K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-01-2012, 17:58   #211
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af e77 Se meddelelser
Jeg blev så ringet op af hende som har min sag, og hun fortalte mig, at jeg bliver forlænget på den der hedder §27 stk1 nr 4, den med flex eller pension, da de har anerkendt at jeg har en varigt nedsat arbejdsevne.... Får det først på skrift i næste uge....Turde jeg at stole på hendes ord??

Man ved jo aldrig hvad de kan finde på..!!

Ringede straks til fagforening, som mener at jeg skal være ganske rolig, hun er sikker på at den er god nok..!!


E77
Tror også du kan være rolig... De har i hvert fald revurderet din sag ret hurtigt, efter du klagede over afgørelsen.... De har nok lige afgjort det. Det lyder da rart, for nu er det sikkert, at du skal afklares videre på sygedagpenge.... enten til fleksjob eller førtidspension. Det var godt, du klagede over afgørelsen.

God vind med det fremover. . .
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2012, 19:42   #212
e77
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2011
Indlæg: 120
Styrke: 14
e77 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Tror også du kan være rolig... De har i hvert fald revurderet din sag ret hurtigt, efter du klagede over afgørelsen.... De har nok lige afgjort det. Det lyder da rart, for nu er det sikkert, at du skal afklares videre på sygedagpenge.... enten til fleksjob eller førtidspension. Det var godt, du klagede over afgørelsen.

God vind med det fremover. . .

Tusind tak Curls..

Skriver naturligvis igen herinde når jeg har brevet i hånden.
e77 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2012, 21:30   #213
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af e77 Se meddelelser
Tusind tak Curls..

Skriver naturligvis igen herinde når jeg har brevet i hånden.
Jamen, der jo super fedt e77, nu har du fået anerkendt din nedsatte arbejdsevne, så nu er det med at holde kommunen i ørerne for afklaring indenfor de 26 uger iht.§27 stk. 1 nr. 4.

Det kan gå stærkere med en afklaring end du tror, men hold ved, så du ikke ryger ud i endnu en partshøring.

Tillykke og rigtig god weekend.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2012, 15:26   #214
e77
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2011
Indlæg: 120
Styrke: 14
e77 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Jamen, der jo super fedt e77, nu har du fået anerkendt din nedsatte arbejdsevne, så nu er det med at holde kommunen i ørerne for afklaring indenfor de 26 uger iht.§27 stk. 1 nr. 4.

Det kan gå stærkere med en afklaring end du tror, men hold ved, så du ikke ryger ud i endnu en partshøring.

Tillykke og rigtig god weekend.


Har modtaget brevet. Dejligt.

Og du har ret Enteneller. Der er jo allerede gået næsten 3 måneder ud af de 26 uger, så der skal jo ske noget hurtigst muligt.

Venter på brev fra ny SB, så må jeg jo se hvad det videre forløb bliver.

Tusind tak for alt din støtte Og til alle jer andre selvfølgelig.

e77
e77 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2012, 19:18   #215
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Har du set Gogo´s tråd "stop af sygedagpenge efter forlængelse ith. §27 stk. 1 nr.4? Heri skriver Tassi i sit seneste indlæg at hun i sin klagesag ved BAN senest har fået meddelt at hendes klagesag omkring sdp. stop går om da en afgørelse efter §27 stk. 1 nr. 4
som min. (formodentlig) bør udløse fleksjob?:

Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
- med henvisning til at de har begået "væsentlig sagsbehandlingsfejl" da de ikke tog højde for 27.1.4 ved afgørelsen, og da "forlængelse efter denne bestemmelse skaber en formodning for at pågældende som minimum er berettiget til visitation til fleksjob".

Så slaget er ikke tabt endnu

De træffer afgørelse inden for 4 uger
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2012, 21:47   #216
e77
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2011
Indlæg: 120
Styrke: 14
e77 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Har du set Gogo´s tråd "stop af sygedagpenge efter forlængelse ith. §27 stk. 1 nr.4? Heri skriver Tassi i sit seneste indlæg at hun i sin klagesag ved BAN senest har fået meddelt at hendes klagesag omkring sdp. stop går om da en afgørelse efter §27 stk. 1 nr. 4
som min. (formodentlig) bør udløse fleksjob?:


Tak fordi du gjorde mig opmærksom på den Enteneller.

Er gået igang med at læse.
e77 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hej håber i kan hjælpe mig, sygedagpengestop skylla Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 01-03-2012 00:44
§17, håber I kan hjælpe Story Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 80 23-12-2011 22:37
Håber der er nogen der kan hjælpe.. solsikke Alt det andet 9 07-09-2011 10:53
Håber der er nogen der kan hjælpe mig fie123 At søge førtidspension 3 15-08-2011 17:10
Håber nogle kan hjælpe... forviret Spørgsmål ang fleksjob 22 01-09-2009 14:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension