K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-10-2011, 18:21   #1
Bobbi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 172
Styrke: 13
Bobbi er ny på vejen
Liggende arbejdsprøvning Erfaring søges

Hejsa

Jeg har svær diskusdegeneration i min lænderyg L5/S1 efter diskusprolaps op. Jeg har lige været i arbejdsprøvning hvor jeg kunne klare 15 - 18 timer om ugen. Nu skal jeg ud i ny arbejdsprøvning hvor jeg skal have mulighed for at ligge mig når smerterne bliver for stærke jeg må ikke gå hjem er der nogen der har erfaring med det ??? Evt. forslag til praktiksted ??

Mvh Bobbi
Bobbi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2011, 18:26   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Ja.. Reva.. der kan de tage alle de hensyn det skal være.. også at ligge et ugenert sted.
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2011, 18:30   #3
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Ja.. Reva.. der kan de tage alle de hensyn det skal være.. også at ligge et ugenert sted.
...desværre ikke min erfaring i 2003... hvilket revaliderimgscenter, og hvor, Pip, tilbyder så gode forhold?
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2011, 18:47   #4
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Ja det er så godt nok herovre i Jylland...

Jeg blev utroligt godt behandlet, og forholdene var super, med hvilerum, massagestol osv..
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2011, 19:49   #5
Trunten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2011
Indlæg: 175
Styrke: 14
Trunten er ny på vejen
Hej Bobbi.

Det har jeg erfaring med. Er selv under afklaring hvor der er mulighed for at ligge.

Der skulle lige sluges et par kameler, da jeg synes det er extremt grænseoverskridende og nedværdigende.

Bruger det nu, og falder til med ofte i søvn når jeg smider mig.

Men vil sige at det IKKE redder min dag, det gir lige en kort lindring, men min dag er stadig smadret.

Blev jeg spurgt skulle det ikke være tilladt.
Trunten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2011, 21:11   #6
Bobbi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 172
Styrke: 13
Bobbi er ny på vejen
Det er lige præcis også det jeg syntes extremt grænseoverskridende og nedværdigende at skulle ligge sig ved vildt fremmede mennesker - Jeg kan nu heller ikke lige se hvad man vil få udaf det jeg ikke hørt om arbejde man kan ligge ned - tænker kan det virkelig være lovligt - Trunten hvad er du i arbejdsprøvning som ??
Bobbi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2011, 22:01   #7
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
hej herinde

Det er da også eft. min mening vanvittigt, for hvor kan man efterflg. finde en arbejdsplads, hvor de stiller en god seng til rådighed???

Det næste bliver vel, at man hvis man ikke kan falde i søvn el. hvile sig ordentlig pga. støj el. lign., lige skal have et gok i nødden, således at man får slappet ordentlig af til igen at tage en tørn på 1 time.

Og tænk hvis der blev slået for hårdt, og man derved fik en hjernerystelse, ville man så oprette en sygehusseng på stedet, således at man kunne komme sig på arbejdspladsen, og en ambulance frem og tilbage til ens hjem for overnatning, således at man kan opfylde betingelserne for "syg i arbejde" i dagtimerne, men ikke blev fornægtet at sove i eget hjem udenfor arbejdstiden!

Undskyld mig, men vanvidskarusellen er vist løbet løbsk. Og anstændighed og almen menneskelig respekt røget helt ud med badevandet.

Forær dem alle til hobe en børneudgave m. "Den barmhjertige samaritaner", således at forståelsen af teksten bliver blotlagt for dem.

De skal dertil siges, at samaritanerne er en uddøende etnisk og religiøs gr. på ca. 500 - 600 mennesker i dag, og at disse var en udstødt gr. dengang. Hvorfor nogen måske netop af denne grund har misforstået lignelsen, og ment der var mere Survial of the fittest(naturlig selektion) i at efterabe præsten, der så den anden vej!
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2011, 22:41   #8
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
-ti hi,du kom først gunvor , netop også lige mine ord:

Hvor er den arbejdsgiver som stiller både seng, alarm og hva har vi her til rådighed?

(må beklageligvis sige at jeg tror de er uendelig få af slagsen)....
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2011, 22:55   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der var også mulighed for at ligge ned på REVA her på Amager - havde en kammerat der lå dernede i tide og utide (han har også dårlig ryg). Nu er han blevet rykket til Kofoeds skole da REVA på Strandlodsvej skulle lukke, men der har de også sengepladser til dem der har brug for at ligge ned...

Synes det er SÅ pinligt og grænseoverskridende. Her forleden så jeg en dame komme ud af en taxa som også skulle i arbejdsprøvning, og hun havde hele iltapperatet med og en pose med noget væske der dryppede ned fra en stang hun også gik og holdt i....noget drop af en art. Jeg hjalp hende selvfølgelig sammen med taxachaufføren og holdt døren for hende, og så var det hun fortalte hun skulle starte i arbejdsprøvning.....

Jeg synes det er noget svineri, hun så virkelig dårlig ud, men kommunen havde sagt de gav taxaen både ud og hjem og at hun SKULLE møde op. Så....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2011, 23:03   #10
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Det er simpelthen IKKE ok, Helene

Hvad i alverden bilder en sådan sb og kommune sig ind!

Kan simpelthen ikke have disse hverdags psykopater og mon ikke det er på høje tid at borgeren direkte stiller dem til ansvar for deres UANSVARLIGE handlinger!

Hvordan mon de ville reagere hvis man spurgte dem:

Ville du byde din egen mor eller far denne behandling?

Ja, undskyld, men blir simpelthen så frustreret og uendelig ked af at medmennesker behandles som et stykke kød og blot et nr i rækken, føj!
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erfaring søges! Tullepigen90 Midlertidig Førtidspension 8 18-02-2014 22:29
Erfaring med Ombudsmanden søges. Sannepil Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 01-08-2012 12:18
Hvordan søger jeg om liggende transport til arbejdsprøvning? gøje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 25 28-11-2011 00:31
Erfaring søges !! doggerbanke66 Alt det andet 16 12-01-2011 11:11
erfaring søges Hannepanne Spørgsmål ang fleksjob 6 14-03-2009 12:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension