K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2015, 09:37   #11
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Jeg har korresponderet med PFA det sidste 3/4 år for at få oplyst på deres hjemmeside samt på pensionsinfo, hvad jeg har i indbetalt pension.

Jeg fik oplyst løbende at de arbejdede på at medlemmer skulle kunne se deres opsparing fremover.

Nu kan jeg på PFA se min opsparing
Nu kan jeg se min forsikringsdækning
Nu mangler jeg at kunne se forventet udbetaling ved pension, så jeg arbejder videre for denne mulighed

Mht til Danica så bliv ved med at være vedholdende pr tlf og mail at det er uaccaptabelt du som medlem ikke kan få oplyst info på egen side i forsikringsselsskabet og på pensionsinfo.

Sidst redigeret af lgkh62; 16-03-2015 kl. 09:52.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2015, 19:04   #12
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lgkh62 Se meddelelser
Mht til Danica så bliv ved med at være vedholdende pr tlf og mail at det er uaccaptabelt du som medlem ikke kan få oplyst info på egen side i forsikringsselsskabet og på pensionsinfo.
Jeg vil med 99,9% garanti sige at beløbene indgår i en kollektiv pulje, det gør de i flere selskaber, og derfor kan de ikke trækkes ud til den enkelte.
Jeg har været ude for det samme, og man kan ringe og skrive så vanvittigt man vil, de henviser bare til overenskomsten som har indgået ordningen.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2015, 23:44   #13
pinocchio
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Indlæg: 21
Styrke: 13
pinocchio er ny på vejen
Klag til finanstilsynet

Jeg havde samme problem for cirka to år siden. Jeg faldt over denne artikel: http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2012/04/03/082418.htm , og klagede derefter til Finanstilsynet. Det hjalp lidt, for pensionsselskaberne har oplysningspligt. Dog kan jeg fortsat ikke se alt, og hvem er sorteper. Det er jeg, for jeg orker ikke at blive ved med at klage. Men jo flere, der gør opmærksom på problemet, jo større er chancen for, at det ændrer noget. Måske!
pinocchio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2015, 09:04   #14
Snøvs
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-12 2012
Lokation: Rudersdal
Indlæg: 36
Styrke: 12
Snøvs er ny på vejen
Foranlediget denne tråd har jeg atter været på pensionsinfo. Og til min store overraskelse kan jeg nu se en del af mine data. Dog ikke alt, og da pension ikke er min stærke side, kan jeg pt. ikke helt gennemskue betydningen af manglerne. Men jeg blev glædeligt overrasket over at data delvist var til rådighed!
Snøvs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension