K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-06-2012, 13:04   #11
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Jeg tror heldigvis også den reform er stendød. Der er stort set ingen der vil være med til den (måske LA, kunne jeg forestille mig.)
Men ja, meget få af de danske politiske beslutninger bliver truffet under offentlig bevågenhed
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2012, 14:03   #12
KLUMPFODEN
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Indlæg: 99
Styrke: 13
KLUMPFODEN er ny på vejen
Jeg håber virkelig i har ret i den reform er STENDØD - det vil være en kæmpe sejr for os fleksjobbere og førtidspensionisterne. Jeg har fundet en artikel fra i dag der kan findes på: http://epn.dk/samfund/politik/article4729570.ece


Der i står der blandt andet følgende:

Selv om det mislykkes for regeringen at få gennemført blandt andet reformen af førtidspensionen, fleksjobordningen og den skattereform, der forhandles om nu, vil Steen Bocian stadig karakterisere regeringens økonomiske politik som ansvarlig.


Dejlig læsning - men tør man tro på det endnu? (håbe gør jeg ihvertfald)
KLUMPFODEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2012, 16:25   #13
KLUMPFODEN
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Indlæg: 99
Styrke: 13
KLUMPFODEN er ny på vejen
Først læser jeg at Enhedslisten indkalder deres "magtfulde" bestyrelse så Johanne & Co kan forhandle en statteaftale på plads i næste uge!!!! Jeg tænker JUBII, især da jeg hører Johanne udtale på TV kort tid efter, at de ikke på nogen som helst måde vil gå med til at forringe vilkårene for de svage i samfundet............


Kort tid efter hører jeg Lars Barfoed udtale sig på TV omkring at han håber at Venstre kommer tilbage til forhandlingsbordet, så Venstre & Konservative kan forhandle en skatteaftale på plads med regeringen - så forsvandt mit gode humør igen.........


Er der nogen herinde der har mere forstand på politik end mig - hvad TROR i det her ender med?

Jeg håber virkelig på Enhedslisten!
KLUMPFODEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2012, 17:47   #14
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KLUMPFODEN Se meddelelser
Først læser jeg at Enhedslisten indkalder deres "magtfulde" bestyrelse så Johanne & Co kan forhandle en statteaftale på plads i næste uge!!!! Jeg tænker JUBII, især da jeg hører Johanne udtale på TV kort tid efter, at de ikke på nogen som helst måde vil gå med til at forringe vilkårene for de svage i samfundet............


Kort tid efter hører jeg Lars Barfoed udtale sig på TV omkring at han håber at Venstre kommer tilbage til forhandlingsbordet, så Venstre & Konservative kan forhandle en skatteaftale på plads med regeringen - så forsvandt mit gode humør igen.........


Er der nogen herinde der har mere forstand på politik end mig - hvad TROR i det her ender med?

Jeg håber virkelig på Enhedslisten!

Ja jeg er og¨å ved, at være helt rund forvirret, og er stået af, ellers noget jeg plejer at have lidt styr på.

Jeg aner ikke hvor det her ender, men noget siger mig, at de blå er hunderæd for, at bliver indgået en rød aftale.

Først går Løkke, så går de andre blå også, og så vil Løkke forhandle i Rio med Helle... Ser så nu at Barfoed vil have Løkke tilbage i forhandlingerne...
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2012, 18:09   #15
KLUMPFODEN
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Indlæg: 99
Styrke: 13
KLUMPFODEN er ny på vejen
Godt det ikke kun mig der er forvirret Supersus - fordi jeg er som dig også helt rundforvirret (fedt udtryk).......

Men kan vi ikke være enige om, at vi skal håbe og ønske det bliver til en aftale med Enhedslisten - fordi det må vel være det bedste for os - eller?

Og tror du/i ikke at en aftale med dem vil garantere at Fleksjobreformen og Førtidspensionsreformen er taget af bordet?
KLUMPFODEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2012, 20:02   #16
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KLUMPFODEN Se meddelelser
Godt det ikke kun mig der er forvirret Supersus - fordi jeg er som dig også helt rundforvirret (fedt udtryk).......

Men kan vi ikke være enige om, at vi skal håbe og ønske det bliver til en aftale med Enhedslisten - fordi det må vel være det bedste for os - eller?

Og tror du/i ikke at en aftale med dem vil garantere at Fleksjobreformen og Førtidspensionsreformen er taget af bordet?
Enhedslisten er vores eneste håb, men lad os håbe, på at enhedslisten får lidt, at skulle have sagt i reformen.

Her er en ny artikel, der ser lovende ud, og bemærk lige at Finn siger at reformen er kuldsejlet med de borgerlige. Holder dette ord så er der kun enhedslisten eller ingen reform tilbage.

http://avisen.dk/el-drop-fleksjobref...en_173578.aspx
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reform og statslig fleksjob pulje? Ida Politik og Samfund 1 19-09-2012 23:58
Gigtdirektør: Sørgelig reform af fleksjob Webmaster K10 Nyheder 0 30-06-2012 21:50
reform af ftp og fleksjob ... andersand10 Politik og Samfund 7 27-06-2012 17:16
Foreninger raser mod reform af fleksjob Webmaster K10 Nyheder 0 23-04-2012 22:50
Reform - fleksjob Peter8 Politik og Samfund 18 03-03-2012 01:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension