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2015, 08:47   #5
SUS.71
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
SUS.71 er ny på vejen
jeg har slidgigt og ikke leddegigt, så stoppede efter jeg stoppede med at komme hos ham. ja det svært, har endnu ikke fundtet en der kan hjælpe men primært er alle mine problemer slidgigt. så må leve med det, det er kun jobcenterene der tilsyneladende ikke kan leve med det ggggrrrr.
SUS.71 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2015, 08:52   #6
jimmirikke
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2013
Indlæg: 4
Styrke: 0
jimmirikke er ny på vejen
Ja det kender jeg desværre alt for godt, det er som om de ikke hører hvad man siger og lægerne siger.

Jeg tager ham Torben grube i Roskilde, så krydser jeg de slidte fingre for han er god, tak for din advarsel angående Crister, ellers havde jeg nok fået tid hos ham, og jeg har brug for en ordentlig læge denne gang.
Ha en rigtig god dag :-)
jimmirikke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2015, 16:13   #7
pigen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2012
Lokation: Guldborgsund Kommune
Indlæg: 37
Styrke: 12
pigen er ny på vejen
Hej Sus

Jeg har gået hos Kramer gennem 1 1/2 år, og han har ligeledes fra starten behandlet mig mod leddegigt og sat mig på gluten fri kost, jeg skal ikke afgøre om han er god eller dårlig men jeg ville ikke være blevet udredt hvis jeg forsat gik hos ham.

Han virker umildbart venlig så længe du lytter til ham og gør som han siger og ikke siger ham imod, jeg synes at han er svær at forstå og bliver træt.

I den tid jeg gik hos ham foretog han ingen undersøgelser af mig udover at bede mig løfte mine arme op over hovedet, samtidig gav han mig medicin uden at oplyse mig om bivirkninger eller at jeg skulle gå til øjenlæge.

Han har bestilt blodprøver og har ikke engang reageret og derved handlet i forhold til hvad de viste. Det var mig selv der kiggede på mine bl svar og så høje tal i visse grupper som kunne indikerer morbus Sjøgren, end ikke engang når jeg konfronterede CK med dette fandt han det ikke nødvendigt med yderligere undersøgelser, han afviste at det var det jeg fejlede.

Han skriver ikke meget om en og kommunen har svært ved at få indhentet de oplysninger som de skal bruge og dem er han i øvrigt skide ligeglad med

Jeg spurgte min sb om han ikke kunne henvise mig til en anden reumatalog og jeg kom til Michael Sonne på Køge sygehus og som via blodprøve svarene og mine symptomer mente at jeg kunne have MS og derfor skulle lade mig undersøge hos øre og øjnelæge, men derpå var jeg igen tilbage hos CK

Jeg viste CK hvad Michael Sonne have skrevet hvorpå han smed papiret hen af bordet og benægtede fortsat at jeg kunne fejle det..... hvorpå han lige ordinerede prednisolon som jeg bad ham spise selv og forlod ham.

Jeg henvendte mig til egen læge bankede i bordet og forlangte min ret til at blive udredt indenfor 4 uger.... og efter lidt diskussion fik jeg en henvisning til Michael Sonne men han
kunne ikke behandle mig indenfor tiden hvorpå de henviste mig til Hospital Waldemar hos Rajob reumatolog og han på 6 uger udredt mig .....

Ønsker dig al mulig held og lykke og sender lige en portion positiv og stærk energi

ønsker jer alle en god dag

Citat:
Oprindeligt indsendt af SUS.71 Se meddelelser
hej. vil meget gerne høre erfaringer for de reumetologer i bruger her på Sjælland .

meget gerne jer som bruger Christer kramer Nykøbing, da jeg selv bruger ham, men er i syv sind da jeg høre fra forskellige steder at han stort set gør det samme med sine patienter.
sender folk hjem med en recept på medicin for leddegigt selvom man ikke er udredt, dog valgte jeg først at prøve medicinen efter mr scanninger på sygehus.
men tænker bare er det de læger der er på sygehuset der sætter diagnosen eller er det reumetologen ?

hvis i har valgt anden hvem har i så valgt ?
Det er altid en reumatolog der sætter diagnosen men de findes jo også på sygehusene
pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2015, 07:36   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jimmirikke Se meddelelser
Jeg har Torben grube i kikkerten, men ved ikke om han tager nogen uden for Sjællands området .
Citat:
Oprindeligt indsendt af jimmirikke Se meddelelser
Jeg tager ham Torben grube i Roskilde, så krydser jeg de slidte fingre for han er god,
Jeg kan kun anbefale Torben Grube Christensen.

Det er nogle år siden jeg var hos ham, så jeg husker ikke alle detaljer, men han var rar, omhyggelig, og skrev speciallægeerklæringen i et sprog der kunne forstås.
Alt i alt, en positiv oplevelse.

Jeg søgte på hans navn her på K10 : http://www.k10.dk/search.php?searchid=1702128

Du kan også google hans navn.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2015, 08:30   #9
jimmirikke
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2013
Indlæg: 4
Styrke: 0
jimmirikke er ny på vejen
Ja jeg har godt læst om ham herinde, og jeg kan læse at det kun er gode ting folk har at sige om Torben grube. Jeg ringer mandag og får en tid, de har ferie til der.
Håber de vil tage mig da jeg bor på Falster, og jeg har ringet til andre på Sjælland som ikke vil tage mig da jeg ikke er fra deres region
Rigtig god fredag og weekend :-)
jimmirikke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension