K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-04-2009, 09:39   #1
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
dags dato

hejsa jeg skriver for lige og få jeres mening der er blevet sendt en lægeerklæring fra min læge til kommunen

er ved læge den 23.3


hvor lægeerklæringen lyder sådan


lægeerkl.til jobcentret 1 sygedag d 16.2., 3 uger frem fra d.d



hvor når mener i at d.d er fra jeg, lægen , kæresten , mine veninder siger at det er fra den 23.3



kommunene siger at det er fra den 16.2 så jeg er ikkke sygemeldt fra den 23.3 og 3 uger frem så jeg får ingen penge her til 1 maj . jeg er hos en anden aktør og skal melde ind når jeg ikke møder op pga sygdom jeg bliver trukket time for time når jeg ikke er der

hilsen skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2009, 09:48   #2
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg ville kontakte min læge og bede dem rette det til den dag du blev konsulteret... de kan ikke udskrive lægeerklæringer der går bag ud, det er da hul i hovedet!? ved ikke engang om de må det...
  Besvar med citat
Gammel 03-04-2009, 09:55   #3
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
d.d.

Hej skattepige

Dags dato er altid lig med den dag det er skrevet. Det kan slås op i diverse ordbøger. Så her er hvad du gør hvis du har overskuddet til det.

Du kontakter kommunen, siger til dem at de skal slå ordet op i deres ordbøger, og hvis de så stadig nægter, så slår du dem i hovedet med en klage.

I den klage vedlægger du selvfølgelig lige en skrivelse fra din læge som berigtiger at der blev ment den dag det blev skrevet. Så vil jeg godt se den kommune forsøge at åle sig ud af situationen.

Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2009, 10:16   #4
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Viper Se meddelelser
Hej skattepige
Dags dato er altid lig med den dag det er skrevet.
Viper
Det er korrekt, men der står ikke dags dato der står d.d. og kommunen tolker åbenbart d.d. som "den dato"

En præcision fra lægen af den forkortelse vil skabe klarhed.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2009, 11:29   #5
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
hej igen

rasmo
ja det er nok min skyld og dog da det jo er kommunen der skriver læge erklæring fra første syge dag er det vel dem der skal betale derfor har jeg ikke gjort noget da jeg ikke har vidst bedre og regner med at de ville rekvirere en .Den 23.3 køre kæresten ned for at banke i bordet og han får så et rekvisitions nr.

Viper ja jeg har ikke lige en ordbog hos mig kan ikke hente en på biblioteket da jeg sidder med et dårligt knæ og med hensyn til en skrivelse fra lægen kan jeg ikke får en da lægeerklæringen er ok

Jb

ja kommunen og min bare ... de køre det som de selv vil kan de slippe for at betale mig penge fra den 23.3 til den 14.4 ja så gnider de deres små hænder .


hvorfor skal man trædes på når man ligger ned skattepige

Sidst redigeret af skattepige; 03-04-2009 kl. 12:32.
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2009, 11:34   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Question

skattepige du skriver :

Citat:
jeg bliver trukket time for time når jeg ikke er der
Kan de det ? når det er et aktiverings sted ?

Det er jo ikke et løn arbejde ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2009, 11:42   #7
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
hej stella


ja jeg må være dig svar skyldig jeg ved ikke hvad de må, de kører rundt med mig lige fortiden selv dem fra ydelses afd kan heller ikke finde ud af det min sagsbehandler mener åbentbart at det med lægeerklæringen er fra den 16.2 og 3 uger frem jeg har en fornemmelse at jeg skal køres helt ned i møjet jeg ser rødt når bare ordet sagsbehandler viser sig


hilsen skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2009, 12:07   #8
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af skattepige Se meddelelser
hej
hvorfor skal man trædes på når man ligger ned skattepige
Det er det man kalder et godt spørgsmål! - Historisk er der mange eksempler på at det altid har været den svages lod.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2009, 12:42   #9
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af skattepige Se meddelelser
hej stella


ja jeg må være dig svar skyldig jeg ved ikke hvad de må, de kører rundt med mig lige fortiden selv dem fra ydelses afd kan heller ikke finde ud af det min sagsbehandler mener åbentbart at det med lægeerklæringen er fra den 16.2 og 3 uger frem jeg har en fornemmelse at jeg skal køres helt ned i møjet jeg ser rødt når bare ordet sagsbehandler viser sig


hilsen skattepige
prøv at spørge dem her de ved alt om det...

http://www.ladk.dk/php/news.php

jeg mener ikke de kan trække dig i hjælpen fordi du er sygemeldt .
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2009, 13:00   #10
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 16
Helenevind er ny på vejen
Hej

Kommunen skal vel også bede om en ny lægeerklæring hvis du ikke er raskmeldt når den gamle udløber? Så under alle omstændigheder mener jeg ikke det kan fratage dig dine penge .

Hilsen Helene
__________________
Der er ingen problemer, blot udfordringer der skal løses
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
FTP pr. dato hvornår ? Lupo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 28 09-01-2013 15:23
Dato for udbetaling. Helpfreak Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 28-12-2012 23:02
Dato-problem Nucca Spørgsmål ang fleksjob 2 09-05-2011 15:21
Med dags varsel Maj-Britt Alt det andet 111 30-03-2010 18:12
Beregning af 1 dags ledighedsydelse 0604 Spørgsmål ang fleksjob 2 18-08-2009 10:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension