K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-10-2012, 19:34   #1
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Indstilling til afslag...

Kort og godt: hvis ens Sagsbehandler indstiller til afslag, så er man da rimeligt meget bagud på point i forhold til endelig afgørelse hos fleksudvalget? Eller?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2012, 20:10   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Ja så bliver det som regel også afslag
da det netop er ens sagsbehandler som skal belyse ens sag og hvis denne mener der ikke er grundlag for fleks. Så vil det team som tager beslutningen jo nok også give afslag.

men din sagsbehandler må vil have givet en begrundelse for at give en negativ indstilling
kan jo så regne ud du selv har søgt fleks.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2012, 20:30   #3
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Ja så bliver det som regel også afslag
da det netop er ens sagsbehandler som skal belyse ens sag og hvis denne mener der ikke er grundlag for fleks. Så vil det team som tager beslutningen jo nok også give afslag.

men din sagsbehandler må vil have givet en begrundelse for at give en negativ indstilling
kan jo så regne ud du selv har søgt fleks.
Hun mener, der bør en yderligere arbejdsprøvning i et mere stille miljø og med forudsigelighed. Jeg forstår jo bare ikke, at de sagde ok til min arbejdsprøvning i en institution (vuggestue), og at de nu siger, at jeg skal arbejdsprøves i et mere stille miljø. Det har jo så været spild af tid med den arbejdsprøvning!
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2012, 13:21   #4
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Min partshøring er modtaget på JC, har netop tjekket det op

Synes selv jeg er kommet med gode, relevante kommentarer

Hvor lang tid har SB så til at opdatere RP, inden den skal videre til fleksudvalget?

Er spændt... Kryds fingre for mig
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2012, 16:29   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der er ikke nogen fastlagte frister for hvor lang tid de har til det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2012, 17:14   #6
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Det var lige, hvad jeg frygtede... Æv
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2012, 11:45   #7
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Er i dag blevet ringet op af min SB, som fortalte at deres jurist nu havde set min RP og de kommentarer, jeg havde i min partshøring.

Han mener ikke jeg er udredt nok og de vil nu sende mig til en neuropsykologisk test! Et eller andet sted er det jo positivt nok, da jeg jo så ikke har fået direkte afslag. MEN lige nu sidder jeg med bankende hjerte og kvalme, typiske tegn fra mig, når jeg føler mig presset...

Hvad kan jeg dog forvente?? Min SB sagde, at hun ville lægge anmodningen ud på nettet, så tænker jeg at en hvilken som helst (også de dårlige, som måske er kommunens soldater) neuropsykolog kan påtage sig opgaven?

Kan/skal jeg tage en bisidder med?

Har det bare så dårligt lige nu...
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2012, 11:59   #8
Mads87
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2012
Indlæg: 146
Styrke: 12
Mads87 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Er i dag blevet ringet op af min SB, som fortalte at deres jurist nu havde set min RP og de kommentarer, jeg havde i min partshøring.

Han mener ikke jeg er udredt nok og de vil nu sende mig til en neuropsykologisk test! Et eller andet sted er det jo positivt nok, da jeg jo så ikke har fået direkte afslag. MEN lige nu sidder jeg med bankende hjerte og kvalme, typiske tegn fra mig, når jeg føler mig presset...

Hvad kan jeg dog forvente?? Min SB sagde, at hun ville lægge anmodningen ud på nettet, så tænker jeg at en hvilken som helst (også de dårlige, som måske er kommunens soldater) neuropsykolog kan påtage sig opgaven?

Kan/skal jeg tage en bisidder med?

Har det bare så dårligt lige nu...
Nej, du må ikke en bisidder med til en neuropsykologisk undersøgelse, da en anden i rummet kan være med til at give et forkert billede af din psyke, end hvis du er der alene.
Det er slet ikke farligt, i sidder bare og snakker og spørger denne ind til dig, din barndom, ungdom og generelt hvad du har været igennem, og hvordan du har det lige nu.

Jeg har selv været i gennem et par stykker af det, og skulle være alene.
Men, du kan have en der følger dig der og venter udenfor til du er færdig, hvis det gør dig mere tryg, jeg havde en der gjorde det for mig.

Håber du kan bruge dette.
Mads87 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2012, 12:58   #9
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mads87 Se meddelelser
Nej, du må ikke en bisidder med til en neuropsykologisk undersøgelse, da en anden i rummet kan være med til at give et forkert billede af din psyke, end hvis du er der alene.
Det er slet ikke farligt, i sidder bare og snakker og spørger denne ind til dig, din barndom, ungdom og generelt hvad du har været igennem, og hvordan du har det lige nu.

Jeg har selv været i gennem et par stykker af det, og skulle være alene.
Men, du kan have en der følger dig der og venter udenfor til du er færdig, hvis det gør dig mere tryg, jeg havde en der gjorde det for mig.

Håber du kan bruge dette.
vi snakkede også men lavede da også en masse små øvelser test.....og tror det tog 2 1/2 time....men det var nu meget fredeligt en sød dame jeg var hos på gl. kongevej i kbh....
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2012, 13:25   #10
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Tak Mads og handy - det lyder ikke farligt, men er stadig godt nervøs, fordi sådan en undersøgelse kan betyde meget for mig fremover - fx bevilling til fleks.

Mads: hvorfor har du været til nogle stykker?

Og har JC brugt disse undersøgelser til noget i deres vurdering? Har nemlig efterhånden nogle statusattester bl.a fra to psykiatere og egen læge, som alle siger stationært!
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så kom Afslag på indstilling til FTP. eskemand Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 56 18-12-2012 23:45
Førtidspension indstilling/afslag Mussen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 02-11-2012 11:00
Indstilling til Fp Hamselv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 03-03-2011 13:05
indstilling til afslag på førtidspension frida Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 14-12-2008 00:01
Afslag på indstilling. Buller1 At søge førtidspension 3 01-12-2007 10:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension