K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-10-2012, 11:48   #1
Firefly
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2012
Indlæg: 2
Styrke: 0
Firefly er ny på vejen
Har jeg nogen chance??

Hej alle
Jeg har et par spørgsmål som jeg håber jeres store erfaringer kan hjælpe mig med.

Jeg er 31 og har arbejdet siden jeg var 15, gik ud af skolen efter 9 kl. og har klaret mig selv siden, en gang i mit liv har fået kontanthjælp i 2 måneder ellers intet fra det offentlige.

Fra barnsben af har jeg lidt af migræneanfald og i de værste perioder 3-4 gange om ugen hvor jeg intet kunne, bare ligge i sengen. Fra mine teenageår har jeg lidt af dårlig ryg pga. et fald fra en hest og min rygsøjle er slået permanent skæv hvilket heller ikke hjælper på migrænen.

I starten af tyverne får jeg konstateret psoriasisgigt og har mange smerter i specielt mine knæ men også skuldre, fingre og håndled, jeg arbejder stadig men har i perioder en del sygedage.

Jeg har gået til kiropraktor i snart 14 år pga. ryg, nakke og senere kom mine hofter også på listen, har slidgigt på mine nakkehvirvler og kan ikke holde ud at sidde ret længe af gangen slet ikke foran en computer.

Døjer også med humøret da det nogen gange er næsten umuligt at komme ud af sengen for smerter eller jeg næsten ikke kan gå og har haft lyst til at give op nogen gange.

Mit spørgsmål er da jeg ikke er den store lægebesøger og der kan gå flere år imellem jeg kommer der er der så nogen der vil tror på at jeg har det så skidt. Jeg har i min journal gigten og migrænen men hvad der ellers er kommet til de sidste 5 år eller måske nærmere forværringer har jeg ikke været til læge med da jeg ikke er den store pillefan og jeg fra tidligere besøg kun er blevet tilbudt det istedet for løsninger eller mere dybdegående undersøgelser.

Jeg har været nød til at sige mit arbejde op da jeg ikke kan mere fysisk eller psykisk og skal til at finde ud af om jeg kan få kontanthjælp.
Det jeg allerhelst ville var hvis jeg kunne blive godkendt til et fleksjob da jeg er ret sikker på førtidspension er helt ude af billedet specielt med de nye regler.
Hvad tror i er det muligt??
Tusind tak for jeres hjælp
Firefly er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er der mon en chance? Dame At søge førtidspension 9 23-02-2013 01:26
Sidste chance Ida Politik og Samfund 5 08-11-2012 23:32
har jeg en chance på en § 17?? kandelsdorff Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 36 22-01-2011 23:53
chance for ftp CHL Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 39 06-07-2010 13:00
Alletiders chance. Maj-Britt Politik og Samfund 2 31-05-2008 23:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension