K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-06-2009, 10:49   #61
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hold da op Azfalt, hatten af for at du stadig har kampgejsten tilbage!

Og jeg skal nok holde øje med om de overskrider tidsfristen, puha da. Tror de har indtil 18 August i socialudvalget til at få ordnet de sidste detaljer. Jeg bor lige ved siden af, så jeg kigger tit på bygningen og sender gode vibes, hehehe...

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2009, 21:25   #62
Azfalt
Elsker at være her på K10
 
Azfalts avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2009
Indlæg: 56
Styrke: 0
Azfalt er ny på vejen
Kampgejsten har været lav eller næsten væk i en del år, før jeg igen omkring 2002 igen begyndte at sætte sejlene ind til at få en endelig afklaring.

Havde psykiske knæk i 1995, Stolpegården Gentofte, kom desværre i en terapi gruppe jeg ikke kunne bruge til noget, så var der kun 6-8 gange.

Gik på aktiverings kursus i 1996, hvor jeg derigennem fik lavet en aftale om betaling af psykolog, sagsbehandler var informeret om aftalen, men hun fik den ikke godkendt. Men det forhindrede ikke kursus stedet i at sende mig afsted alligevel. De betalte transport og psykolog timer.
Så der skylder jeg de personer en stor tak.

"Nogen gange kan man være heldig og få hjælp, men oftest får man lov at ligge i rendestenen."


_______________________
Slaget er først tabt når man selv giver op
Blog?

Sidst redigeret af Azfalt; 01-06-2009 kl. 21:32.
Azfalt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2009, 22:53   #63
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Mit vendepunkt kom også i 2002, det var der hvor jeg for alvor tænkte,, nej nu går den sgu ikke mere, jeg kommer jo ingen vegne!!!

Problemet med kommunerne er ofte, at de ikke kan tænke langsigtet. De vil gerne spare her og nu, men det kommer jo til at give bagslag i sidste ende..

Jeg har gennem årene også fået hjælp, men igen, det har været kortsigtet og med mange pauser i mellem - de er ikke så gode til at gribe de borgere der reelt kunne have haft en chance tidligt i forløbet, og når man er brændt helt ud og har mistet kampgejsten og fået det så meget værre at det er uopretteligt, jamen så stiller de pludselig spørgsmålstegn ved, at man ikke er blevet tilbudt mere hjælp end man har......???
Det er sådan noget underligt noget det hele.

Det er jo også unormalt at man som jeg, har været på kontanthjælp i over 21 år! Jeg er det levende bevis på, at sagsbehandlere har meget svært ved at vejlede psykisk syge, og endnu mere katastofalt er det, at ingen nogensinde har sagt at jeg burde søge førtidspension, fordi jeg ikke kunne stå til rådighed for arbejdsmarked og som sådan var på ulovlig ydelse...

Det var først i 2000 at én hviskede mig i øret at jeg burde søge førtidspension, og én igen i 2002 + min læge der sagde, at NU måtte det få en ende.

At jeg så først fik søgt i December 2007 skyldes at jeg lige blev gravid nogle gange (2002, 2004 og 2006).....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 14:25   #64
Azfalt
Elsker at være her på K10
 
Azfalts avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2009
Indlæg: 56
Styrke: 0
Azfalt er ny på vejen
Så er brev til ankestyrelsen sendt afsted, fået nabo til at aflevere brevet på posthuset. Så er det blot at vente på at få et svar retur, om det bliver positivt eller negativt svar, det er umuligt at spå om.

Sidst redigeret af Azfalt; 08-06-2009 kl. 14:28.
Azfalt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor lang tid går der ca? Vestergaard Spørgsmål ang fleksjob 14 29-05-2013 15:41
Hvor lang tid må der gå? rosa34 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 29-04-2013 00:36
Hvor lang tid går der? viggo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 18-05-2012 13:12
Hvor lang tid gik der? Esseline Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 02-06-2009 09:39
Hvor lang tid gik der fortvivletpige At søge førtidspension 1 16-03-2008 11:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension