K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2007, 12:16   #11
anja
Gæst
 
Indlæg: n/a
Question

Jeg skal igennem et forløb med først nedtrapning af medicin og derefter på et Pacinghold. Min smertelæge har skrevet at de i den periode ike skal sende mig i praktik eller arbejdsprøvning. Så i den tid vil jeg komme til at gå på min ledighedsydelse.
Har du været på pacinghold?
  Besvar med citat
Gammel 26-10-2007, 20:46   #12
ajmj
Føler sig hjemme på K10
 
ajmjs avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 40
Styrke: 17
ajmj er ny på vejen
Ja, jeg går for tiden på et pacinghold. Det jeg går på gør meget ud af det fysiske og det at få en velstruktureret hverdag, men jeg tror at jeg vil have mere ud af at gå på et copinghold, der handler mere om psyken. Men ellers lærer man utrolig meget om det at have et liv med smerter, så du kan godt begynde at glæde dig.
Skal du trappes ned i smertestillende ? Er det ok med dig selv ?
__________________
Vi har kun det sjov som vi selv laver ...
ajmj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2007, 10:54   #13
anja
Gæst
 
Indlæg: n/a
jeg er selv indstillet på nedtrapning, men ved ikke om det er særlig realistisk.
Da det i forvejen ikke hænger for godt sammen. Årstiden er ikke med mig lige nu, pga af kulde.
Det skal have en chance. De har jo en teori om at mange piller i sig selv, kan give hovedpine.
Jeg har nu lige fået et brev fra flexjob teamet, om at komme til møde, da jeg pr 1.11 overgår hertil.
Så er jeg meget spændt på om de accepterer den halve års fredning!
Hvad er et copin hold? er det også noget smertecentret kører?
  Besvar med citat
Gammel 29-10-2007, 22:35   #14
ajmj
Føler sig hjemme på K10
 
ajmjs avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 40
Styrke: 17
ajmj er ny på vejen
Copinghold

Her tager man hånd om det psykiske og jeg mener at begge tilbud hænger sammen, idet man ved at få styr på sin hverdag (pacingholdet), bliver mere opmærksom på, at det faktisk godt kan være psyken, der er problemet. Jeg vil meget gerne på et copinghold, da jeg har svært ved at acceptere, at jeg er blevet syg og her kan man blive hjulpet til større forståelse herfor.
__________________
Vi har kun det sjov som vi selv laver ...
ajmj er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så blev jeg visiteret til flexjob anette1966 Spørgsmål ang fleksjob 10 23-05-2012 08:43
Visiteret til flexjob Timmy Spørgsmål ang fleksjob 3 12-11-2010 23:41
er visiteret til flexjob... sommer-fugl Spørgsmål ang fleksjob 11 11-10-2010 22:59
Er blevet visiteret til flexjob TNK De Unge 6 08-04-2009 23:33
visiteret til flexjob på deltid ????!!! mijanne Din historie 0 07-03-2007 00:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension