K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2013, 19:24   #191
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Min reva udløb i Nov sidste år, den forlængede de så hos afklaringsteamet med begrundelsen at de ikke kunne nå afklaringen inden udløb.
Nu er det så forlænget til Marts, tror de var sikre på de kunne overtale mig til at blive på revalidering, hvilke jeg jo har benægtet nu og forlangt en afgørelse, selvom jeg ved det bliver et afslag.
Tror deres begrundelse på afslag bliver at det er at jeg bliver rask snart og det hele er noget jeg bilder mig selv ind
Er pt på 12 timer i praktik og skal tale om at få det sat ned... så nej..
Og målet tjaaa, det fjernede de jo ved forlængelsen, så der er intet mål pt..

Hej Mumrik.
Tror det er noget opfølgning,er ikke sikker, min jobkonsulent sidder jo også og banker hovedet ned i bordet over det sidste møde med Musvågevej..
Hun er ligeså uenig som alle de andre pånær lige afklaringsteamet, for de sååååå kloge
Skal nok skrive imorgen hvis der sker noget spændende
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 19:31   #192
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Det var utroligt, for som de gamle regler i Lov om aktiv socialpolitik stod der jo, at man skal have en jobplan med realistiske mål.

Hvad mon de mener med, at "de ikke kan nå"... det synes jeg ikke selv, det handler om. Du har udført jobplanen, og hvis de ikke kan skrive referat/resultatet af forløbet, behøver de ikke forlænge din jobplan, men at du blot kan vente på den, når de færdige med at skrive det på papir...

Og ikke alle ønsker at bliver "udnyttet gratis" på en ulønnet praktikplads i årevis... Synes jeg har hørt nogen være i praktik i over et år. Det synes jeg personligt er groft... Det giver ikke rigtig nogen mening.. Men håber du vil være stærk i morgen og have en masse tillid til at kunne forsvare dig i din "rolle", for du bør også have nogen rettigheder, og de bør ikke bare køre rundt med dig. Held og lykke.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 20:01   #193
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Hej Mumrik.
Tror det er noget opfølgning,er ikke sikker, min jobkonsulent sidder jo også og banker hovedet ned i bordet over det sidste møde med Musvågevej..
Hun er ligeså uenig som alle de andre pånær lige afklaringsteamet, for de sååååå kloge
Skal nok skrive imorgen hvis der sker noget spændende
Gu've om de selv kan finde ud af, hvad de har gang i

Du må meget gerne holde mig underrettet! Jeg har lige lavet en ny tråd herinde "Nå okay??" - spørg lige om jeg også er forvirret
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2013, 16:22   #194
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Har idag modtaget brev fra Jobcenter, skal til møde igen snart....
Gud hvor jeg er bange...
Skal udfylde en rehabiliteringsplan inden mødet og senere ha lave en lægeattest hos egen læge.
Derefter skal det forelægges et rehabiliteringsteam.
Frygter det møde helt vildt, men denne gang tager jeg ikke alene, overvejer at tage min far med, så hun ikke tager røven på mig igen..
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2013, 17:30   #195
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nemlig, det er altid en rigtig god ide, at tage en med sig - det kan både berolige lidt, men den anden kan også bedre komme med stikord, og selvfølgelig lytte til samtalen.
Efterfølgende er det også rat at kunne tale mødet igennem, og måske lægge en plan for, hvad der videre skal ske.....

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2013, 20:00   #196
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Helt sikkert
Det var den fejl jeg lavede sidst, fordi jeg tænkte at det kunne jeg godt klare selv, blev klogere...
Kan se i de papirer jeg har fået idag at de skal se om jeg skal indstilles til ressourceforløb, fleksjob..
Det er forfærdeligt at skulle gå rundt de næste 14 dage og være nervøs
Ved jo godt at hun har tænkt sig at give mig afslag... Møgbiiiib
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2013, 00:47   #197
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Helt sikkert
Det var den fejl jeg lavede sidst, fordi jeg tænkte at det kunne jeg godt klare selv, blev klogere...
Kan se i de papirer jeg har fået idag at de skal se om jeg skal indstilles til ressourceforløb, fleksjob..
Det er forfærdeligt at skulle gå rundt de næste 14 dage og være nervøs
Ved jo godt at hun har tænkt sig at give mig afslag... Møgbiiiib
Jamen det lyder da i det mindste positivt, at de i det mindste overvejer at indstille til ressourceforløb

Jeg spørger dig i besked (ved ikke om jeg har gjort det rigtigt, for kan kan ikke se vores samtale nu) - men hvad er det du klager over til borgerrådgivningen og dukh? For tænkte jeg ville gøre det samme, vores forløb er jo nærmeste ens... Samme kommune samme jobcenter, så jo flere jo bedre
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2013, 18:54   #198
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Jeg har verdens bedste praktik chef, som ikke vil finde sig i den behandling jeg får
Hun har af egen fri vilje taget kontakt til en socialrådgiver og en jurist, som vil holde møde med mig i næste uge om aftenen efter lukketid og hjælpe mig inden mødet med jobcenter, samtidig har en kollega med stor viden, samt erfaren bisidder spurgt om hun skal tage med til begge møder og hjælpe mig
Jeg er såååå glad og næsten ikke bange for mødet mere
Tænk, hvis man råber højt nok, så er der nogle der hører ens råb om hjælp
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2013, 20:30   #199
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Sådan hvor lyder det bare super, og særdeles flot af din chef.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2013, 22:09   #200
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Idag var jeg til det spændende møde med den sagsbehandler som min chef havde kontaktet
Hun var mega sød og meget hjælpsom og ikke mindst rystet over den behandling jeg får.
Fik en masse gode råd, hun mente heller ikke det burde være et problem, men ville ikke lægge hovedet på blokken
En ting jeg ikke vidste var, at man ikke kan klage over den afgørelse man får af rehabiliteringsteamet, de skal ved afslag skrive hvad de så mener man skal i fremtiden, evt ressourseforløb mentor bla ( og dem kan man få op til 6 af på en gang)
Og jeg skal med til det møde med dem... puha
Sååå nu er der nedtælling til mødet med jobcenter d 1, er godt nervøs.
Bogerrådgivningen var interesseret i min sag og Dukh ringer til mig imorgen...
Jeg er kampklar... tror jeg nok
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering Sanne76 Alt det andet 7 27-06-2012 20:54
revalidering mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-06-2012 18:11
Revalidering Soya Alt det andet 1 28-01-2011 14:45
Revalidering molbarron Alt det andet 11 19-10-2010 23:07
Revalidering Gunell Alt det andet 17 25-05-2010 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension