K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-04-2012, 23:14   #1
nolle123
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Lokation: Holstebro
Indlæg: 37
Styrke: 13
nolle123 er ny på vejen
Praktik, er visiteret

Hejsa Folkens

Kort resume: Jeg er i praktik (herre tøjs butik), lød såååå lovende med måske job bagefter (udgav chefen det som i hvertfald, ville måske hellere vælge mig end elev, sådan lagde han det ud). Køre på 9 uge nu. Flere ting tyder nu på at der aldrig har været det "job" (konen er i fleks dernede, hvilket køre ret sjovt, men ja det er deres sag, men udtaler "har du søgt, ja for man skal jo søge for at finde et job, det er jo ik nemt...)(konen bestemmer stor set alt i den butik). Laver ikke andet end at støve af, sætte mærker på nyindkommet tøj kan til nød ekspedere hvis de andre er optaget, bliver ikke sat ind i noget overhovedet, og i snakken går det også "nolle123 (mig) kan bare mærke tøj det er ligeså fint". Total skolepige arbejde. Er IKKE blevet sat ind i noget som helst andet end at sætte et mærke lige fx..

Virksomhedskoluenten, ja han gør ikke en dyt, siger ting som nolle123 bare gå til ham få skældt ud og bank i bordet og sig du ik vil det her, øhhh ja men skal jeg starte STOR konflikt for noget jeg aldrig kommer til at få noget ud af.
Han ord var i dag (vi aftale inden påsken at vi sku se her efter påske for at vurdere lidt på et hele, nolle123 du ringer bare hvis der er mere eller jeg kan hjælp med noget.

Spørgsmål til jer: Kan det virkelig være rigtig man skal være et sted hvor man intet får ud af, skal være der helt til midt i maj, og er simpelthen så led ved det, har ondt i maven og bare generalt skidt af at skal derned. Det skal siges chefen køre i et tempo der er helt vildt, løber fra den ene ende til den anden i butikken, der er ikke styr over såen videre meget, det kan IKKE lade sig gøre at snakke med ham for han er så stresset. Har et stor temperament som meget nemt at gå ud over sælger/folk i telefonen!!!

Hvad siger i???
__________________
Godkendt Flexjobber fra den 10.01.2012
nolle123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2012, 23:55   #2
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hvis du bliver mere syg af den praktik må du da sygemeldes inden det bliver alt for slemt, det er faktisk ret vigtigt at passe på sig selv.. og vær du ikke ked af det hvis ikke der er job der..det lyder ikke som et godt arbejdsmiljø..
snak med din læge.. om evt sygemelding.. også så der står noget i din journal hvis du forsøger at holde ud til midt maj.. og er blevet mere syg..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2012, 07:05   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Hvad er formålet med den praktik?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2012, 07:10   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Hvis der er et job med kedeligt arbejde bagefter, så er det vel ok

Men hvis der ikke er noget job, så er det er ret lang praktik, ville nok sætte et stop i, ring ril din sb og sig det som det er, så må han stoppe det, hvis du ikke kan holde den sidste md. ud.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2012, 09:10   #5
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
Hvis der er et job med kedeligt arbejde bagefter, så er det vel ok

Men hvis der ikke er noget job, så er det er ret lang praktik, ville nok sætte et stop i, ring ril din sb og sig det som det er, så må han stoppe det, hvis du ikke kan holde den sidste md. ud.
Kedeligt job! Angst og anden utilpashed overfor chefen. Lyder sgu ikke godt. Kan tage livet af selv den bedste.
Men Nolle 123, du er den der bedst kan vurdere, om det er værd at gå planken ud.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2012, 11:29   #6
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Hvad er formålet med den praktik?
Det er meget simpelt hvad formål praktikken har.
Butikken har nolle123 som gratis medhjælp i mange uger.


Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2012, 11:47   #7
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Ja tror jeg også - når de har en flex - tar' de vel ikk' en mere ind? i en sådan en bette forretning?

helt ærligt lyder heller not som et sted jeg ville være, så jeg ville nok ikke ødelægge mit i forvejen skrantende helbred og når din konsulent ikke er til nogen hjælp, ja, så er der lægen tilbage.....

pas nu på dig ikk?
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2012, 13:03   #8
tm1978
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Indlæg: 264
Styrke: 13
tm1978 er ny på vejen
Ud af det, med det samme... Har selv stået med et job hvor jeg begyndte at få ondt i maven og ikke havde lyst til at være der osv. Fordi jeg ikke fik sagt fra, endte det med et brag og en sygemelding i et år. Nu har jeg gået et år ledig og skal til i praktik, men det spøger stadig fra mit sidste job, som jo nu er 2 år siden... fordi jeg ikke fik sagt fra i tide. Tænk lidt på dig selv.
tm1978 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2012, 15:19   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ekseleven Se meddelelser
Det er meget simpelt hvad formål praktikken har.
Butikken har nolle123 som gratis medhjælp i mange uger.


Ekseleven
Det var nu ikke formålet for butikken jeg mente, men formålet fornolle123.

Men forstår så udmærket hvad du mener.

Men som jeg forstår situationen, så er nolle123 nyligt visiteret til fleks, derfor er min tanke, om praktikken udelukkende er med det formål, at fastsætte et timetal.
For i så fald må nolle123 godtgøre, overfor kommunen, at den form for job ikke vil kunne vise et relevant timetal.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2012, 16:19   #10
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hej Vovse

Timeantallet er fastsat i arbejdsprøvningen der ligger forud, for en visitation som fleksjobber


Og til nolle123: Sååå lad dog vær'... -kom væk fra denne arbejdsplads, mens du har "dit gode helbred"...



.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
De timer man er visiteret til? mawebbro Spørgsmål ang fleksjob 24 09-02-2011 10:18
Visiteret til flexjob Timmy Spørgsmål ang fleksjob 3 12-11-2010 23:41
er visiteret til flexjob... sommer-fugl Spørgsmål ang fleksjob 11 11-10-2010 22:59
Visiteret til Fleksjob Vendel Spørgsmål ang fleksjob 4 20-01-2009 10:26
Er visiteret til fleksjob men!!!! Marianne.a.b Spørgsmål ang fleksjob 18 26-10-2007 17:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension