K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-04-2011, 09:52   #11
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Nu spørger jeg lige (søger selv igen i løbet af ugen) Skal man ikke helst skrive kort i ansøgningen?

Ps. Mc.Av for den for et godt nick Held og lykke sendes lige i din retning
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2011, 10:27   #12
Mcavforfanden
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2010
Indlæg: 103
Styrke: 15
Mcavforfanden er ny på vejen
Du mener jeg skal ligge selve Helsingør dommen sammen med det jeg selv aflevere og diverse journaler?

Hvordan fungere det at søge en §17 på det foreliggende grundlag?

Jeg har skrevet 10 sidder i word omkring hele min historie.

Også har jeg samlet ALLE mine journaler og andre vigtige papire.

Går jeg så bare over til mig sagsbehandler med hele ****et og siger jeg søger en §17 på et foreliggende grundlag?
Mcavforfanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2011, 18:50   #13
Mcavforfanden
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2010
Indlæg: 103
Styrke: 15
Mcavforfanden er ny på vejen
Er der ikke nogen der kan svare mig på : Hvis de ikke vil give mig pension når jeg søger en §17 på det foreliggende grundlag, så skal de bevillige mig flex og give mig ledighedsydelse istedet?
Mcavforfanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 00:16   #14
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mcavforfanden Se meddelelser
Du mener jeg skal ligge selve Helsingør dommen sammen med det jeg selv aflevere og diverse journaler?

Hvordan fungere det at søge en §17 på det foreliggende grundlag?

Jeg har skrevet 10 sidder i word omkring hele min historie.

Også har jeg samlet ALLE mine journaler og andre vigtige papire.

Går jeg så bare over til mig sagsbehandler med hele ****et og siger jeg søger en §17 på et foreliggende grundlag?
Du skariver til SB´er at du ønsker at søge §17 førtidspension på det forandliggender rundlag (ja tag understregningen med.)

Jeg har vedlagt en kopi af Helsingørdommen, samt mine sags journaler, lægelige dokumenter og en 10 siders afhandling omkring min situration, disse forventer jeg forbliver i min sag og følger hele §17 førtidspensions sagen.

I den forbindelse forventer keg at modtage en skriftlig kvittering på at SB´er har modtaget denne sansøgning, samt div vedlagte dokumenter.

Det hele aflevere du på hos en paveskranke mod kvittering.

Efter en rum tid (ca 1 uge vil jeg tro) vil du modtage kvitteringen fra SB, du vil muligvis også modtage en formular det ønskes at du udfylder, hvor der bla spørges hvorfor du vil søge §17 FP, der henviser du bare til det du allerede har afleveret, citer meget gerne stykket med hvad det er du har indleveret, og det med at det skal følge hele din sag (så fungere det lidt som en dobbelt sikring)

Ansøgnings dagen tæller fra den dag du har skevet at du søger FP aller første gang, altså dato´en på det ark, skemaet er ren formula, og tæller IKKE som ansøgningstidspunkt.

Hvis du modtager sygedagpenge, og er tæt på udløb af dem, så skal du fortsætte på den ydelse til 17´neren er afklaret (det ligger der en principafgørelsepå) såfremt du søger INDEN sygedagpengene er stanset, stanser de alliegevlk, skal du absolut anke.

Og så går din sag ellers i stå, HELT i stå, de må ikke bede dig om noget som helst, før 17´neren er afgjort.

Du skal være opmærksom på at afgørelsen sandsynligvis ikke er lovlig, hvis du får afslag, forstået at der bla skal stå en beskrivelse af de jobs de mener du kan varetage, hvilke behandlinger de mnener du mangler og en del andre (jeg husker ikke dem alle) men det er kommunerne rigtig gode til at glemme.
Lige så skal du IKKE regne med at de så siger du skal fleksvisiteret, den kommer for det menste først ifb en anke, desværre, og ved en evt anke skal du naturligvis huske at anføre hvis de ikke har beskrevet alle de ting de skal.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Underligt system stolpesten Alt det andet 3 26-08-2013 11:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension