K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-04-2013, 16:46   #1
Takecare
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2012
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 3
Styrke: 12
Takecare er ny på vejen
Flexjob erhvervsevnetab

Sagen er sådan at jeg har fået anerkend min arbejdsskade, hvor jeg vil får m'engodtgørelse, og Ask vil går igang med at behandle min erhvervsevnetab, mit spørgsmål er når jeg får flexjob med kun 7 timer pr.uge vil der så komme endeligt afgørelse? Jeg har svært nedsat arbejdsevne og er ved at bleve afklaret af funktionsevne. Jeg har advokat som har kørt min arbejdsskadesag, men nu synes jeg at jeg ikke længere har brug for ham, fordi jeg har nogle andre der kan køre erhvervsevnetabsagen. Jeg vil gerne endeligt lave afregning med advokat nu ellers blever det for dyrt, min advokat tager 10% + moms men jeg vil nødig bleve overrasket , men kan jeg tillade mig at sige stoppe nu? Fordi jeg ikke kan være sikker på hvormeget eller hvordan jeg skal betale advokat. Jeg har en kanon sagsbehandler som ikke sylter min sag og jeg har fået en anden gratis advokat der kan køre min sag hvis der skulle dukke problemer op.

Jeg synes det er lidt risikabel at pengene skal forbi advokater først, speciel erstatning om erhvervsevnetab, jeg tænkt på hvis advokat går konkurs osv. vil man så ikke miste det hele. Hvis ens erhvervsevnetab er høj, så synes jeg 10% +moms er meget at gi med meget lidt arbejd fra advokatens side. Hvordan fungere det for jer derude mhs. advokat ?
Takecare er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flexjob - Erhvervsevnetab ASK lgkh62 Alt det andet 9 08-06-2013 10:03
Erhvervsevnetab og erhvervsevnetab, hvad er forskellen Thomas 1974 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 31-01-2013 12:29
100% erhvervsevnetab tumnus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 26-10-2012 11:22
flexjob/ erhvervsevnetab jsh Spørgsmål ang fleksjob 4 06-05-2009 08:49
Erhvervsevnetab T Hansen Dit og Dat 5 18-06-2008 22:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension