K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-12-2008, 23:33   #1
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
virksomhedspraktik-lyver

jeg kan ikke blive enig med mig selv om dette skal værre et spørgsmål om fleksjob eller førtidspension ?. jeg har været i virksomheds praktik (gratis arbejdsprøvning ) i 2 forskellige butikker i 12 uger ,2 timer om dagen . jeg har de sidste 3 uger fået flere smerter ,og har fra starten af haft problemer med koncentrationen og hukommelsen ,butiks bestyren lægger i det daglige ikke skjul på at X er utilfreds med min indsats og X kan ikke forstå at jeg ikke kan finde ud af kassefunktionen og diverse . Idag var jeg så til møde med X og jobkonsulenten hvor han fortalte at det gik iiiiiiiiii så godt ,og jeg tror jobkonsulenten trode mere på ham end på mig ,enden på det hele blev at jeg gik med til at gå en ½ time op dagligt ,men fik så en fridag midt på ugen så jeg er stadikvæk på 10 timer ugentligt . jeg er efterhånden blevet overbevist om at dette praktiksted kun har mig fordi jeg er gratis arbejdskraft ??? hvad gør jeg hvis min sagsbehandler også tror mer på X end på mig .jeg sagde nej til forlængelsen af aftalen da jeg først ville tale med min sagsbehandler fra kommunen kan jeg blive frataget mine sygedagpenge pågrund af det ????


mvh baldur
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2008, 00:10   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
baldur kort og godt ... gå med livrem og seler og lad være med at prøve at behage nogen

Er du der med henblik på fastansættelse (du er visiteret til fleks ikk ? )

Men hvad enten du er eller ej, så er det nu du skal være tro mod dig selv.

Skriv jobdagbog skriv også ubehalige ord og pres fra chefen ned, skriv hvordan du har det med at komme op den halve time, skriv hvordan du har det hverdag når du kommer hjem osv...

Og når de første 14 dage er gået så send den til jobkonsulent og sagsbehandler, og bed om at den bliver lagt ind i din sag, på den måde kan du huske alt og de bliver på kommunen opmærksomme på evt problemer fra start af ...

Du kan risikere at de frabeder sig din jobdagbog (for det er ikke nødvendigt ) så må du bede dem om at frabede sig din jobdagbog på skrift og skriv til dem at hvis ikke de gider at læse den og se hvordan din hverdag forløber så kan de lade være men at du forventer at den lægges ind som dokumentation i din sag ...
  Besvar med citat
Gammel 04-12-2008, 23:45   #3
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
hej hejdien

tak for svar.

Jeg er ikke godkendt fleksjobber .jeg er i arbejdsprøvning i en virksomhed 12 uge for at få afklaret hvormeget jeg kan holde til . Det gøre ikke skide godt .men sålænge jeg er gratis arbejdkraft burde også min chef som er mellemleder være glad for det der bliver udrettet (udført ) ihvertfald hvis det er gratis men det er han ikke . Så måske er han bange for at direktøren har tænkt sig ,at jeg skal ersttatte en medarbejder som langtidssygmeldte samme uge som jeg startet.

jeg tager livrem og seler på ,for hvis det starter sådan hvad ender det så med.

Godt nok har jeg ondt i ryggen med jeg er verdensmester i at nikke skalle og lave headslammer den sidste ligger stadigvæk i koma.


mvh baldur

J
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
når en sagsbehandler lyver louisesparadis Alt det andet 9 29-09-2013 12:25
lyver så det driver! nielsen17 Alt det andet 15 04-02-2013 23:36
Lyver de i udenrigsministeriet? Webmaster Politik og Samfund 2 07-02-2012 20:59
sagsbehandler lyver mand Spørgsmål ang fleksjob 1 27-11-2011 13:57
arbejdsprøvning/afklarende virksomhedspraktik/virksomhedspraktik sjj Alt det andet 21 08-07-2011 10:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension