K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2009, 11:02   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Question skal få ledige tilbage i job via " motion"

Hvordan de vil få folk nærmere på arbejdsmarkedet er mig en gåde ...og hvis det er tvang så mener jeg det er sindelagskontrol det her...troede motion var et privat anliggende som ikke tilkommer kommunen at blande sig I...

Damen i artiklen er 59 år og går sikkert på efterløn...

ledige bliver nu behandlet som syge eller hvad ...

http://www.berlingske.dk/article/200...ark/704010133/

Citat:
»Vi tvinger ikke folk op på motionscyklen, men de skal ligesom føres derhen og introduceres for maskinerne,« fortæller projektleder Hanne Vibeke Hjort.
Hmmm....det ender vel med at de ledige bliver sat i behandling for ledighed ...HVORFOR FINDER DE IKKE JOBS TIL DE LEDIGE ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 11:11   #2
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Fordi vi begynder at have samme situation som i 80'erne under Schlütter... der ER ikke de jobs, men man vil gerne have de ledige over i aktiveringer og andet bras... af flere årsager, bla.a. fordi de ikke tæller som ledige i statistikken og fordi samfundet ikke kan kapere at nogen får noget, uden at lave noget... også selv om der ikke ER noget at lave. Det er politisk statistik og kassetænkning godt rørt op med et mistroisk og misundeligt menneskesyn.... vil jeg tro.
  Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 16:46   #3
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Jamen klart klart, et par cykelture og arbejdsgiverne står i kø for at få dig.

Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2009, 08:13   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser
Jamen klart klart, et par cykelture og arbejdsgiverne står i kø for at få dig.

Gælder det mon også når det er el cykel man kaster sig op på
  Besvar med citat
Gammel 03-04-2009, 09:20   #5
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Hvorfor dælen står der så ingen arbejdsgivere i kø udenfor min dør?! Jeg cykler hver dag, så jeg burde da vælte mig i jobtilbud

Nå men nu vil jeg cykle mig en tur i det gode vejr, og se om jeg kan rende ind i en arbejdsgiver eller to på vej til Jysk
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
"jeg ønsker gamle Danmark tilbage" østerbro Alt det andet 4 02-04-2012 14:50
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
Assens " flytter" ledige fleksjobbere på kontanthjælp Stella Politik og Samfund 47 09-04-2008 11:10
førtidspensionister skal " tilbage" i arbejde ????? Stella Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 04-01-2008 16:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension