K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-09-2011, 08:45   #31
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Ih Vovse, tak for opskriftet. Kun fantasi kan sætte grænsen. Faktisk så vil jeg også strikke/filte noget at sidde på og som matcher disse skønne futter.

Jeg har kikket også på alle disse kornpudder ( NPH-tak for linket ), man jeg har ikke microovn., derfor vil jeg høre om man kan opvarme den kornpudde på en radiator.
I ovnen gå det ikke , så meged ved jeg.

Sidst redigeret af Karo; 20-09-2011 kl. 08:58.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2011, 08:14   #32
Anneho
Ved at vænne sig til K10
 
Annehos avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2010
Lokation: Midt jylland
Indlæg: 22
Styrke: 14
Anneho er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Hvordan filter man?

Disse er ok for mig.
Det ser meget rigtigt ud. Når jeg filter dem smider jeg dem bare i vaskemaskinen sammen med et håndklæde og vasker på 40 grader, og ikke noget med spare program

Når de er færdige former jeg dem efter foden, lader dem tørre og smøre flydende latex under så man ikke skrider i svinget.

Anne
Anneho er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2011, 08:53   #33
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
Nemlig Andersine85 - en varm ven til mikroen - som jeg kalder dem :-) jeg har 1 pude med korn og 1 med kirsebærsten , de er gode til koldefødder mm. samt hjemmestrikkede soks og sut sko, så fryser jeg ikke i den koldetid...

Karo - en gammeldags varmedunk med varmt vand i og du har varme til kolde fødder - når du ikke har en mikro...brugte selv sådan en varm ven i mange år....indtil jeg fandt de andre varme venner....

Varmepuderne kan købes over net - de koster en bondegård i Matas...
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2011, 09:27   #34
Stueplanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2009
Lokation: Dannevang
Indlæg: 258
Styrke: 15
Stueplanten er ny på vejen
Tror jeg venter lidt med sko. Faldt over nogle militærsokker med 70% uld.
Stueplanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2011, 09:43   #35
inger
Lukket Konto
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2006
Alder: 57
Indlæg: 167
Styrke: 18
inger er ny på vejen
Jeg gør ligesom vovse hjemmestrikkede uldsokker.

Bruger man supermarkedernes især brugsens strømpegarn så bliver de ikke vattede, hvorved at sveden kan trænge ud af strømpen og fødderne derfor altid føles tørre. Jeg kan snildt have et par hjemmestrikke strømper i 3 - 4 år, og de ryger da med i vaskemaskinen sammen med det almindelige tøj.
De må bare aldrig komme i tørretumbleren med mindre at de er strikket et par størrelser for store.

Om vinteren er det ikke usædvanligt at jeg har mine strikkestrømper på hele døgnet, ellers får jeg krampe i fødderne af kulde.
inger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2011, 10:56   #36
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af inger Se meddelelser
Bruger man supermarkedernes især brugsens strømpegarn
Man skal nok være obs på, at Kvickly er begyndt også at sælge en anden slags strømpegarn, som jeg aldrig har prøvet.
Det "rigtige" strømpegarn fra Kvickly kan vaskes på 40 grader, det kan det andet ikke.

Det gode/"rigtige" strømpegarn fra Kvickly kan ses i tilbudsavisen for den kommende uge.

Jeg har prøvet noget strømpegarn fra Netto, det kan ikke anbefales, det bliver "dødt" efter vask.

Men Bumbo strømpegarn fra Føtex og Bilka er også godt, kan også vaskes ved 40 grader, det er lidt tyndere end Kvickly's.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2011, 18:39   #37
inger
Lukket Konto
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2006
Alder: 57
Indlæg: 167
Styrke: 18
inger er ny på vejen
Ups sorry, det vidste jeg ikke men vi har jo heller ikke nogen kvickly heroppe nordenfjords.
inger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2011, 19:08   #38
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
ligger en kvickly extra i nøresundby
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2011, 20:14   #39
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af inger Se meddelelser
Ups sorry, det vidste jeg ikke men vi har jo heller ikke nogen kvickly heroppe nordenfjords.
Det skal du såmænd ikke undskylde, jeg har selv flere gange anbefalet Kvickly's strømpegarn uden at tænke over det, men den anden dag kom jeg i tanker om det.

Og hvis det andet strømpegarn fra Kvickly er lige så kedeligt som det fra Netto, så vil jeg ikke anbefale det.

Det er jo surt, at bruge tid på at strikke et par strømper og så finde ud af, at garnet ikke er som forventet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
TIP handsker til "kolde fingre" mm shylock Hjælpemidler til handicappede 13 06-10-2010 13:32
Kolde ministre: Her er ingen fattige StonesTM Politik og Samfund 3 07-12-2009 21:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension