K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-05-2015, 16:48   #1
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
aktindsigt og pension

Ved ikke om jeg gør dette rigtigt, da mit problem er store kognitive problemer.
Forsøger at deltage i debatten om ovenstående.
Bad i slut 14 om aktindsigt, og modtag i E- boks aktindsigt. Desværre manglede al lægeligt. Jeg skrev til jobkonsulenten, at der manglede lægelige oplysninger, men han svarede, at det havde jeg fået. Jeg læste endnu engang sagens akter, og det var der ikke.
Siden her jeg 2 gange fortalt ham de mangler og han svarer henholdende at det må vi se på. Dernæst remser han alle sine krav til mig op.
2 gange har han sagt, at han ikke har modtaget status attest fra psykiater, og begge gange måtte jeg fortælle ham, at det havde han. Nå, ja det fik jeg jo i oktober. Det var i sidste uge.
Sidste år bad jeg om førtidspension, men det ville han selt ikke høre på. dette på trods af 8 års ørkenvandring og ASK anerkendte min ptsd hurtigt.
Jobcentret sendte mig i et kursusforløb for ca. 1½ år siden,men de sendte mig hjem og sagde jeg skulle melde mig syg, da jeg var for dårlig til deres forløb.
Går nu i traumecenter til enekonsultationer, da de også mener jeg er for dårlig til gruppeforløb.
Jeg er 62 år og får udbetalt den laveste ledighedsydelse som efter skat er 8.046 kr.
Ved at google har jeg set at der er noget der hedder seniorpension, men det har jobcentret ikke oplyst. Jobkonsulenten siger jeg skal i ressourceforløb i mindst 1 år. men det passer ikke overens med loven, som jeg læser den?
Er der nogen herinde, som har erfaring med Baldersgade? Kan det svare sig at klage eller finder de på en ny syltekrukke. Jeg kan snart ikke mere og risikerer at blive hjemløs. Han smiler altid og taler sødt samtidig med at han disker op med lovgivningen. Det er doctor hyde og mr. Jekyll.
P.s har altid i 8 år talt pænt til de forskellige, men sidst blev jeg uforskammet og titulerede ham som Vorherre.
Muligvis dumt, men flinkeskolen har ikke hjulpet mig.
Er der nogen som har en god ide.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension