K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-01-2012, 14:54   #131
Isabel
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 271
Styrke: 14
Isabel er ny på vejen
Jeg har Krifa.Meget god a-kasse.Føler mig altid så godt behandlet.
Isabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2012, 15:44   #132
Marian
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 96
Styrke: 14
Marian er ny på vejen
Fortsættelse :

Nu er det efterhånden længe siden jeg sidst har skrevet herinde, men nu håber jeg virkelig nogen kan hjælpe mig med svar og evt forslag til nye muligheder.

Som tidligere skrevet har jeg først på året modtaget afslag på fleks, sagen er anket alle mulige steder, og kommunen har fået medhold i at jeg ikke har nedsat erhvervsevne i en sådan grad at det berettiger mig til fleks

Min sagsbehandler har lukket min sag, da der ikke har været iværksat nye tiltag siden min sidste arbejdsprøving i marts 2011.
Jeg skulle egentlig have været startet op i revacentret, men ville vente til jeg blev afsluttet på smertecentret, for at jeg skulle være så godt smertedækket som muligt. Men det gad min sagsbehandler åbenbart ikke vente på, jeg har ellers igennem hele forløbet holdt hende orienteret om de forskellige tiltag og medicin osv.


Jeg har nu været tilknyttet smertecentret godt et halvt år og har deltaget på smertetacklings hold og afprøvet meget forskelligt medicin.
Jeg er endnu ikke afsluttet derfra men forventer at blive det ret hurtigt.
Vi har nu fundet frem til medicin som hjælper lidt på de kroniske smerter men dog ikke på de akutte/belastningssmerterne


Da jeg har været uden indtægt siden sommeren 2009, har jeg selv fundet mig et job på 1,5 timer om dagen og det har jeg kunne klare.
Jobbet er i en SFO, hvor jeg kommer om morgenen fra 06.30 - 08.00 og giver børnene morgenmad og leger lidt med dem til de skal sendes i skole kl. 08.00.
Desværre har de nu ændret på min arbejdstid/opgaver så jeg skal møde om eftermiddagen fra 14.15 - 16.45, jeg skal stadig beskæftige mig med børnene, men desværre skal jeg også i forbindelse med lukning, feje store gulvarealer og sætte mange mange tunge stole på plads og det giver mig store smerter i armene og det vil jeg ikke kunne klare på langt sigt

Nå, men min plan var egentlig at jeg ville bede skolen om en frigørelsesattest og så ville jeg melde mig ledig og modtage supplerende dagpenge.
Jeg bliver jo nødt til at have nogle skånehensyn, men hvor meget skånehensyn kan man tillade sig at have? Hvis det er for meget, så sige de vel bare at man ikke er til rådighed

Hvad gør man så? Så er jeg jo for rask til fleks men for syg til at arbjde

Håber nogen af jer ved lidt om dette

Marian


Har deltaget i smertetacklings hold og har prøvet mange mange slags medicin, og har nu fundet noget som hjælper noget på de kroniske smerter men ikke på de akutte/ belastningssmerterne. Jeg er pt ikke afsluttet defra, men regner med at blive det i nær fremtid.
Marian er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Evt afslag på FP maybeline2you Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 65 08-10-2012 13:35
Afslag rose Alt det andet 6 08-02-2012 13:27
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag mams Hjælpemidler til handicappede 36 11-07-2011 16:26
Afslag §34 pruttenQ34 Alt det andet 7 26-03-2009 10:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension