K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2009, 12:52   #21
bobber
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Indlæg: 4
Styrke: 0
bobber er ny på vejen
Hej Anas.

Er ny på denne site. blev selv førtidspensionist juni 08 - efter min mening, skal du bede din sagsbehandler om at at komme til en Sociallæge, som er en læge der samler alle trådene i et langt syge/behandlingsforløb.
Mange kommuner henviser netop til Sociallæger, for at få en konklusion på et langt syge/behandlingsforløb, ( undre mig at din kommune ikke har iværksat en undersøgelse/samtale ved en Sociallæge).
Sociallægens konklusion er vigtig, og sendes herefter til kommunens lægekonsulent, som i samtale med din sagsbehandler afgør om du skal indstilles til pension - hvis de indstiller dig til pension foregår det herefter i kommunens social udvalg.

Som flere gode indlæg skriver, er konklusionen i lægens rapport utrolig vigtig.

Sociallægens konklusion i mit tilfælde lød: Efter mit skøn er yderligere afprøvning formålsløs og risikerer at føre til yderligere traumatisering af BB.

Herefter vuderede kommunen lægekonsulent og min sagsbehandler at jeg skulle på førtidspension.

Håber du kan bruge noget af ovenstående.

Vh B
bobber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2009, 14:53   #22
anas
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2008
Indlæg: 9
Styrke: 0
anas er ny på vejen
ellers tak for det bobber, desværre er det forsent ,for jeg skal får en afgørelse inden jul .
men det vil jeg huske hvis der er en afslag.
mvh anas
anas er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gode råd guld værd CHNEVIDE Spørgsmål ang fleksjob 9 29-06-2009 23:27
Kan speciallægeerklæringen blive for gammel? Ninja Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 09-04-2009 11:56
Så kom speciallægeerklæringen i hus... Ninja Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 03-07-2008 20:47
Nok værd at følge med i Hejdien Dit og Dat 0 20-06-2008 02:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension