K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-05-2010, 19:28   #71
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Hej

Ja, jeg ville også foretrække at blive afprøvet andensteds, for der er jo åbenbart herllerikke plads til mig hvor jeg er. Det ville nok også være rart for mig, at komme væk derfra, når det alligevel drejer derhenad formentligt.

Men skal til psyk. den 28/5 og skønner han jeg har PDST + nedsat erhvervsevne/funktionsevne, ja så får jeg jo min indstilling til opsigelse og så er det jo HK der skal ind i den og se om der er noget at gøre. Føler mig godt nok forbigået af min chef, at hun ikke tænker overhovedet på mig.

ANNA1
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2010, 12:58   #72
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Pdst

hej

Så kom min diagnose, PTSD i svær grad og en diagnose mere periodevis depression .

Er der nogen der har fået mén erstaning for privat skade, jeg har jo både fysk og psyk. skade af overfald?

ANNA1
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2010, 12:24   #73
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Opsagt

Hej

Lige lidt opdatering hvorledes det går med min sag.

Har idag modtaget min opsigelse med posten, skal fratræde med udgangen af oktober 2010. Det er så trist, at skulle forlade det job jeg holder så meget af.

Så nu går jeg og afventer en arb. prøvning, for at der så ca. i okt. skal afgøres om jeg får tilkendt fleksjob.

Uha, hvor er den ventetid dog lang.

ANNA1
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2010, 15:59   #74
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Øv, ja det er ikke sjovt at skulle bide i det sure æble og må sige farvel til et job man holder af, men når det ikke er godt for én er det jo det bedste.... jeg er selv i en opsigelses periode og d. 1 aug. skal jeg så på jobcentret for at finde ud af hvad der så skal ske, for jeg mener mig ikke istand til at melde mig ledig... så det bliver et "spændende" efterår jeg går i møde
Håber det bedste og husk nu at sige fra når du kan mærke forværring både fysisk og psykisk.... du skal ikke gøre noget til ære for andre end dig selv..
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2010, 16:45   #75
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Kære Anna og Susanne,

Har I selv nogle pensionsordninger I har indbetalt til evt. sammen med jeres tidligere arbejdsgiver ? Så er det med at få kontaktet dem ang. udbetaling af "Tab af erhvervsevne", således at dette kan overgå til jer. Husk det for det holder om muligt kun 3 mdr. efter I er opsagt.

Held og lykke.

Kh. EE - der blev opsagt i 2006, fra et dejligt sted af være

Anna, det kan meget vel være at du har en helbreds sikring via din pensions ordning og derigennem kan få dækket evt. undersøgelser eller psykolog behandlinger. Det fik jeg, nu har de droppet psykolog bevilligen, men jeg fik da "brugt", som de siger kr. 33.000 på psykolog.

Sidst redigeret af Enteneller; 30-06-2010 kl. 16:47.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2010, 20:07   #76
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
[QUOTE=Enteneller;112442]Kære Anna og Susanne,

Har I selv nogle pensionsordninger I har indbetalt til evt. sammen med jeres tidligere arbejdsgiver ? Så er det med at få kontaktet dem ang. udbetaling af "Tab af erhvervsevne", således at dette kan overgå til jer. Husk det for det holder om muligt kun 3 mdr. efter I er opsagt.

Held og lykke.

Hej, jeg har lige set på min lønseddel, er kommunalt ansat, at der er en pension på 12,5%, er det sådan en du hentyder til, og i såfald hvordan griber jeg det an, jeg mindes ikke jeg nogensinde har fået nogle decideret oplysninger ang. denne pension. Hvad skal jeg gribe og gøre i?
Susanne
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2010, 20:20   #77
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Susanne,

Du skal i morgen finde ud af evt. med din arbejdsplads hvem der er dit pensionsselskab, det er nok lige til når du er kommunalt ansat. Jeg var privat ansat og havde SEB pension, de sagde, hurra da jeg kontaktede dem i den 3 måneder efter jeg var opsagt, ellers var jeg røget ud af deres system og hurra for det, for ellers havde det ikke set så bekvemt ud for mig idag.

Fat i kommunen / pensionsordningen få det på plads promte, så har du lidt ekstra til sdp. kh.fleks job eller pension er jeg sikker på.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2010, 21:06   #78
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Susanne,

Du skal i morgen finde ud af evt. med din arbejdsplads hvem der er dit pensionsselskab, det er nok lige til når du er kommunalt ansat. Jeg var privat ansat og havde SEB pension, de sagde, hurra da jeg kontaktede dem i den 3 måneder efter jeg var opsagt, ellers var jeg røget ud af deres system og hurra for det, for ellers havde det ikke set så bekvemt ud for mig idag.

Fat i kommunen / pensionsordningen få det på plads promte, så har du lidt ekstra til sdp. kh.fleks job eller pension er jeg sikker på.

Kh. EE
Hej, jeg har lige været inde på www.pensionsinfo.dk og set hvad jeg har, og kan se at der er 185.000kr. som engangsbeløb ved tabt arbejdsevne, og det er hvis man slet ikke kan arbejde mere, og der står ikke noget omkring det er senest 3 mdr. efter opsigelse. Og så er der en mdr. udbetalling på 14.100kr. før skat indtil man er 65 år. Det er pensioner via PMF Pension....
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 08:12   #79
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Pension

Hej alle
Og takker for kommentarene.

Jeg er i sampension, og min advokat har helt styr på degt, hun har allerede indhentet oplysningsskema til brug af ansøgn. vedr. erhvervsevnetab. Samt indhentet oplysn. på at jeg kan blive ved med at indbetale til den, når jeg fratræder, så jeg stadig har de samme dækninger.

Om hvorvidt jeg er berett. til nogety, ved jeg endnu ikke. Så det må tiden vise.

Ellers skal jeg igang med igennem advokat at søge tabt arbejdsfortjeneste, når jeg nu fratræder. Det er erstatningsnævn der skal udbetale det, og det skal jeg have indtil min erhvervsevne endelig er afklaret i ASK.

vh

ANNA1
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2010, 15:27   #80
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Opsagt, orientering

Hej

Så kom dagen, hvor mine øvrige kollegaer, skulle oplyses om min opsigelse.

Hold da op hvor var det svært for mig til orienteringen. Troede at jeg kunne gå igennem mødet uden at fælde en tåre. Men jeg rystede over det hele og tårerne rendte bare ned.

Det påvirkede mig nok mere end jeg havde troet det ville.

Men på den anden side, nu er det overstået og det er kommet ud i
off.heden.

ANNA1
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
av for hulan mine led kandelsdorff Alt det andet 12 13-03-2012 10:55
smerter i mine ben jyttels Alt det andet 9 12-05-2011 00:05
mine sygedagenge er stoppet Viva Alt det andet 8 31-08-2010 16:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension