K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2014, 02:16   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nye ting fra Aspire - Tank - Mod/batteri

Så kommer der snart noget nyt fra Aspire....skulle komme sidst i november...

Godt - ikke så godt og til sidst ganske skræmmende...

Aspire Atlantis Tank og et Mod og et batteri....

De kan ses i en video her Todd - https://www.youtube.com/watch?v=1KWdKAnV6RM

Tanken er her på Aspires hjemmeside http://www.aspirecig.com/products/At...lantis183.html

Batterierne er her på Aspires hjemmeside http://www.aspirecig.com/products/MOD/

Så nu kan man starte med at bruge subohm med helt alm færdigkøbte coils på 0.5 ohm...

For dem som kan lide et stramt sug....der er denne tank ikke noget for dem....selv ikke engang på den laveste luft indstilling....

Anden ulempe er at man skal have et enten mekanisk mod eller et reguleret mod der faktisk kan bruges til at fyre en coil på 0.5 ohm af....og det kan de mest alm reguleret mods ikke...

Tanken kan kun indeholde 2 ml hvilket ikke er meget for en så stor tank..

Det skræmmende ved disse nye coils...ja det er at dem der har købt en kopi af et ego batteri og som vil forsøge at dampe med denne tank og coils...ja de vil rent faktisk kunne fyre coilen af....

Det er dog bare rigtig usikkert at gøre dette...

Så man skal virkelig være opmærksom på hvad ens batterier kan bruge i forhold til ohm størrelser...da det ellers kan gå særdeles dårligt for en...

Her er nogle flere videoer

igetcha69 - https://www.youtube.com/watch?v=ny2pJDCwM1c

Suck my Mod - https://www.youtube.com/watch?v=EX34IsgKyfA

pbusardo - Har lidt om tanken her https://www.youtube.com/watch?v=DEyeOLV_xfU

The Vapor Chronicles - https://www.youtube.com/watch?v=lwqJRly0Ti4

UVAPER - https://www.youtube.com/watch?v=26gnmXB7Yd0

Det mod og batteri fra Aspire er 22 mm.....tanken er ligeledes 22 mm...og de er delvis mekaniske og afgiver fulde 4.2 volt...altså ikke regulerbar...

Man skal nok lige tænke sig grundigt om før man køber denne Alantis tank....da den har et meget løst sug plus den kræver et mod den kan bruges på...

Jeg ville bare gøre opmærksom på den....da der er folk ude i verden der siger at senest næste år....ja der er det slut med at bruge RBA´s og folk der selv vikler coils....

Personligt høre jeg nok til dem der vil forsætte med at vikle mine coils...da man sparer en del penge på det....også selv om de opfinder færdiglavet coils der er lige så gode som dem man selv vikler...

Det bliver så en fordel for alle dem som ikke gider at vikle deres egne coils når de begynder at sælge færdiglavet coils der er lige så gode som dem man selv vikler...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2014, 10:25   #2
Kisser1
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2010
Indlæg: 200
Styrke: 15
Kisser1 er ny på vejen
Wink Jeg er bagud!!

Efter et rygestop på 1 1/2 år faldt jeg i med tobakken og har røget i ca. 1 år.

Inden var jeg i en periode en glad damper.

Nu har jeg investeret i et startsæt "EGO" hos Smoke IT.

Derfor ville jeg se herinde hvordan det går,med mine meddampere fra før.

Hold da op hvor er det blevet teknisk at være damper - bare jeg nu kan finde ud af det igen.
Kisser1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2014, 17:11   #3
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det behøves ikke at være indviklet eller teknisk at dampe Kisser.

Der er bare kommet så meget nyt på markedet, noget er godt og andet mindre godt

men du ved hvor du kan få hjælp, så bare op med dampen.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2014, 17:39   #4
Kisser1
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2010
Indlæg: 200
Styrke: 15
Kisser1 er ny på vejen
Smile Gamle vaner

er svre at bryde. Jeg sybtes nu også, at de to ego dampere jeg har købt, fungerer bedre end sidst.

Nu er jeg strtet på 24 mg ren forstærket mentol. Vil så trappe langsomt ned efterhånden. Forhåbentlig er jeg ude af mit misbrug ved samme tid næste år.
Kisser1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2014, 19:04   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Kisser1....pas nu på med at trappe for hurtigt ud af det nicotin.....

Du risikere at du falder i med cigaretterne igen hvis det går for hurtigt...

Husk nu at det IKKE er nicotinen der er skadelig.....den skader ikke mere end koffein...

Nej det behøver bestemt ikke at være så besværligt at dampe....

Der er til gengæld kommet så mange rigtig gode produkter på markedet at det vil være meget nemmere at slippe de smøger...

Nu nævner du ikke hvad det er for en tank der fulgte med dit startsæt...

De fleste roser den tank fra Aspire som hedder Aspire Nautilus Mini med BVC coils....

Den kan sagtens bruges på dit ego sæt....mere hvis du på et tidspunkt skal have en tank der er god..

Rigtig godt at du starter igen på damp....dit helbred takker dig
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2014, 04:48   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Forskellen på Aspire BDC og BVC coils

Vil man se forskellen på de to coils man kan købe til Aspire Nautilus og Aspire Nautilus Mini...

Man kan købe nogle der hedder BDC coils og nogle der hedder BVC coils....mener at det normalt er BVC coils der følger med når man køber en Aspire Nautilus Mini...men det kan forhandleren jo have lavet om på...

Fandt denne video som forklare forskellen på de to slags coils https://www.youtube.com/watch?v=4Xxie-NqA54

Man kan bruge begge slags coils på tværs af den alm Nautilus og så over til Mini...

Alle synes at være mega begejstret for de nye BVC coils....så når man er ude og handle sine coils...ja så vil det være en god ide at lige få kigget efter hvad det er for coils man køber....

De ser så ens ud at man sagtens kan få købt den forkerte slags...uanset om man så kan lide den ene eller den anden slags..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension