K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-02-2013, 12:51   #11
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Tak

Tak for links! - og god weekend
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2013, 18:22   #12
Whoknows
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2013
Indlæg: 57
Styrke: 12
Whoknows er ny på vejen
Hej
Jeg kan godt se at skemaet kan være svært at udfylde, men jeg forstår ikke hvilke spørgsmål, der er for personlige til at være relevante, hvilke er det? Er det da for dumt bare at være ærlig og svare så godt man kan?
Hvad betyder n/a?

Og så et spørgsmål mere. hvorfor skal I selv udfylde skemaet, der står jo at det er sagsbehandleren der skal gøre det sammen med en selv, og så kan man vel der spørge hvorfor de vil vide de enkelte ting? Er jeg for naiv?
Whoknows er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2013, 19:45   #13
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
ja jeg mener ikke at det kommer kommunen ellers ens egen læge ved hvilke fritidsinteresser man har eller hvordan ens omgangskreds /familieforhold er

kommunen skal udelukkede fokuser på ens helbred og om man kan arbejde eller ikke



så jeg ville ikke svare på disse ting for hvad bliver så det næste de vil vide ?
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2013, 20:09   #14
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Æv, jeg kan ikk få linket til skemaet at virke
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2013, 20:24   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis det er det skema der ligger her på K10...rehabiliterings skemaet....så skal du have Word installeret eller den word viser som findes her http://www.microsoft.com/da-dk/downl...ails.aspx?id=4 (den er gratis)
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2013, 23:51   #16
Whoknows
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2013
Indlæg: 57
Styrke: 12
Whoknows er ny på vejen
OK søsser
Jeg har svaret på det før, fordi jeg bare troede at man skulle. Turde ikke andet.
Men jeg tror det er for at finde ud af hvilke ressourcer du har. Om du har nogen til at bakke dig op og om der måske er noget specielt du interesserer dig for, som man kan bruge som ressource i en arbejdssituation i et ressourceforløb eller ???
Hvis ens sociale situation er helt elendig kan det jo også gøre at kommunen har pligt til at være ekstra på dupperne, så man f.eks. kan få ekstra hjælp til noget...eller??
Jeg ved det ikke det var bare sådan, jeg opfattede det.
Whoknows er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2013, 00:07   #17
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 42
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af søsser98 Se meddelelser
ja jeg mener ikke at det kommer kommunen ellers ens egen læge ved hvilke fritidsinteresser man har eller hvordan ens omgangskreds /familieforhold er

kommunen skal udelukkede fokuser på ens helbred og om man kan arbejde eller ikke



så jeg ville ikke svare på disse ting for hvad bliver så det næste de vil vide ?
Arh okay, så er jeg med også...

Det kan jeg godt se. Personligt svarede jeg på det i sin tid.
Det stod som et plus at jeg havde venner og familie i nærheden, som jeg havde gode forhold til. Og at det var godt jeg havde fritidsinteresser.

Jeg gætter på de brugte det til at bedømme, om pension ville gøre skade i mit tilfælde, kort sagt om jeg ville sygne hen. Uden kontakt til nogen, eller firtidsinteresser der gav livskvalitet.

Jeg tænkte også om det mon var intime spørgsmål...

Men det er jo helt fair at man ikke er lige åben, om sine forhold i livet. Det forstår jeg godt.

Sidst redigeret af Thomas1981; 17-02-2013 kl. 00:09.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2013, 00:34   #18
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Jeg undrede mig over spørgsmålene fordi det bla er folk der skal have fp eller lav fleks det skema er til, jeg kunne bla ikke bruge 99% af spørgsmålene til noget som helst....
Jeg er da også spændt på om de der rehabiliterings teams overhovedet vil finde nogle mennesker syge, eller om vi alle får vurderingen der kan gøres en indsats henover årene stemplet på os..
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2013, 00:35   #19
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Det kan være en fordel at skrive så meget som muligt selv, så er det dine egne ord og vurderinger der ligger i din sag.Hvis du ikke ufl´fylder feltet så gør sagsbehandleren det----
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2013, 01:54   #20
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
Jeg ved godt man har udfyldt noget lign i sin ressourceprofil også og det mener jeg de er eksperter i at fejlfortolke /omfortolke


i mine familiære forhold stod der fakta oplysninger = ingen familie i dk en søster i udlandet som jeg endnu ikke har besøgt og kun set få gange i dk i de sidste 4 år - sparsomt med bekendte i nærområde
det fik det til = godt netwærk og gode familiære forhold


interesser fakta = politik-samfund-bøger-slægtsforskning (der stod ikke noget om at jeg gik til disse ting hvilket jeg ikke gør )
= det fik de til masser af ressourcer at bygge videre på til alm job på arbejdsmarkedet.


BoligFakta = er faldet ned af trappe gentagne gange når ilt % falder og er kommet slemt til skade så anden bolig i et plan er ønskelig
=det fik de til klienten bor i god bolig


så nej jeg skriver intet hvis jeg er så uheldig endnu engang at få afvist pensionssag og de vil have mig på ressourceforløb for jeg stoler over hovedet ikke på dem og selv om man påpeger det i ressourceprofilen så fjerner de jo ikke det de har skrevet men skriver bare en smøre til sidst med mine kommentare så det hele bliver en gang rod

Citat:
Oprindeligt indsendt af Ida Se meddelelser
Det kan være en fordel at skrive så meget som muligt selv, så er det dine egne ord og vurderinger der ligger i din sag.Hvis du ikke ufl´fylder feltet så gør sagsbehandleren det----


ja måske men de kan jo ikke skrive noget de ikke ved noget om ; og jeg har da bestemt ikke pligt til at underskrive noget som de bare har skrevet ind i min sag
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension i stedet for folkepension i 2020 planen miskat Politik og Samfund 4 31-05-2011 20:37
Fitnesscenter i stedet for arbejdsprøvning! buster Politik og Samfund 0 03-12-2010 23:01
flyt til anden kommune, så kan du få rev. i stedet for kontanthjælp V_Brask Alt det andet 2 07-01-2010 23:00
Hvem skal finde stedet for arbejdsprøvning? ayla Spørgsmål ang fleksjob 8 20-04-2009 16:40
Borgerløn i stedet for førtidspension lena Politik og Samfund 2 23-07-2008 19:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension